با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

10 صندلی اداری عجیب و غریب که تا به حال ندیده اید

چند صندلی اداری عجیب و خلاقانه: برای برخی افراد، یک صندلی اداری فقط یک صندلی است، اما برای برخی دیگر صندلی می تواند نمادی از قصد شکستن تابو و قالب و نشان دادن کمی شخصیت در محل کار باشد. اغلب اوقات، کسب و کارها تمایل دارند صندلی اداری ارگونومیک متداول را انتخاب کنند که برای تحقق یک هدف در نظر گرفته شده است، و آن فراهم کردن راحتی برای کارمندان سخت کوش است.

طراحی صندلی اداری نیز می تواند مانند سایر لوازم اداری خلاقانه باشد . اما چیزی که امروز می‌خواهیم به آن نگاه کنیم کمی متفاوت است. 10 لیست برتر از انواع صندلی اداری عجیب و غریب و فوق‌العاده که می‌توانند لبخندی بر لبان شما بیاورند یا حتی شما را به وحشت بیاندازند و برای هر کسی که مجبور به نشستن روی آن صندلی است متاسف شوید. اما فراموش نکنید که در عین عجیب بودن طراحی، تعدای از این صندلی ها بسیار پرطرفدار هستند و استفاده میشوند. در این مقاله مجله الوند این صندلی های اداری را به شما معرفی میکنیم که شناختشان خالی از لطف نیست.

10 صندلی اداری عجیب

در ادامه این مطلب 10 مدل صندلی اداری عجیب و فریب که حتی طراحی آنها میتواند از نظر شما احمقانه به نظر برسد معرفی میکنیم. جالب اینکه برای طراحی و تولید این صندلی های عجیب هزینه های زیادی شده است. با ما همراه باشید.

1- صندلی اداری عجیب پرتاپی B-52

صندلی اداری عجیب پرتاپی B-52

به سختی می توانید صندلی اداری محکم تری نسبت به صندلی اداری عجیب پرتابی B-52 پیدا کنید. این صندلی در اصل الهام گرفته از  یک نوع صندلی پرتابی است که برای استفاده در هواپیماهای نظامی به‌کار رفته است. نام B-52 به نوعی هواپیمای نظامی اشاره دارد که برای حمل انواع مختلف سلاح‌های نظامی و مهمات استفاده می‌شود. B-52 Stratofortress یک هواپیمای بزرگ و سنگین نظامی است که از دهه 1950 میلادی تا کنون در خدمت نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

حال ساخت یک صندلی اداری الهام گرفته از این طرح بسیار عجیب غریب و دور از انتظار است. مگر اینکه قصد داشته باشید کارمندان خود را به جنگ رقبای تجاری بفرستید و به آسمان پرتاب کنید 😂.

2- صندلی اداری چاکرا

صندلی اداری عجیب چاکرا

در نگاه اول، صندلی چاکرا می تواند به راحتی نظرات متفاوتی را در مورد خود داشته باشد. این صندلی دارای 7 پانل مجزا است که قرار است بر روی نقاط فشار بدن تمرکز کنند. چاکرا از طب هندی گرفته شده است که در آن چاکراها مراکز نیرو در بدن انسان هستند. فردی که هر کدام دارای هفت چاکرای اصلی است، می توانید ببینید که نام او از کجا آمده است. این صندلی فوق العاده با همکاری Raynor Contract طراحی شده است.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید صندلی کامپیوتر 2024

این صندلی اداری دارای امکانات زیر است:

  • کنترل کشش شیب، شیب زانو
  • هفت بالشتک مستقل روی پایه های لاستیکی مهندسی شده خاص
  • پشتیبانی از کاربر و حرکت با حرکات بدن آنها.
  • تکیه گاه های بازو برای پشتیبانی صحیح از نظر ارگونومی، مستقیماً به قاب وصل می شوند و منحنی هستند
  • پدهای بازو برای راحتی در بالا نصب شده است.
  • مکانیزم طراحی شده ویژه برای مطابقت با عنصر طراحی “بدون قاب” صندلی

3- صندلی تکاملی نیم کره و توپی (Evolution Chair)

صندلی اداری تکاملی توپی

صندلی Evolution یا صندلی اداری تکاملی نیم کره، مزایای قابل توجهی برای افرادی دارد که تمایل دارند برای مدت طولانی بنشینند (غیر از این که شما می توانید با خوشحالی تمام روز را در محل کار بچرخانید که مطمئنم برای بسیاری از شما یک امتیاز مثبت است).

صندلی اداری عجیب تکاملی

این “صندلی” پیلاتس برای تشویق وضعیت بدنی خوب در حین کار با عضلات مرکزی بدن طراحی شده است و به تسکین و جلوگیری از کمردرد کمک می کند. ممکن است در نگاه اول این صندلی اداری عجیب بنظر برسد اما بد نیست که بدانید این صندلی در محیط‌های کاری استارتاپی محبوب است و قیمتی حدود 190 دلار دارد.

4- صندلی اداری عجیب LimbIC

صندلی اداری عجیب LimbIC 

اصلا دوست نداریم شما را نگران و وحشت زده کنیم، اما این در واقع یک صندلی است. سازندگان Inno-Motion صندلی‌ای طراحی کرده‌اند که قصد دارد با کمک دو پوسته کاملا متحرک، انرژی شما را تحریک کند. بدون شک افتادن از روی صندلی زمانی که سعی می کنید به این حالت نشستن روی آن عادت کنید، یک اتفاق عادی خواهد بود!

درست است که این صندلی عجیب به نظر میرشد اما با اینکه ظرفیت تولید آنها محدود بود، اما مشتریان زیادی پیدا کردند که می توانستند از صندلی ویژه بهره ببرند.

مطلب مرتبط  تفاوت صندلی گیمینگ با صندلی اداری چیست؟

5- ایستگاه کاری Locus

ایستگاه کاری Locus

اگرچه از نظر فنی یک ایستگاه کاری است، اما ایستگاه Locus دارای یک جزء صندلی است، البته یک قطعه کمتر معمولی. این محصول عصر دیجیتال را پذیرفته است و چیزی که به همراه دارد طراحی صندلی جدیدی است که بدون زحمت به حمایت از بدن شما در حین انجام کار روزانه کمک می کند.

6- صندلی اداری ErgoErgo

صندلی اداری ErgoErgo 

صندلی اداری ErgoErgo، یک محصول نوآورانه در دنیای صندلی‌های اداری است که بر اساس اصول ارگونومی و توجه به راحتی کاربران طراحی شده است. این نوع صندلی اداری عجیب با طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های خاص خود، از سایر صندلی‌های اداری سنتی متمایز می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته ErgoErgo، طراحی انعطاف‌پذیر آن است. این صندلی به صورت یک فنر فشرده طراحی شده و به کاربر امکان می‌دهد تا در طول روز کاری به طور متناوب و با تغییر وضعیت‌های نشسته، عضلات بدن خود را تقویت کند. همچنین، ErgoErgo قابلیت چرخش دارد که به کاربر امکان می‌دهد به آسانی به اطراف خود نگاه کند و از امکانات اتاق کار بهره‌برداری کند. این صندلی همچنین به افراد کمک می‌کند تا از قوام بدنی بهتری برخوردار شوند و عوارض نشستن برای مدت طولانی را کاهش دهند. ErgoErgo از لحاظ راحتی و انعطاف‌پذیری بسیار ارزشمند است و به کاربران امکان می‌دهد تا در محیط کاری خود به راحتی و با حرکات مختلف از طراحی انعطاف‌پذیر این صندلی بهره‌برداری کنند.

7- صندلی کار ارگونومیک Origin

صندلی کار ارگونومیک Origin

صندلی کار ارگونومیک Origin یک انتخاب عالی برای محیط‌های کاری است. این نوع صندلی‌ها به طور خاص برای ارتقاء راحتی و بهره‌وری کاربران در طول ساعات کاری طراحی شده‌اند. یکی از ویژگی‌های اصلی این صندلی‌ عجیب ، حمایت فوق‌العاده‌ای که از ناحیه کمر و پشت کاربر ارائه می‌دهند، است. این حمایت از ناحیه کمر و پشت می‌تواند به کاهش خستگی و درد ناشی از نشستن بر روی صندلی‌های استاندارد کمک کند.

صندلی کار ارگونومیک Origin دارای تنظیمات چندگانه‌ای مثل تنظیم ارتفاع صندلی، تنظیمات کمری و تنظیمات بلندی و عمق صندلی است. این امکانات به کاربر اجازه می‌دهند تا صندلی را به طور دقیق به شیوه‌ای که بهترین راحتی را برای خود ایجاد می‌کند تنظیم کنند. صندلی‌های کار ارگونومیک Origin نیز از مواد با کیفیت ساخته شده‌اند و دارای کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا و منحصر به فردی هستند. این صندلی‌ها باعث ایجاد محیط کاری مطمئن و راحت می‌شوند و به بهبود کارایی و کیفیت کار در محیط‌های اداری و کاری کمک می‌کنند.

مطلب مرتبط  اهمیت ارگونومی مبلمان اداری را جدی بگیرید

8- صندلی اداری عجیب اما کاربردی و محبوب Daybed

صندلی اداری عجیب اما کاربردی و محبوب Daybed

در حالی که بر روی این صندلی تختخوابی که توسط مانوئل سائز طراحی شده است، به زیبایی نشسته اید، مطمئنا همکارانتان خیلی حسودی خواهند کرد. خود من که در حال نوشتن و تهیه این مقاله برای شما هستم نشستن بر روی این صندلی اداری را به هر صندلی دیگری ترجیح میدهم.

9- صندلی اداری غنچه گل

صندلی اداری غنچه گل

طراحی این صندلی عجیب بنظر میرسد اما شیک، معاصر و به راحتی می توان آن را آینده نگر تلقی کرد. Flower Bud یک ایستگاه کاری قابل تنظیم است که می تواند دوستان، همکاران، رقبای شما را تحت تاثیر قرار دهد. هر دو بخش با هم می لغزند تا پوسته ای را تشکیل دهند که باعث صرفه جویی در فضا در زمانی که از آن استفاده نمی شود، می شود.

10- صندلی اداری اطلس

صندلی اداری اطلس

به گفته طراح، اسکات جاروی، «صندلی اطلس با بیرون‌کردن صفحات زاویه‌دار مسطح در یک حجم و استفاده از عناصر متقاطع برای تولید پروفیل‌هایی که بخش‌های صندلی را ایجاد می‌کنند، به دست آمد.» این ممکن است صادقانه به آن توجه شود، اما او مطمئناً یک صندلی اداری عجیب اما فوق العاده طراحی کرده است.

نتیجه

اگرچه بعضی از این صندلی ها عجیب و شاید بلا استفاده باشند اما تعداد زیادی از این 10 صندلی عجیب معرفی شده بسیار کاربردی و محبوب هستند. درست ست که تهیه و خرید این صندلی ها مقرون به صرفه نیست، اما همه آنها چیزی منحصر به فرد ارائه می دهند که دفتر شما را از بقیه متمایز می کند و آشنایی با آنها خالی لطف نبود. راحتی همیشه در خرید هر صندلی اداری باید بهره وری در کار و راحتی کارکنان سرلوحه باشد، اما اضافه کردن کمی سبک و خلاقیت به کسی آسیب نمی رساند.

امیدواریم این مطلب مجله الوند برایتان مفید بوده باشد. نظرات خد را درباره این 10 صندلی برایمان در بخش دیدگاه ها بنویسید.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

یک پاسخ

  1. خیلی مطلب جالبی بود
    درسته که ظاهرشون عجیبه ولی بعضیاشون خدایی راحتن برای نشستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *