با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

لیست قیمت پارتیشن آلومینیومی 1402

جداسازی فضا در تمامی دفاتر کار، مجتمع های آموزشی، اماکن اقامتی و همچنین مراکز درمانی، یکی از نیازهای افراد و مجموعه ها است. بسیاری از مواقع امکان دیوارکشی برای جداسازی فضا وجود ندارد و یا به دلایلی مثل صرفه جویی در هزینه و یا زمان کم، امکان اجرای دیوار با مصالحی مثل آجر و سیمان وجود ندارد. در چنین مواقعی، نصب انواع پارتیشن اداری یک راهکار بهینه و درست است. در میان پارتیشن های اداری، این پارتیشن آلومینیومی است که هم اجرای آسانی دارد و هم از انعطاف پذیریی بالایی برخوردار است. هرچند گاهی اوقات برخی افراد به دلیل قیمت پارتیشن آلومینیومی از اجرای آن صرف نظر می کنند. ولی با این وجود باید بدانید که پارتیشن آلومینیومی یکی از بهترین گزینه ها در میان انواع پارتیشن اداری و حتی انواع گزینه های موجود برای جداسازی فضاها از یکدیگر است.

با توجه به اهمیت اجرای پارتیشن اداری در فضاهای اداری و تجاری، در این مقاله از مجله الوند بیشتر درباره این عنصر مهم مبلمان اداری گفته ایم. با الوند همراه باشید.

پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن آلومینیومی سفارش بدهیم یا نه؟!

اگر پس از انجام بررسی های اولیه، به این نتیجه رسیدید که قیمت پارتیشن، برای شما اولویت بالایی دارد، باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت پارتیشن آلومینیومی چندان ارزان نیست.

قیمت پارتیشن‌ آلومینیومی ممکن است بسته به ابعاد، طراحی، متریال تکمیلی، نوع نصب و برند تولیدکننده متفاوت باشد. به طور کلی، قیمت‌ها بر اساس متراژ، ویژگی‌های طراحی و کیفیت ساخت محصول متغیر است.

در فروشگاه های مختلف، قیمت‌ها ممکن است متفاوت باشند. همچنین، میزان هزینه نصب و سفارشی سازی نیز بر روی قیمت پارتیشن تأثیرگذار است. برای اطلاع از قیمت دقیق انواع پارتیشن اداری می توانید با فروشگاه مبلمان اداری الوند تماس بگیرید. کارشناسان الوند به صورت تخصصی آماده ارائه مشاوره رایگان و صدور پیش فاکتور سفارش پارتیشن برای کلیه افراد و سازمان ها هستند.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب میز کارمندی مناسب

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارتیشن اداری

همچون هر کالای دیگری، قیمت پارتیشن‌ اداری تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. برخی از مهمترین عوامل را در ادامه فهرست کرده ایم.

کیفیت متریال

نوع مواد استفاده شده در ساخت پارتیشن و کیفیت ساخت و نصب آن، تأثیر زیادی بر روی قیمت نهایی دارد. پارتیشن‌هایی که از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند قاعدتا قیمت بالاتری دارند.

ابعاد و اندازه پارتیشن اداری

متراژ پارتیشن به صورت مستقیم بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. پارتیشن‌های بزرگتر قیمت بیشتری دارند. همچنین، پارتیشن‌های دارای طراحی‌ها و ابعاد ویژه نیز ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

طراحی و فرم پارتیشن

طراحی و استایل پارتیشن نیز اثر قابل توجهی بر روی قیمت پارتیشن آلومینیومی و سایر پارتیشن های اداری دارد. پارتیشن‌های با طراحی‌های خاص و یا با فرم های غیرساده عدد فاکتور را افزایش خواهند داد.

نحوه اجرا و میزان سفارشی سازی

اگر پارتیشن‌ها نیاز به نصب در شرایط خاص و یا سفارشی سازی دارند، قطعا شاهد افزایش قیمت آنها خواهیم بود. مثلا برخی مکان ها، دارای قناسی ها و بریدگی هایی هستند که اجرای پارتیشن اداری را دچار مشکل می کند.

پارتیشن خاص آبی

برند تولیدکننده

پارتیشن‌های تولید شده توسط برندهای معروف و معتبر ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. این مورد به دلیل اعتماد مصرف کنندگان به کیفیت و کیفیت بیشتر محصولات این برندها است. همچنین، برندهای معتبر برای محصولات خود گارانتی و و خدمات پس از فروش در نظر می گیرند که عاملی دیگر برای افزایش قیمت محصولات است.

به طور کلی، قیمت پارتیشن‌های اداری توسط ترکیبی از این عوامل تعیین می‌شود و باید با توجه به نیازها و بودجه موجود، انتخاب شوند. اگر در دفتر کار خود، پارتیشن اداری دارد و به فکر جابجایی آن هستید، می توانید از خدمات شرکت موفیس استفاده کنید.

مطلب مرتبط  چطور با عوارض نشستن طولانی مدت پشت میز مقابله کنیم؟

نقاط مثبت و ضعف پارتیشن آلومینیومی چیست؟

پارتیشن‌های آلومینیومی از نظر امکانات و کاربردهای مختلف، مزایا و معایب خاصی دارند. در زیر به برخی از نقاط مثبت و ضعف آنها اشاره خواهیم کرد.

نقاط مثبت پارتیشن آلومینیومی

1- وزن سبک و دوام بالا

پارتیشن‌های آلومینیومی سبک وزن و در عین حال مقاوم هستند. این ویژگی آنها را برای استفاده در محیط‌های مختلف اداری و تجاری بسیار مورد توجه قرار داده است.

2- ظاهر مدرن

پارتیشن‌های آلومینیومی به دلیل طراحی‌های مدرن و زیبا، به بهبود زیبایی ظاهری محیط اداری یا تجاری کمک می‌کنند. این ویژگی مهمی است که می‌تواند به افزایش جذابیت محیط منجر شود.

3- انعطاف پذیری در طراحی و اجرا

پروفیل آلومینیوم به راحتی قابل فرم‌دهی است و این به معنای انعطاف پذیری بالا در طراحی پارتیشن‌های آلومینیومی است. این ویژگی به طراحان امکان می‌دهد تا طرح‌های متنوعی را مطابق با سلیقه و نیازهای مختلف مشتریان ارائه دهند.

پارتیشن شیشه ای

نقاط ضعف پارتیشن آلومینیومی

1- عایق بندی نه چندان خوب

آلومینیوم به دلیل خواص گرمایی خود، قابلیت عایق‌بندی محدودی دارد. بنابراین، پارتیشن‌های آلومینیومی به نسبت به پارتیشن‌های دیگری مانند پارتیشن‌های چوبی، قابلیت عایق‌بندی کمتری دارند. هرچند شما با استفاده هاز پارتیشن آلومینیومی دوجداره می توانید تا حد زیادی این نقطه ضعف را پوشش دهید.

2- انتقال صدا

به دلیل ساختار آلومینیوم و نحوه نصب، پارتیشن‌های آلومینیومی ممکن است صداپذیری بیشتری داشته باشند. این مسئله می‌تواند در محیط‌هایی که نیاز به حفظ فضای خصوصی و کاهش صدا دارند، مشکل ایجاد کند. راه حل، استفاده از پنل های آکوستیک و یا همان دوجداره کردن پارتیشن است.

مطلب مرتبط  مشکلات خرید مبلمان اداری دست دوم چیست

3- قیمت نسبتا بالا

هزینه نصب و تعویض پارتیشن‌های آلومینیومی معمولا بیشتر از سایر انواع پارتیشن‌ های اداری رایج است. این امر به دلیل قیمت بالای مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پارتیشن آلومینیومی به وقوع می پیوندد.

نکته مهم این است که شما باید با توجه به نیازها و الزامات محیط اداری یا تجاری خود، و با توجه به مزایا و معایب پارتیشن‌های آلومینیومی تصمیم‌گیری کنید و انتخاب مناسبی داشته باشید. کارشناسان گروه مبلمان اداری الوند نیز همراه شما هستند تا در هنگام نیاز به طراحی و اجرای انواع پارتیشن اداری، بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سوالات متداول

  • آیا پارتیشن آلومینیومی گران است؟

به صورت کلی، قیمت پارتیشن آلومینیومی به عوامل مختلفی مانند ابعاد، نوع طراحی و برند تولیدکننده مرتبط است. با این وجود می توان گفت، پارتیشن آلومینیومی در دسته پارتیشن های اداری نسبتا گران قیمت قرار می گیرد.

  • مهمترین نقطه قوت پارتیشن آلومینیومی چیست؟

استحکام بالا با وجود وزن پایین به همراه قابلیت فرم دهی مناسب

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *