با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

آشنایی با مدلهای صندلی اداری نیلپر 1402

در این مقاله مجله الوند به معرفی و بررسی انواع صندلی اداری نیلپر یکی از برندهای معتبر و برتر مبلمان اداری و تفاوت‌های آن با یکدیگر و چگونگی تهیه بهترین صندلی‌های اداری از طریق سایت نیلپر می پردازیم. با ما همراه باشید.

آنچه باید در مورد خرید صندلی اداری نیلپر بدانید

انواع صندلی اداری نیلپر با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های جهانی طراحی و تولید می‌شوند. این مبلمان‌ اداری به خوبی توانسته‌اند تا به امروز نیازها و انتظارات مخاطبان خود را در زمینه کیفیت، خدمات پس از فروش و موارد دیگر برآورده کنند.

محصولات نیلپر در دسته‌بندی‌های مختلف، از جمله مدیریتی، کارشناسی، کارمندی، پرسنلی، آزمایشگاهی، پزشکی، کودک و نوجوان، صندلی اپنی، مبلمان اداری، نیم ست و غیره متنوع و با طراحی‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار دارند. در ادامه با انواع مدل‌های صندلی اداری نیلپر آشنا خواهید شد.

صندلی اداری نیلپر

انواع صندلی اداری نیلپر و ویژگی های آنها

برای انتخاب و خرید انواع صندلی اداری نیلپر لازم است ابتدا با آنها آشنا شوید. خصوصیات و ویژگی های این صندلی ها را بشناسید تا خریدی متناسب با نیاز محل کار خود داشته باشید:

صندلی مدیریتی

صندلی‌های مدیریتی نیلپر عموماً با پنج چرخ تولید می‌شوند و از ارتفاع زیادی برخوردارند و فضای زیادی اشغال می‌کنند، چراکه باید ابهت و احترام یک مدیر بلندپایه را به تصویر در بیاورند. این صندلی‌ها عموماً در رنگ‌های تیره و جنس‌های راحت‌تر، عموماً به همراه بالش‌ها و پوشش‌هایی برای کاهش فشار بر روی گردن و کمر تولید می‌شوند و متناسب با معماری فضا، ترکیب‌بندی می‌شوند و حتی از طرح‌های نسبتاً فانتزی نیز پشتیبانی می‌کنند. صندلی‌های مدیریتی از قیمتی بالاتر از دیگر صندلی‌های اداری برخوردارند و هرچه که بیشتر در این زمینه هزینه کنید، صندلی راحت‌تری برای نشستن طولانی‌مدت به دست خواهید آورد.

مطلب مرتبط  مرجع کامل لیست تجهیزات اداری

صندلی کارمندی

صندلی‌های کارمندی نیلپر با اینکه همچنان از سیستم پنچ چرخ پیروی می‌کنند، اما از ارتفاع پشتی و امکانات رفاهی کمتری نسبت به صندلی مدیریتی برخوردارند و عموماً دارای دسته‌های صندلی مرتفع‌تری هستند. عمومِ این صندلی‌ها در حالت‌هایی تولید می‌شوند که تا حدودی راحت باشند، اما فضای زیادی اشغال نکنند و به جهت بهره‌مندی از امکانات و متریال‌های فراوان، قیمتِ بالای نداشته باشند. صندلی‌های کارمندی نیلپر بهترین ویژگی‌های صندلی کارمندی بازار را گرد هم آورده تا بهترین تجربه اداری را برای کارمندان رقم بزند.

صندلی کنفرانس | صندلی اداری نیلپر

بزرگترین تفاوت صندلی‌های کنفرانس نیلپر با دیگر انواع صندلی اداری، این است که این صندلی‌ها دارای پایه ثابت هستند و از سیستم چرخی پشتیبانی نمی‌کنند، چراکه شرکت کنفرانس‌ها و جلسات، عموماً نیاز به حرکت خاصی ندارد. همچنین رفاهِ آن‌ها نیز در مقایسه با صندلی کارمندی از کیفیت‌ کم‌تری برخوردار است، به این علت که جلسات و کنفرانس‌ها زمان بسیار کم‌تری از فعالیت پشتِ میز کارمندی و مدیریتی می‌گیرند و آنچنان نیاز به تدبیر امکانات رفاهی برای کاهش دردِ بدن در بلندمدت احساس نمی‌شود. با این حال جنس و فضای نشیمنگاه این صندلی‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید.

مقاله پیشنهادی: قیمت صندلی اداری نیلپر 1402

صندلی انتظار

صندلی‌های انتظار نیلپر عموماً به شکل دسته‌های سه‌تایی با پایه‌های ثابت در رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند تا نه تنها به عنوان صندلی توسط مشتریان و مراجعه کنندگان مورداستفاده قرار بگیرند، بلکه بر طراحی و معماری محیط و دفتر نیز تاثیر بگذارند و بر انرژی مثبتِ موجود در فضا تاکید کنند. صندلی‌های انتظار نیلپر منطبق با شکل انحنای بدن تولید می‌شوند تا انتظار کشیدن بر روی این صندلی‌ها را تبدیل به یک تجربه بدون درد و ناراحتی کنند. انتخاب صندلی انتظار مناسبِ دفتر با بهترین قیمت و کیفیت، از شاخص‌های مهم تاثیرگذاری محیط یک دفتر و شرکت بر روی مشتری و مراجعه‌کننده است.

مطلب مرتبط  چرا باید صندلی اداری ارگونومیک خرید | 4 ویژگی کلیدی

صندلی ویزیتوری

صندلی‌های ویزیتوری نیلپر با نام صندلی‌های پیشخوان نیز شناخته می‌شوند و عموماً در کافه‌ها و رستوران‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. این صندلی‌ها از ارتفاعی بلند برخوردارند، در حدی که گاهی، کف پاهای کاربر به سطح زمین برخورد نمی‌کند. این امر به این دلیل اتفاق می‌افتد که کاربر به سطحِ بلند پیشخوان برسد. همچنین تدابیر رفاهی این صندلی‌ها با وجود پشتی کوتاه، سبب می‌شود که کاربر مدت زمان بیشتری روی صندلی بماند و در نتیجه سفارشات بیشتری به متصدی پیشخوان بدهد. با این حال بعضی از انواع رسمی‌ترِ صندلی‌های ویزیتوری نیلپر، از ارتفاع کمتری برخوردارند و پشتی‌های بلندتری نیز دارند.

صندلی اداری نیلپر

ارگونومی صندلی اداری نیلپر

همهٔ شما عزیزان به خوبی می‌دانید که صندلی‌های اداری، اگر ارگونومی استاندارد نداشته باشند، ممکن است به شما مشکلاتی نظیر کمر درد، خستگی پاها، درد گردن، و احساس ناراحتی در شانه‌ها را تحمیل کنند.

بنابراین، یکی از نکات حیاتی در خرید صندلی‌های اداری نیلپر، استاندارد و ارگونومی مناسب آن می‌باشد. این مدل مبلمان اداری از مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شود. صندلی‌های اداری نیلپر از جک‌های تنظیم ارتفاع بهره می‌برند که به شما این امکان را می‌دهند تا ارتفاع صندلی را به آسانی و به تطابق با قد خود تنظیم کنید.

خرید انواع صندلی اداری

شرکت تولید و عرضه صندلی نیلپر، با سی سال سابقه در تولید و فروش صندلی اداری، تضمین می‌کند که بهترین خدمات و کالاها را در اختیار خریداران عزیز قرار خواهد داد. بهره‌مندی این شرکت از گواهی‌نامه استاندارد اروپا، تضمینِ تولیدِ باکیفیت‌ترین صندلی‌های اداری در ایران است. فروشگاه مبلمان اداری الوند بستر مناسبی است تا بتوانید انواع محصولات نیلپر را خریداری کنید.

مطلب مرتبط  همه چیز درباره میز اداری پایه فلزی؛ راهنمای خرید 1403

کلیه کارشناسان الوند بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی، مشاوره و راهنمایی شما هستند تا بهترین انتخاب مبلمان اداری را انجام دهید.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *