با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

5 کاربرد صندلی اداری بدون دسته در دفتر کار

صندلی اداری بدون دسته برای محیط‌هایی مناسب است که با ارباب رجوع سروکار دارند. به عنوان مثال این نوع صندلی برای بخش پذیرش بانک‌ها انتخاب هوشمندانه‌ای است. در صورت تمایل می‌توان از این مبلمان اداری برای محیط کار اداری برای کارمندان نیز استفاده کرد اما لازم است از مزایا و معایب استفاده از این نوع صندلی برای محیط کار مطلع شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با مجله الوند همراه باشید.

استفاده از صندلی اداری بدون دسته در دفتر کار

دلایل استفاده از صندلی بدون دسته متفاوت است و افراد باتوجه به کاربری مورد نیاز، این نوع صندلی را تهیه می‌کنند. این صندلی‌ها از صندلی‌های اداری معمولی کوچکتر هستند و در فضای کمی می‌توان تعداد بسیاری از این صندلی را در کنار هم قرار داد اما باید دقت کنید که فضا برای شما اهمیت بیشتری دارد یا کاربرد صندلی اداری؟

خرید صندلی اداری بدون دسته

موارد استفاده از صندلی اداری بدون دسته

در این قسمت علل استفاده از صندلی اداری بدون دسته را مطالعه می‌کنید.

1- اشغال کمتر فضا

صندلی اداری بدون دسته کوچکتر از صندلی های اداری سنتی هستند. این باعث می شود که برای دفاتر با فضای محدود، مانند اتاقک ها یا دفاتر کوچک، به بهترین شکل از فضا استفاده کنید. صندلی‌های اداری بدون دسته را می‌توان در هر اتاقی به اندازه استفاده کرد بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند.

2- راحتی صندلی بدون دسته

صندلی اداری بدون دسته گاهی راحت‌تر از صندلی های معمولی هستند. از آنجایی که دسته وجود ندارد، می توانید در حالی که روی صندلی خود نشسته‌اید راحت‌تر حرکت کنید. صندلی‌های بدون دسته شما را مجبور می‌کنند صاف بنشینید و مراقب نحوه نشستن خود باشید. بهتر است برای مدت طولانی روی این صندلی ها ننشینید و برای مدت طولانی پای خود را روی پای دیگر نیندازید. این حالت نشستن در روز می‌تواند باعث افزایش کمردرد شما شوند.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید صندلی گیمینگ 2024

3- هوادهی و گردش هوا

یک صندلی اداری بدون دسته گردش هوای بهتری را ایجاد می‌کند. یک صندلی اداری خوب باید موقعیت نشستن راحت و پایداری را ارائه دهد که معمولاً با ایجاد شبکه‌ای بین صندلی و پشتی به دست می‌آید.

در مقایسه با صندلی‌های راحتی معمولی، تمیز کردن صندلی های اداری بدون دسته نیز آسان‌تر است، زیرا هیچ مانعی وجود ندارد که کشیدن جاروبرقی یا گردگیری را سخت کند. این می‌تواند در زمان و هزینه صرفه‌جویی کند.

صندلی های اداری بدون دسته نشستن را برای ما ساده‌تر می‌کنند و می توان استراحت کوتاهی را با آنها تجربه کرد.

کاربرد صندلی اداری بدون دسته

4- مبلمان همه‌کاره و قابل حمل

صندلی اداری بدون دسته یک مبلمان همه کاره است. در واقع، صندلی اداری بدون دسته برای هر محیطی که فضای محدودی وجود دارد ایده‌آل است – به این معنی که هر کسی که بخواهد از فضا بهترین بهره را ببرد، می‌تواند از آن استفاده کند و در عین حال بیشترین استفاده را از فضای کاری خود داشته باشد!

تطبیق پذیری این صندلی، آن را برای استفاده در محل کار یا دفتر کار شما ایده‌آل می‌کند. مثلا برای خوابگاه‌ها و سایر مکان‌های زندگی که چند نفر در یک اتاق مشترک هستند نیز عالی عمل می‌کند چرا که صندلی‌های اداری بدون دسته مانند صندلی‌های حجیم فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد.

جابجایی این نوع صندلی‌ها نیز به دلیل اینکه جمع و جورتر هستند ساده‌تر است. شما برای جابجایی دفتر کار خود می‌توانید از خدمات شرکت موفیس بیشترین استفاده را بکنید.

مطلب مرتبط  بهترین راهکار کنترل صدا در دفتر کار چیست؟

5- یک صندلی اداری مقرون به صرفه

صندلی اداری بدون دسته ارزان تر از صندلی اداری عادی است. یک صندلی راحتی می‌تواند بیش از 5 میلیون تومان قیمت داشته باشد، اما یک صندلی اداری بدون دسته حدود 3 میلیون تومان است.

چه در حال ایجاد یک ایستگاه کاری ارگونومیک سالم در خانه باشید و چه فقط سعی کنید فضای بیشتری را برای افراد بیشتری پشت میز ایجاد کنید، صندلی های اداری بدون دسته گزینه هایی مقرون به صرفه برای راحتی در هنگام کار با رایانه و سایر دستگاه‌ها هستند. آنها در همه اشکال و اندازه ها در بازار وجود دارند و شما می‌توانید به کمک تیم حرفه‌ای الوند بهترین صندلی اداری بدون دسته را برای محیط کار خود تهیه کنید.

صندلی اداری بدون دسته مشکی

در این مطلب از مجله الوند به بررسی مزایا و معایب صندلی اداری بدون دسته پرداختیم، حال این شما هستید که باید برای خرید بهترین صندلی مطابق با کسب و کار خود اقدامات لازم را انجام دهید. این مدل از صندلی در طرح ها و رنگ های متفاوت وجود دارند و تنها کافی است شما رنگ سازمانی خود را به ما بگویید تا بهترین رنگ و طرح در اختیار شما قرار دهیم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا صندلی خود را مطابق با نیاز خود تحویل بگیرید. همچنین اگر تمایل دارید در سریعترین زمان ممکن یک صندلی اداری را تحویل بگیرید، ما به شما مبلمان اداری فستیبل را پیشنهاد می‌دهیم.

سوالات متداول درباره صندلی اداری بدون دسته

1- صندلی اداری بدون دسته مناسب کدام کاربری است؟

از این مدل صندلی می‌توان برای کاربری‌های متفاوت استفاده کرد. بهترین کاربرد از صندلی بدون دسته، برای دفاتری است که ارباب رجوع بیشتری دارند؛ مثلا بانک ها.

مطلب مرتبط  قیمت ست مبلمان اداری+معرفی مدل

2- دلیل اصلی استفاده از صندلی بدون دسته در شرکت‌ها چیست؟

اصلی‌ترین دلیل که شما را وادار به خرید صندلی اداری بدون دسته می کند، هزینه پایین و طراحی کم حجم آن است. همچنین برخی کاربران نیاز به این دارند که در کمترین زمان بر روی صندلی نشسته و یا از روی آن بلند شوند. عدم وجود دسته به این امر کمک شایانی می‌کند.

3- قیمت صندلی اداری بدون دسته چقدر است؟

در مجموع قیمت صندلی اداری بدون دسته پایین تر از صندلی اداری عادی است اما به دلیل وجود تنوع در طراحی، مدل و برند نمی‌توان قیمت دقیقی ارائه کرد. شما می توانید در سایت الوند صندلی مورد نیاز خود را انتخاب کنید و قیمت های درج شده را مشاهده نمایید.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *