با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

معرفی مبل اداری نیم ست

مبل اداری از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که در تمامی شرکت‌ها، محیط‌های اداری و کاری دیده می‌شود. تصور یک محیط اداری بدون مبلمان اداری تقریباً غیر ممکن است. مبلمان اداری شامل انواع وسیله‌ها از جمله میز، صندلی، مبل چند نفره، مبل تک نفره و… می‌شود. وقتی از مبل اداری نیم ست صحبت می‌کنیم، منظور یک مبل چند نفره و دو مبل تک نفره است. در ادامه این مطلب از مجله الوند قصد داریم به معرفی مبلمان اداری نیم ست، انواع و نکات مهم در رابطه با خرید آن بپردازیم.

مبل نیم ست سفید

مبل نیم ست اداری چیست؟

همانطور که بالاتر گفتیم، نیم ست اداری معمولاً شامل یک مبل دو یا چند نفره و دو مبل یک نفره است. برخلاف دیگر مبلمان اداری، نیم ست‌ها فضای کمتری را اشغال می‌کنند؛ به همین دلیل اکثراً در اتاق مدیران و برای مهمان‌های مخصوص استفاده می‌شوند. طرح‌های مختلفی برای نیم ست‌های اداری وجود دارد، اما به دلیل استفاده خاص این مبلمان باید در انتخاب طرح و مدل آن دقت کنید. کارشناسان ما در الوند به شما در این راه کمک می‌کنند و با توجه به فضای اداری شما، بهترین مبل اداری نیم ست را به شما پیشنهاد می‌دهند.

نیم ست‌های اداری بیشتر برای پذیرایی از مهمانان و راحتی آنان ساخته می‌شوند. استفاده از مبل اداری مناسب و شیک، نه تنها به مهمانان بلکه به کارمندان نیز احساس راحتی و ارزشمندی می‌دهد. هرچه فضای کاری زیباتر باشد، رضایت کارکنان نیز افزایش می‌یابد و حس تعلق بیشتری به محیط کار خواهند داشت. نیم ست‌های اداری، ویژگی‌های خاصی دارند که بقیه مبلمان اداری از آن‌ها برخوردار نیستند.

ویژگی مبل اداری نیم ست

  • زیبایی و شیک بودن
  • مناسب برای استراحت
  • طراحی ارگونومیک
  • استفاده از متریال ممتاز برای تولید
  • اشغال کمتر فضا

 

نیم ست اداری ال چرم

چرا نیم ست اداری بخریم؟

شاید زمانی داشتن مبلمان اداری جزو آیتم‌های غیرضروری برای دفاتر کار به حساب می‌آمد اما امروزه از مهم‌ترین اجزای هر محیط کاری به شمار می‌رود. آیا تا به حال وارد دفتری شده‌اید که مبل اداری نداشته باشد؟ اهمیت استفاده از مبلمان اداری فراتر از پر کردن فضا است. شما می‌خواهید تأثیر مثبتی روی مشتریان و شرکای تجاری بالقوه‌تان بگذارید و خاص و متفاوت جلوه کنید. یک نیم ست اداری شیک و جذاب، راه حلی برای ماندگار شدن در ذهن افراد است.

مطلب مرتبط  مزایا استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری

علاوه بر این‌ها، استفاده از مبلمان اداری نیم ست به زیبایی فضای کار شما می‌افزاید. پس از یک روز سخت و طولانی کاری، یک اتاق که با مبلمان شیک چیده شده است به شما آرامش می‌دهد. حتی کارکنانتان هم می‌توانند از مبل‌های اداری استفاده کنند و یا حتی جلسه‌های کاری را در اتاق‌هایی با نیم ست‌ها برگزار کنند. این نیم ست‌ها به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کنند، افراد را به هم نزدیکتر کرده و کارکنان می‌توانند تعاملات بیشتری با یکدیگر داشته باشند و ساعت‌ها ایده پردازی کنند. چه چیزی بهتر از این برای توسعه کسب و کار شما؟!

معرفی انواع مبل اداری نیم ست

نیم ست‌های اداری به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم می‌شوند. در جدول زیر، نگاهی کلی به این دو مدل و مقایسه آن‌ها داشته‌ایم:

مبل اداری نیم ست مدرن مبل اداری نیم ست کلاسیک
تنوع رنگ بیشتر تنوع رنگ کمتر
متریال مختلف اغلب چوب
قیمت کمتر قیمت بیشتر
ظاهر ساده و مینیمال ظاهر مجلل و رسمی
مورد استفاده در دفاتر و فضاهای اداری مدرن مورد استفاده در دفاتر دولتی و اتاق مدیریت

بیشتر ما با مبل‌های اداری کلاسیک آشنایی داریم و احتمالاً در بیشتر فضاهای کاری آنها را دیده‌ایم. نیم ست‌های کلاسیک بیشتر از چوب و چرم ساخته می‌شوند به همین دلیل گران‌تر از سایر مبل‌های اداری هستند. مبل اداری کلاسیک جلوه‌ای بسیار رسمی و مجلل به محیط می‌دهد و به همین دلیل بیشتر اوقات در مراکز دولتی و اتاق‌های مدیریت مورد استفاده قرار می‌گیرند. مبلمان نیم ست کلاسیک در طرح‌های فراوانی طراحی و تولید می‌شوند پس اصلاً نگرانی بابت تکراری یا قدیمی بودن آن نداشته باشید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید پارتیشن اداری ارزان

نیم ست‌های اداری مدرن

در طرف دیگر، نیم ست‌های اداری مدرن قرار دارند که در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده‌اند. مبلمان مدرن در تمامی فضاها از اتاق مدیریت گرفته تا اتاق کنفرانس و سالن انتظار، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در تولید مبل مدرن از موادی مثل چوب، فلز، شیشه، پلاستیک و… استفاده می‌شود؛ بنابراین قیمت آن معمولا کمتر از مبلمان کلاسیک است. نیم ست‌های مدرن بسیار راحت‌تر هستند و البته تنوع رنگ بیشتری هم دارند، اما باز هم در فضاهای رسمی قابل استفاده‌اند. 

در میان انواع مبل نیم ست اداری مدرن، مبل های ال شکل و یو شکل سه الی پنج نفره نیز به چشم می‌خورد. بنابراین، یک نیم ست اداری، لزوما از تعدادی کاناپه یکنفره یا دونفره تشکیل نشده است.

شرکت الوند، عرضه‌کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک، مدرن، ست کامل و نیم ست است. اگر قصد ساختن یک فضای شیک در محیط کارتان را دارید، کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند.

ست مبل نیم ست اداری یو شکل

نکات مهم برای خرید مبل اداری نیم ست

اگر در دنیای مبل اداری تازه وارد هستید بهتر است از متخصصان این امر کمک بگیرید تا انتخاب درستی متناسب با بودجه‌تان داشته باشید. در هر حالت، برای خرید نیم ست اداری باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

1- اندازه مبل اداری

با اینکه نیم ست اداری معمولاً کوچک است و فضای کمی را اشغال می‌کند، اما شما باید اندازه آن را با محیط کارتان هم بسنجید. سعی کنید نیم ست را آنقدر بزرگ انتخاب نکنید که کل دیوارهایتان و چهار طرف اتاق را پر کند. بهتر است کمی فضای خالی هم در اتاق وجود داشته باشد که فضا بزرگتر دیده شود و افراد احساس وسعت و راحتی کنند.

مطلب مرتبط  5 مدل مبل اداری نظری 2024 مدرن و شیک

2- رنگ مبل اداری

رنگ نیم ست بیشتر به سلیقه شخصی و رنگ سازمانی برمی‌گردد، اما پیشنهاد ما این است که از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. رنگ‌های خنثی هم جلوه بهتری به فضا می‌بخشند و هم فضا را بزرگتر نشان می‌دهند. شما می‌توانید از رنگ‌های دیگر هم استفاده کنید، فقط به هارمونی آن‌ها با رنگ دیوارها و کفپوش دقت کنید و سعی کنید از رنگ‌های خیلی تند استفاده نکنید.

3- روکش نیم ست اداری

اگر نیم ست کلاسیک بخرید، جنس روکش آن معمولاً چرم است ولی در نیم ست‌های مدرن از انوع پارچه‌ها استفاده می‌شود. جنس چرم هم کیفیت‌های متنوعی دارد. طبیعتاً هرچقدر کیفیت روکش بیشتر باشد هزینه آن هم بیشتر خواهد بود. هر جنسی که برای روکش انتخاب می‌کنید، حتماً به قابل شستشو بودن آن توجه کنید. مبل اداری از آیتم‌های پراستفاده است و پس از مدتی کثیف می‌شود. پس بهتر است روکشی که انتخاب می‌کنید قابل شستشو باشد.

4- راحت بودن مبل اداری

فوم استفاده شده، پایه‌ها، ارتفاع مبل، تکیه‌گاه و پشتی مبل همگی از مواردی هستند که در راحتی مبلمان تأثیر ویژه‌ای دارند. توجه به پایه‌ها، بخاطر محکم ایستادن و لق نزدن مبلمان است. همچنین، جنس فومی که در پشتی‌های مبل و ساختار کلی آن استفاده می‌شود تأثیر ویژه‌ای در راحتی کاربران هنگام نشستن دارد.

نیم ست مبل اداری مدرن

خرید مبل اداری نیم ست

حالا که با نیم ست اداری و ویژگی‌های آن آشنا شدید نوبت به انتخاب بهترین مدل برای محیط کارتان است. الوند در این مسیر همراه شما است. شما هم می‌توانید به صورت حضوری و هم بصورت آنلاین با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. الوند، طرح‌های متفاوتی از نیم ست‌های مدرن و کلاسیک را به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید به سلیقه خود در طراحی آن‌ها تغییر ایجاد کنید و در نهایت یک نیم ست اداری مناسب با بودجه و نیازهایتان انتخاب نمایید.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *