با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

همه چیز درباره پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن‌ اداری آلومینیومی به سازه هایی گفته می شود که برای تقسیم فضاهای داخلی مانند دفاتر کار، کلاس‌ها، سالن‌های کنفرانس و غیره، استفاده می‌شوند. ستون و ساختار این پارتیشن‌ها در واقع، پروفیل هایی از جنس آلومینیوم است. در کنار این پروفیل ها، صفحاتی از پنل‌های شیشه‌ای، پلاستیکی یا ام دی اف هستند که فضاها را تقسیم بندی می کنند و همچنین جلوه‌ای زیبا و مدرن به محیط می بخشند. امروزه در بسیاری از دفاتر کار از پارتیشن اداری آلومینیومی استفاده می شود. اگر شما هم به فکر اجرای این نوع پارتیشن مدرن و لوکس در فضای مدنظر خود هستید، مطالعه این مقاله از مجله الوند را از دست ندهید.

پارتیشن اداری آلومینیومی چه مزیت هایی دارد؟

ابتدا از مزایای این پارتیشن اداری بگوییم. مزایای استفاده از پارتیشن‌های اداری آلومینیومی شامل موارد زیر است.

مقاومت بالا با وجود وزن سبک  

آلومینیوم یک ماده سبک و در عین حال مقاوم است که استفاده از آن، به تولید پارتیشن‌های سبک و با قابلیت حمل آسان منجر می‌شود.

زیبایی طراحی و تناسب با سبک مدرن

پارتیشن‌های آلومینیومی به دلیل طراحی مدرن و جلوه زیبایی که دارند، انتخاب خوبی برای فضاهای اداری و تجاری مدرن و شیک هستند.

پارتیشن آلومینیومی اداری

انعطاف پذیری بالا در طراحی و اجرا

این نوع پارتیشن‌ها به راحتی قابلیت تنظیم و تغییر شکل دارند. شما می‌توانید آن‌ها را به صورت متغیر در طول و عرض سفارش دهید.

عایق صوتی قابل قبول

پارتیشن‌های آلومینیومی می‌توانند عملکرد عایق صوتی خوبی داشته باشند و همچنین حفاظتی در برابر آتش بوده و ایمنی را نیز به آسانی افزایش دهند.

به عنوان یک راهکار مدرن و کارآمد برای تقسیم فضاهای داخلی، پارتیشن‌های اداری آلومینیومی در بسیاری از محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و با توجه به مزایایی که ارائه می‌دهند، توجه بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها را به خود جلب کرده‌اند. شما هم برای سفارش انواع پارتیشن اداری می توانید از مشاورین گروه مبلمان اداری الوند مشاوره لازم را دریافت نمایید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید صندلی اداری | 6 نکته کلیدی

پارتیشن اداری آلومینیومی مناسب چه فضاهایی است؟

پارتیشن‌های اداری آلومینیومی به دلیل ویژگی‌هایی که دارند، برای انواع مختلفی از فضاهای داخلی مناسب هستند. برخی از فضاهایی که می‌توانند از این نوع پارتیشن‌ها بهره ببرند را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

پارتیشن آلومینیومی برای دفاتر اداری

پارتیشن‌های آلومینیومی می‌توانند برای تقسیم فضاهای دفاتر، اتاق‌های کاری، اتاق جلسات و سایر فضاهای اداری استفاده شوند. طراحی مدرن و انعطاف‌پذیری بالای این پارتیشن‌ها باعث می‌شود که محیط کاری شما به شکلی مناسب و کارآمد تنظیم شود.

سالن های جلسات و همایش ها

برای جدا کردن فضاهای مختلف سالن کنفرانس یا جلسات در محیط‌های تجاری و اداری، پارتیشن‌های آلومینیومی می‌توانند به عنوان جایگزین مناسبی برای دیوارهای ماسونی (آجر و سیمانی) استفاده شوند. این پارتیشن‌ها می‌توانند به راحتی باز و بسته شوند و به شکلی بهینه فضای مطابق با نیاز شما را ایجاد کنند.

فروشگاه ها و فضاهای تجاری

در فروشگاه‌ها یا فضاهای تجاری، پارتیشن‌های آلومینیومی می‌توانند برای جدا کردن بخش‌های مختلف، مثل بخش فروش و بخش استقرار کارکنان، استفاده شوند. این امکان به مدیران فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا فضای فروش خود را به شکلی بهینه‌تر و منظم‌تر چیدمان کنند.

دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی

در مراکز آموزشی مختلف مانند مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پارتیشن‌های آلومینیومی می‌توانند برای تقسیم کلاس‌ها یا فضاهای آموزشی استفاده شوند و به مدیران این مراکز کمک کنند تا فضای آموزشی خود را به شکلی موثر سازماندهی کنند.

به طور کلی، پارتیشن‌های اداری آلومینیومی به دلیل طراحی مدرن، انعطاف‌پذیری بالا در طرح و اجرا و عملکرد مطلوبی که دارند، در انواع مختلفی از فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر در کنار انواع پارتیشن اداری، محل شما نیاز به انواع میز و صندلی اداری داشته باشد، می توانید از خدمات ارسال سریع مبلمان اداری فستیبل بهره مند شوید.

مطلب مرتبط  برترین برندهای مبلمان اداری در ایران را بشناسید

فضاهای اداری با پارتیشن

کاربرد پارتیشن آلومینیومی در فضای کار

قیمت پارتیشن آلومینیومی چقدر است؟

پارتیشن‌های آلومینیومی قیمت‌های متفاوتی دارند که به عواملی مانند ابعاد، متریال، طراحی، امکانات اضافی، نوع نصب و برند تولیدکننده بستگی دارد. قیمت این پارتیشن‌ها معمولا بر اساس متراژ و خصوصیات دیگری که در آنها استفاده شده، محاسبه می‌شود. برای کسب دقیق‌ترین اطلاعات در مورد قیمت، می توانید با گروه مبلمان اداری الوند تماس حاصل نمایید.

نصب پارتیشن آلومینیومی به چه صورت است؟

نصب پارتیشن‌های آلومینیومی ابتدا با بررسی و اندازه‌گیری فضا آغاز می‌شود تا ابعاد مناسب برای پارتیشن‌ها تعیین شود. سپس، پارتیشن‌ها تهیه و ساخته می‌شوند. این فرآیند شامل برش و آماده‌سازی قطعات آلومینیومی و سایر مواد استفاده شده برای ساخت پارتیشن می‌شود.

در مرحله بعدی، قاب‌های آلومینیومی که به عنوان سازه اصلی پارتیشن‌ها عمل می‌کنند، نصب می‌شوند. این قاب‌ها به دیوارها یا سقف مکان متصل می‌شوند. سپس، پنل‌های پارتیشن در قاب‌ها قرار می‌گیرند و به صورت مناسب متصل می گردند.

در مرحله نهایی، تمامی قطعات نصب شده بررسی می‌شوند و هر گونه تنظیمات نهایی انجام می‌شود تا پارتیشن‌ها به شکل صحیح و با کیفیت نصب شوند. پس از اتمام نصب، پارتیشن‌های آلومینیومی آماده استفاده خواهند بود و فضا را به شکلی کارآمد و بهینه‌تر تقسیم می‌کنند.

دفتر کار مدرن

پارتیشن آلومینیومی اداری را از کجا تهیه کنیم؟

پارتیشن‌های آلومینیومی اداری را می‌توانید از فروشگاه ها و مراجع خرید مختلفی تهیه کنید. مثلا…

تولیدکنندگان پارتیشن اداری

شرکت‌هایی که پارتیشن‌های آلومینیومی تولید می‌کنند، می‌توانند گزینه‌های خوبی برای تهیه این محصولات باشند. با مراجعه به وبسایت یا فروشگاه‌های آنلاین این شرکت‌ها، می‌توانید مدل‌ها، قیمت‌ها و شرایط خرید پارتیشن اداری آلومینیومی را مشاهده کنید.

مطلب مرتبط  معرفی بهترین صندلی‌های گیمینگ ایرانی

فروشگاه های تخصصی مبلمان اداری

بسیاری از فروشگاه‌های مخصوص اداری و مبلمان، پارتیشن‌های آلومینیومی را در فروشگاه‌های خود عرضه می کنند. با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانید انواع اندازه‌ها و سبک های مختلف پارتیشن‌ها را مشاهده و انتخاب نمایید.

دفاتر طراحی و معماری داخلی

دفاتر طراحی نیز، دیگر مرجع خریداران برای سفارش انواع پارتیشن اداری هستند. شما می توانید با مراجعه به دفاتر طراحی و معماری داخلی، پارتیشن اداری آلومینیومی موردنظر خود را سفارش دهید.

فضای اداری مدرن

جمع بندی

نکته بسیار مهم این است که قبل از خرید پارتیشن اداری آلومینیومی، حتما انواع مختلف پارتیشن‌ها را بررسی کنید، قیمت‌ها را مقایسه و از شرایط خرید مطلع شوید تا بهترین تصمیم را برای نیازهای خود بگیرید. توجه داشته باشید که شاید، پارتیشن اداری آلومینیومی بهترین گزینه برای شما نباشد. مثلا اگر به دنبال خرید پارتیشن ارزان اداری هستید، باید بدانید که پاریتشن آلومینیومی گزینه مناسب شما نیست. بنابراین ضمن جستجو در بازار مبلمان اداری و دریافت لیست قیمت پارتیشن اداری بهتر است با یک کارشناس خبره در این زمینه ارتباط بگیرید. کارشناسان گروه مبلمان اداری الوند همراه شما هستند تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

قیمت پارتیشن آلومینیومی تک جداره چگونه محاسبه می‌شود؟

سوالات متداول

  • مزایای پارتیشن اداری آلومینیومی چیست؟

وزن سبک با وجود مقاومت و دوام بالا، انعطاف پذیری بالا در طراحی و نصب پارتیسشن، زیبایی چشم نواز

  • پارتیشن آلومینیومی مناسب استفاده در چه فضاهایی است؟

دفاتر کار اداری، مراکز تجاری و فروشگاهی، آموزشگاه ها و سایر فضاهای کاری

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *