با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

راهنمای خرید صندلی اداری برای دیسک کمر

صندلی اداری برای دیسک کمر به افرادی که دارای این بیماری هستند کمک می‌کند تا بتوانند با وجود این بیماری نیز، روی صندلی نشسته و کار خود را انجام دهند. استفاده از این صندلی در واقع باعث پشتیبانی مناسب از کمر می‌شود و وضعیت بدن را به خوبی پشتیبانی می‌کند. از آن جایی که این صندلی کمر را به خوبی حمایت می‌کند و برای افراد مبتلا به دیسک کمر مناسب است، یک صندلی ارگونومیک محسوب می‌شود. در این مقاله از مجله الوند، به طور مفصل از ویژگی های صندلی اداری برای دیسک کمر گفته ایم.

بهترین صندلی ارگونومیک

صندلی های ارگونومیک در طرح های مختلف ساخته شده اند که شما باید مطابق با نیاز خود یکی از آنها رانتخاب کنید. به طور کلی نمی توان گفت کدام صندلی اداری بهترین نوع است اما می‌توان گفت صندلی اداری خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد. یک ویژگی مهم برای صندلی ارگونومیک به غیر از طراحی آن، بحث دوام و ماندگاری یک صندلی است. صندلی خوب، دوام بالایی دارد و به زودی خراب نمی شود. با این وجود اگر یک یا چند عدد از صندلی های اداری دفتر کار شما نیاز به تعمیر دارند، ما به شما شرکت خدمات تعمیر مبلمان اداری ریچیر را معرفی می کنیم.

خرید میز اداری در الوند

ویژگی‌های صندلی ارگونومیک مناسب

  • پشتیبانی مناسب از عضلات بدن مانند کمر، زانو و دیگر نواحی حساس.
  • صندلی باید دسته های قابل تنظیم داشه باشد تا کاربر بتواند به راحتی استراحت کند و در حین کار بتواند به بازوهای خود استراحت دهد تا در نهایت راندمان کاری بیشتر شود. لازم است که در زمان تایپ فشار ساعد روی بازو قرار نگیرد و دسته صندلی این فشار را کم کند.
  • صندلی ارگونومیک اداری و صندلی اداری برای دیسک کمر باید به راحتی قابلیت چرخش داشته باشد تا کاربر به راحتی به میز خود برسد.
  • ارتفاع صندلی اداری برای دیسک کمر باید قابلیت تنظیم داشته باشد که داشتن اهرم پنوماتیک این مورد را گردن می گیرد. ارتفاع مناسب نشیمن صندلی برای اکثر افراد بازه 38 تا 48 سانتیمتر است. این مقدار ارتفاع باعث می شود کاربر پاهای خود را صاف روی زمین بگذارد.
  • عرض و عمق کافی صندلی پشتیبانی بهتری به کاربر می دهد. عرض مناسب برای صندلی اداری 40 تا 47 سانتیمتر است. عمق صندلی هم باید به گونه ای باشد که کاربر به راحتی روی آن بنشیند و 5 تا 8 سانتیمتر لبه صندلی با زانو فاصله داشته باشد. لازم است که شیب صندلی هم قابل تنظیم باشد.
مطلب مرتبط  برای خرید صندلی اداری ارزان به این 5 نکته مهم دقت کنید

صندلی اداری برای دیسک کمر

سایر ویژگی های صندلی اداری ارگونومیک برای دیسک کمر

  • صندلی ارگونومیک باید از ناحیه کمر حمایت کند مخصوصا اگر صندلی اداری برای دیسک کمر تهیه می شود. انحنای ستون فقرات در حالت نشستن در طولانی مدت خم می شود و این صندلی مناسب باید از خمیدگی ستون فقرات جلوگیری کند. صندلی ارگونومیک باید قابلیت تنظیم داشته باشد تا صندلی متناسب با نیاز و ساختار کمر فرد تنظیم شود.
  • عرض پشتی صندلی باید 35 تا 45 سانتیمتر باشد و اگر پشتی از نشیمنگاه صندلی جدا باشد باید زاویه آن قابل تنظیم در نظر گرفته شود. انحنای ستون فقرات باید کاملا حفظ شود. در صورتی که پشتی صندلی به نشیمن آن متصل باشد باید مکانیزم قفلی داشته باشد تا فرد بتواند زاویه را تعیین کند. بعد از آن همان زاویه را برای خود فیکس کند.
  • نشیمن و تکیه گاه صندلی باید بالشتک مناسب صندلی اداری برای دیسک کمر را داشته باشد تا فرد کاملا احساس راحتی کند ودر تاشی از دیسک کمر را در حین کار متوجه نشود.

 

صندلی ارگونومیک و صندلی اداری برای دیسک کمر

صندلی ارگونومیک بهترین جایگزین برای صندلی های سنتی است که برای دیسک کمر هم مناسب هستند و افراد مبتلا به دردهای عضلانی به خوبی می توانند از انواع این صندلی استفاده کنند. کمی زمان می برد تا به صندلی های مخصوص عادت کنید اما بعد از آن به خوبی با صندلی خود راحت می شوید. به دنبال آن، کارها را به راحت ترین حالت ممکن انجام می دهید. اگر نیاز دارید تا در کمترین زمان ممکن، صندلی ارگونومیک خود را خریداری کرده و تحویل بگیرید، می‌توانید خرید خود را از شرکت فستیبل انجام دهید.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری چیست؟ انواع پارتیشن اداری

صندلی ارگونومیک زانویی

علاوه بر صندلی اداری برای دیسک کمر، صندلی مناسب برای افرادی که زانودرد دارند نیز تولید شده است که به آن صندلی زانویی گفته می شود. در اکثر موارد این نوع صندلی پشتی نداشته و کاربر به گونه ای روی صندلی می نشیند که زانوها نیز روی تکیه گاه مناسب و مخصوص قرار بگیرند. در موارد دیگر هم شاهد وجود تکیه گاه کمر برای ان مدل صندلی هستیم.

وقتی کاربر روی این صندلی می نشیند حالت زانوزده به خود می گیرد و بدن در حالت کاملا صحیح قرار خواهد گرفت. صندلی زانویی تعادل وزن را بین زانو و ران ایجاد می کند. سپس فشاری که روی ستون فقرات وارد می شود را به خوبی کاهش می دهد و باعث از بین رفتن درد در ناحیه کمر، زانو و پاها می شود. این نوع صندلی به سمت جلو مایل شده است و فرد را در وضعیت مناسب خود قرار می دهد.

صندلی ارگونومیک

صندلی ارگونومیک زینی

یکی دیگر از انواع صندلی های ارگونومیک مدل زینی است که مناسب برای استفاده پشت میز و هنگام کار با کامپیوتر است. کاربر روی این صندلی حالتی بسیار راحت دارد که شبیه به حالت اسب سواری است. روی این صندلی پاها به صورت طبیعی قرار می گیرند و کاربر در موقعیت مناسب خواهد بود.

صندلی اداری برای دیسک کمر باید این ویژگی را داشته باشد تا از هرچه فشار بر روی ستون فقرات است بکاهد. ارتفاع این صندلی قابل تنظیم است تا متناسب برای شخصی باشد که قرار است روی آن بنشیند.

برای خرید انواع صندلی اداری ارگونومیک، می‌توانید ضمن مراجعه به وبسایت فروشگاه الوند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. همچنین می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های مبلمان اداری الوند در سراسر کشور، پس از دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان الوند، صندلی ارگونومیک مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید.

مطلب مرتبط  نقش پارتیشن اداری در حفظ حریم شخصی کارمندان

مقاله پیشنهادی: چرا باید صندلی اداری ارگونومیک خرید | ۴ ویژگی کلیدی

سولات متداول درباره صندلی اداری برای دیسک کمر

1- آیا صندلی اداری برای دیسک کمر هم وجود دارد؟

باتوجه به پیشرفت در عرصه های مختلف علم و صنعت، صندلی اداری مناسب برای افرادی که در ناحیه کمر، زانو و موارد دیگر احساس درد و ناراحتی دارند و یا مبتلا به دیسک کمر هستند نیز طراحی شده است. انواع این نوع صندلی در فروشگاه الوند در طرح‌های مختلف وجود دارد.

2- صندلی ارگونومیک برای مبتلایان به دیسک کمر چه مزایایی دارد؟

صندلی اداری برای دیسک کمر به افرادی که مبتلا به این بیماری هستند این امکان را می دهد که ستون فقرات در موقعیت بهتری قرار بگیرد و فرد به راحتی و بدون احساس درد بتواند به کارهای روزانه خود بپردازد.

3- هزینه صندلی اداری برای دیسک کمر چقدر است؟

مبلغی که برای خرید این صندلی هزینه می کنید، در واقع قیمت تضمین سلامت شما است. بنابراین مبلغی که می پردازید، برای حفظ سلامتی خودتان و یا کارمندان شما است. به دلیل تنوع در طرح، برند و متریال به کار رفته در این نوع صندلی قیمتی دقیق نمی توان برای آن در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس برقرار کنید.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *