با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

5 مدل مبل اداری نظری 2024 مدرن و شیک

در میان اجزای مختلف مبلمان اداری، مبل اداری جایگاهی ویژه دارد. در حقیقت، مبل اداری علاوه بر عملکرد، بر روی دید افراد نسبت به برند تاثیری مستقیم می گذارد. این اثرگذاری به دلیل کاربران غالب مبل اداری یعنی مشتریان و مراجعان است. یعنی صندلی و میز اداری عموما توسط کارکنان یعنی اشخاص داخل سازمان استفاده می شود اما مبل اداری معمولا خیر. در واقع عملکرد مبل اداری به عنوان وسیله ای که افراد در زمان انتظار از آن استفاده می کنند، جایگاهی متفاوت از صندلی پیدا می کند. در میان محصولات ایرانی، انواع مبل اداری نظری از جمله محصولاتی هستند که خرید آنها به سازمان ها توصیه می شود. به خصوص اگر طراحی و معماری داخلی دفتر کار سازمانی لوکس باشد، می توان گفت محصولات مختلف در دسته مبل اداری نظری بهترین انتخاب برای آن سازمان است.

در سال های اخیر نیز استقبال از محصولات برند نظری افزایش یافته است. بنابراین، در این مقاله از مجله الوند، به شش مدل مبل اداری نظری که محبوبیت و فروش بالایی دارند اشاره خواهیم کرد.

چند مبل در دفتر کار

برترین برندهای مبلمان اداری در ایران را بشناسید

آشنایی با شرکت نظری

شرکت صنعتی نظری با بیش از نیم قرن تجربه در تولید مبلمان اداری و تجاری، یکی از شناخته شده ترین برندهای فعال در ایران است. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد است و انواع صندلی اداری، مبل اداری، میز و صندلی کافه و رستوران و حتی صندلی استادیومی را در بر می گیرد. در این مقاله الوند اما ما بر روی انواع مبل اداری نظری تمرکز خواهیم کرد. شما برای خرید مبل اداری نظری از فروشگاه الوند می توانید ضمن مراجعه حضوری به شعب الوند، سفارش خود را به صورت آنلاین یا تلفنی نیز در سراسر کشور ثبت کنید.

مطلب مرتبط  پارتیشن فریم لس چیست؟

1- مبل اداری نایس نظری

مبل اداری مدل Nice N301 نظری یک مبل جمع و جور است که با دو تیپ دسته دار و بدون دسته عرضه می شود. مبل اداری نایس نظری در واقع محصولی بین مبل و صندلی است و به همین دلیل، کاربری های متعدی را می توان برای آن در نظر گرفت. از صندلی یا مبل انتظار گرفته تا صندلی کنفرانس و صندلی کافه و رستوران. پایه‌های صندلی نایس نظری از دایکست آلومینیومی با روکش رنگ پودری است. این محصول با روکش چرم یا پارچه در رنگ های متنوعی عرضه می شود.

میز و صندلی ناهارخوری

2- مبل اداری راند نظری

محصول بعد، مبل اداری نظری مدل Round F400 است که ظاهری مدرن و جذاب دارد. این محصول ظرافت، زیبایی و کیفیت را در کنار هم دارد. طراحی این مبل به صورت بدون دسته است اما با قوس موجود در پشت آن و کوسنی که برای این مبل در نظر گرفته شده، به خوبی کاربر را در بر می گیرد. ویژگی بارز این مبل، امکان چرخش آن است تا تجربه کاربری بهتری را رقم بزند. بدنه این مبل اداری نظری چوبی بوده و در عین ظرافت، از استحکام بالایی برخوردار است. در قسمت پشتی مبل میله‌هایی فلزی با روکش آبکاری تعبیه شده است. تشک این مبل از نوع فوم سرد است که حتی پس از چند سال استفاده هم افت ضخامت و کاهش کیفیت پیدا نمی کند. شما برای خرید مبل اداری نظری مدل فلور می توانید سفارش خود را با روکش چرم و پارچه با رنگ دلخواه ثبت کنید.

سه مبل اداری

3- مبل اداری نظری مدل میلان

مبل اداریMilan  نظری مناسب برای فضاهای اداری، تجاری و خانگی است. این مبل در دو تیپ یکنفره و دونفره عرضه می شود و دارای کیفیت تولید بالایی است. کاربر به محض نشستن روی این مبل احساس راحتی خواهد کرد. این مبل با طراحی جذاب، فضای نشیمن بزرگ و نرمی دارد. بر روی پشتی مبل دوخت‌های ظریف و تمیزی دیده می‌شود که به صورت هماهنگ انجام شده و نمایی مربعی ایجاد کرده است. مبل میلان با دسته‌هایی پهن، ارتفاعی یکسان با پشتی مبل دارد. این محصول پایه‌هایی فلزی و مقاوم دارد که به موازات بدنه هستند. در نشیمن و پشتی مبل از فوم سرد با دوام استفاده شده است. شما می توانید مبل میلان را با روکش چرم یا پارچه و با رنگ دلخواه خود انتخاب کنید.

مطلب مرتبط  میز اداری شرکتی و نکاتی برای بهترین انتخاب

مبل اداری چرمی

4- مبل اداری کئوپس نظری

در بازار مبلمان اداری ایران، چند مبل ویژه و چشمگیر وجود دارد که کئوپس قطعا یکی از آنها است. مبل اداری مدل Keops نظری با سبک مدرن، ظاهری جذاب و خاص دارد. این مبل ظاهری هندسی و دارای شکستگی دارد که دو دسته اریب کاملا چسبیده به بدنه، فرم آن را تحکیم بخشیده اند. این مبل از فریم بدنه مستحکمی تشکیل شده و بادوام و باکیفیت است. این محصول بسیار راحت بوده و فضای دلنشینی را برای استفاده کاربر به ارمغان می‌آورد. پایه‌های ظریف و در عین‌حال مقاوم از دیگر ویژگی‌های مبل اداری نظری مدل کئوپس است. این مبل را می توانید در فضاهای اداری، تجاری و خانگی با سبک مدرن استفاده کرده و از ظاهر زیبای آن لذت ببرید.

مبل اداری مدرن

5- مبل اداری نِوا نظری

مبل اداری نظری مدلNeva  دارای طراحی ساده و در عین حال زیبا است. این محصول با استراکچر مستحکم، دوام و کیفیت بالایی دارد. نشیمن بزرگ و راحت، دسته‌های پهن و پایه‌های فلزی مقاوم از ویژگی‌های ظاهری و عملکردی این مبل به شمار می‌آید. این مبل اداری با پوشش چرم و پارچه در رنگ های متنوعی عرضه شده و شما می توانید بسته به سلیقه و هارمونی رنگی دفتر کار، رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید. برای قسمت نشیمن یک تشک و برای پشتی یک بالشتک یا کوسن نرم در نظر گرفته شده که باعث راحتی بیشتر این محصول شده است. روکش این مبل از جنس چرم بوده و می‌توانید این مبل را با روکش پارچه نیز سفارش دهید. این محصول برای فضاهای اداری و تجاری مدرن گزینه خوبی است.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید میز کنفرانس مدرن 2024

مبلمان اداری مدرن

جمع بندی

در این مقاله چند مدل مبل اداری نظری را به شما معرفی کرده ایم. این مدل ها تنها بخشی از محصولات نظری در دسته مبل اداری هستند. شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه اینترنتی فروشگاه مبلمان الوند، با انواع مبل اداری نظری آشنا شوید. تنوع محصولات این برند بسیار بالا است و برای همه افراد و کسب و کارها با سلایق و نیازهای گوناگون، گزینه مطلوبی را معرفی کرده است. برای خرید انواع محصولات شرکت صنعتی نظری می توانید به فروشگاه ها و نمایندگی های مبلمان اداری الوند مراجعه نمایید.

مبلمان اداری مدرن

سوالات متداول

  • مبل اداری با چه روکشی عرضه می شود؟

روکش چرم و روکش پارچه از مهم ترین و رایج ترین روکش های مبل عرضه شده در بازار مبلمان اداری ایران است.

  • مبل اداری نظری را از کجا می توانیم بخریم؟

بسیاری از فروشگاه های مبلمان اداری عرضه کننده محصولات این برند هستند. همچنین شما می توانید از فروشگاه های آنلاین محصولات این برند را خریداری نمایید. فروشگاه مبلمان اداری الوند نماینده رسمی برند مبلمان نظری است.

برند نظری

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *