با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

راهنمای خرید مبلمان اداری اروند

مبلمان اداری اروند یکی از باسابقه ترین برندهای تولیدکننده مبلمان اداری ایرانی است. مبلمان اروند در سال 1338 بنیان گذاری شد و تاکنون، به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید و عرضه بهترین مبلمان اداری، فعال بوده است. شرکت مبلمان اداری اروند با عرضه محصولاتی با طراحی جهانی که کیفیت بالایی دارند، احترام تمامی همکاران و رقبای خود در صنف و صنعت مبلمان اداری را کسب کرده است.

از دیگر سو، محصولات شرکت مبلمان اداری اروند، با استقبال بسیار خوب نزد مشتریان نیز مواجه شده است. همه این عوامل باعث شد تا ما، دست به تالیف یک راهنمای خرید برای محصولات شرکت الوند بزنیم. شما می توانید با مطالعه این راهنمای خرید تخصصی در مجله الوند، اطلاعات خود نسبت به محصولات این برند را افزایش دهند تا خریدی مطمئین و لذتبخش را تجربه کنند. با مجله الوند همراه باشید.

مهمترین نکات در خرید مبلمان اداری

نه فقط در هنگام خرید از محصولات مبلمان اداری اروند بلکه قبل از ثبت سفارش خرید مبلمان اداری از هر برند و تولیدکننده‌ای، باید موارد مهمی را در نظر بگیرید. اصولا افراد هر چند سال یک بار اقدام به خرید مبلمان اداری می کنند و بنابراین، گزینه نهایی آنها، تا چند سال همراه آنها در دفتر کارشان خواهد بود. حال اگر به فکر خرید مبلمان اداری هستید، مراحل زیر را دنبال کنید.

تعیین نیازها بر اساس بودجه

در قدم اول باید نیازهای خود را بررسی کنید. شما باید بدانید به چه نوع مبلمانی نیاز دارید؟ چه میزان بودجه در اختیار دارید و به چه میزانی حاضر هستید از بودجه ای که در اختیار دارید، برای خرید آن مبلمان هزینه کنید.

شناخت و بررسی مدل ها

شما باید مطالعه‌ای در مورد انواع مختلفی از مبلمان اداری، طرح‌ها و متریال مورد استفاده در ساخت آنها انجام دهید. وب‌سایت‌ها، فروشگاه‌های آنلاین و نمایشگاه‌های مبلمان می‌توانند منابع خوبی برای کسب اطلاعات شما باشند.

تست و ارزیابی محصولات

اگر امکان دارد، قبل از خرید، مبلمان را تست کنید و کیفیت ساخت، راحتی نشستن و ارگونومی آنها را بررسی نمایید.

مطلب مرتبط  چرم مصنوعی چیست؟ شناخت 3 مورد از انواع چرم مصنوعی

مبل اداری دونفره سفید

معرفی پنج صندلی اداری مخصوص دیسک کمر

مقایسه محصولات و انتخاب محصول نهایی

مقایسه و بررسی قیمت، کیفیت، طراحی و ویژگی‌های مختلف مبلمان اداری را انجام دهید و بر اساس نیازها و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. شاید به نظر برسد این بخش، مهمترین و حساس ترین مرحله در خرید مبلمان اداری است اما اگر مراحل قبل را با دقت و حوصله انجام داده باشید، اتفاقا این مرحله بسیار آسان و دلچسب پیش خواهد رفت.

اطلاع از شرایط خرید، تحویل و نصب

شرایط فروش، گارانتی، خدمات پس از فروش و شرایط ارسال و نصب مبلمان را به دقت مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که با شرایط قابل قبولی مواجه می‌شوید. پس از تصمیم‌گیری، شما سفارش خود را ثبت خواهید کرد و زمان تحویل مبلمان به اطلاع شما خواهد رسید. پس از دریافت مبلمان، باید آن را طبق دستورالعمل نصب کنید و از استفاده از آن در محیط کاری خود لذت ببرید.

علاوه بر موارد فوق، لازم است که در انتخاب مبلمان اداری، به اصول ارگونومی، کیفیت ساخت و طراحی مناسب توجه کنید تا محیط کاری راحت، کارآمد، و زیبا داشته باشید. کارشناسان گروه مبلمان اداری الوند همراه شما هستند تا بهترین گزینه ها را از میان گزینه های موجود انتخاب و خریداری نمایید.

آشنایی با پرفروش ترین محصولات مبلمان اداری اروند

قطعا شرکتی که بیش از شش دهه در حال فعالیت است و محصول تولید کرده، محصولات شاخص زیادی دارد. اما در میان همه این محصولات، تعدادی از محصولات بیشتر به چشم آمده و طرفدار داشته اند. در این بخش، می خواهیم به شما محبوب ترین محصولات شرکت اروند را معرفی کنیم.

  • مبل اداری مدل Eames اروند

گروه مبلمان اداری اروند، دست به تولید و عرضه یکی از معروف ترین محصولات تاریخ مبلمان اداری در ایران زده است. این مبل بی همتا و محبوب در کل دنیا، توسط چارلز و ری ایمز طراحان معروف آمریکایی طراحی شده است. در ایران، شرکت مبلمان اداری اروند توانسته تا این مبل را با کیفیتی مشابه به نمونه اورجینال به مشتریان خود عرضه کند. لازم به ذکر است در بازار ایران نیز از این محصول زیبا و باکیفیت استقبال بسیار خوبی به عمل آمده است.

مطلب مرتبط  همه چیز درباره مبلمان اداری اتاق کنفرانس

مبل راحتی مشکی چرم

  • مبل اداری 1 نفره مدل Florence 4030W اروند

دیگر مبل آیکونیک و معروف در سطح جهان که توسط اروند عرضه شده، مبل فلورانس است. این مبل ترکیبی از زیبایی و سادگی را عرضه می کند و هیچ گاه از مد نمی افتد. درست مانند کت و شلوار مردانه. نکته جالب درباره مبل فلورانس این است که هم با دکوراسیون اداری مدرن و هم با دکوراسیون اداری کلاسیک جفت و جور است. خریداران می توانند این مبل را با روکش چرم یا پارچه سفارش دهند و از راحتی و زیبایی مثال زدنی آن نهایت لذت را ببرند.

ست مبل لوکس بنفش

  • مبل اداری 1 نفره مدل Barcelona 4017 اروند

می خواهیم درباره یکی از قله های مبلمان اداری در دنیا صحبت کنیم. میس فان درروهه؛ طراح بزرگ آلمانی-آمریکایی که یک معمار بزرگ و شناخته شده در جهان است. او یک معمار بود که دست به طراحی چند مبل و صندلی نیز زده است. در میان این مبل و صندلی ها، مبل یا صندلی بارسلونا معروفیتی در سطح جهان پیدا کرده است. این مبل پهن اما بدون دسته، حقیقتا نماد لوکس بودن یک محیط کار است و جایگاهی بی بدیل برای خود رقم زده است. شرکت مبلمان اداری اروند توانسته با تکیه بر توانایی های فنی و مهندسی خود، دشواری های تولید این مبل اداری را برطرف کرده و مبل بارسلونا را با کیفیتی مشابه نمونه اصلی به بازار مبلمان اداری ایران عرضه کند.

مبل و زیرپایی چرمی مشکی

  • صندلی مدیریتی مدل ۵۵۱۶ اروند

و حالا معروف ترین صندلی اداری شرکت اروند را می خواهیم به شما معرفی کنیم. صندلی 5516 اروند نیز یکی دیگر از محصولات شاخص در سطح جهانی است که در ایران توسط مبلمان اداری اروند تولید و عرضه می شود. این صندلی که در دنیا با نام صندلی اوکامورا شناخته می شود، یک صندلی اداری ارگونومیک و با ابهت است که دل هر مدیری را به دست می آورد. برخورداری از کنترل کننده های سیمی به جای اهرمی، یکی از نقاط تمایز این صندلی اداری با سایر صندلی های اداری موجود در بازار مبلمان اداری ایران است. این صندلی مدرن با روکش مش عرضه می شود تا کمترین تعریق کاربر را رقم بزند. شما می توانید صندلی مدیریتی 5516 اروند را در رنگ های مختلفی سفارش دهید.

مطلب مرتبط  همه چیز درباره پارتیشن شیشه ای فریم دار در فضای اداری
صندلی مدیریتی
صندلی مدیریتی مدل ۵۵۱۶ اروند

جمع بندی

با توجه به وجود برندهای شایسته در بازار مبلمان اداری ایران، می توان گفت نیاز داخلی به انواع مبلمان اداری به خوبی برطرف شده است. با این حال، اگر به دنبال مبلمانی با کیفیت و با کلاسی در سطح جهانی هستید احتمالا باید فقط به یک نام فکر کنید؛ مبلمان اداری اروند. نکته جالب این است که با توجه به نرخ ریال، محصولات این برند با قیمتی بسیار مناسب تر نسبت به نمونه های اصلی به بازار ایران عرضه می شوند و در نتیجه، ارزش خرید آنها به شدت بالا است.

گروه مبلمان اداری الوند به عنوان نماینده رسمی محصولات شرکت اروند، آماده عرضه تمامی محصولات این شرکت خوشنام ایرانی است.

بهترین برند صندلی اداری در ایران را می‌شناسید؟

سوالات متداول

  • چرا باید صندلی اداری ارگونومیک بخریم؟

با توجه به تماس مستقیم و طولانی مدت صندلی اداری با بدن کاربران، این وسیله تاثیر زیادی بر روی سلامتی و کارایی افراد دارد و به همین دلیل، حتما باید صندلی مورد استفاده ما، منطبق با اصول ارگونومی باشد.

  • معروف ترین محصولات برند مبلمان اداری اروند کدام است؟

مبل ایمز اروند، مبل فلورانس اروند، صندلی بارسلونا اروند و صندلی اداری 5516 اروند

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *