با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

راهنمای خرید مبلمان اداری هلگر

یکی از برندهای مبلمان ایرانی که در سال های اخیر، رشد چشمگیری داشته است، مبلمان اداری هلگر است. این برند با تکیه بر طراحی، محصولاتی متمایز و مدرن را به بازار عرضه کرده است، به گونه ای که طرفداران خاص خود را دارد. با توجه به استقبال افراد از محصولات شرکت مبلمان اداری هلگر، در این مقاله از مجله الوند راهنمای خرید محصولات هلگر را برای شما آماده کرده ایم. ذکر این نکته ضروری است که گروه مبلمان اداری الوند، نماینده رسمی شرکت هلگر است. شما می توانید انواع صندلی اداری، مبل تختخوابشو، صندلی کانتر، پاف اداری و مبل اداری را از میان محصولات این برند انتخاب و خریداری نمایید.

راهنمای خرید مبلمان اداری

برای خرید مبلمان اداری مدرن، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

اختصاص بودجه خرید مبلمان اداری

ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید. شما باید به این سوالات پاسخ دهید که چه نوع مبلمانی نیاز دارید؟ چه میزان از بودجه خود را برای خرید آن مبلمان اختصاص می‌دهید؟

بررسی و پرس و جو

مطالعه‌ای در مورد انواع مبلمان اداری موجود در بازار، طرح‌ها و مواد ساخت آنها انجام دهید. وب‌سایت‌ها، فروشگاه‌های آنلاین و نمایشگاه‌های مبلمان اداری می‌توانند منابع خوبی برای کسب این اطلاعات باشند.

تست محصولات

اگر امکان دارد، قبل از خرید، مبلمان را تست کنید و کیفیت ساخت، راحتی نشستن و ارگونومی آن را بررسی نمایید.

بررسی شرایط خرید مبلمان اداری

شرایط فروش، گارانتی، خدمات پس از فروش و شرایط ارسال و نصب مبلمان اداری را به دقت مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که با شرایط شما سازگار هستند.

مقایسه محصولات

مقایسه و بررسی قیمت، کیفیت، طراحی و ویژگی‌های مختلف مبلمان اداری مدنظر خود را را انجام دهید و بر اساس نیازها و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ثبت سفارش

پس از تصمیم‌گیری نهایی، سفارش خود را ثبت کنید و زمان تحویل مبلمان را بررسی کنید تا به موقع آنها را دریافت نمایید.

مطلب مرتبط  فضای کار اشتراکی چیست و چه مزایایی دارد؟

نصب مبلمان

پس از دریافت مبلمان، در صورت نیاز آن را طبق دستورالعمل نصب کنید و از آن در محیط کاری خود استفاده کنید.

همچنین، مهم است که در انتخاب مبلمان اداری مدرن، به اصول ارگونومی، کیفیت ساخت و طراحی مناسب توجه کنید تا محیط کاری راحت، کارآمد و زیبا داشته باشید. برای خرید مبلمان اداری با سرویس ارسال فوری، می توانید وارد فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری فستیبل شوید.

مبل اداری مدرن نارنجی

بهترین برند صندلی اداری در ایران را می‌شناسید؟

مهمترین ویژگی های مبلمان اداری هلگر چیست؟

محصولات شرکت هلگر، دارای ویژگی های بارزی هستند که خریداران را مجاب می کند تا در هنگام خرید مبل و صندلی اداری، نگاه ویژه ای به برند هلگر داشته باشند. در ادامه بیشتر با این ویژگی ها آشنا خواهیم شد.

ارائه محصولات ارگونومیک

صندلی و مبل اداری هلگر عموما با طراحی ارگونومیک تولید و عرضه می شوند. محصولاتی که در طراحی آنها اصول ارگونومی رعایت شده است، به صورت مناسبی با بدن کاربر سازگاری دارند و از بروز آسیب‌های عضلانی و اسکلتی جلوگیری خواهند کرد.

تشک از فوم سرد

فوم سرد، نوعی فوم متراکم است که به نظر سفت می رسد. هرچند کاربر از نشستن بر روی آن ناراحت نخواهد شد. اتفاقا فوم سرد به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، حتی پس از چند سال استفاده دچار افت ضخامت و خوابیدگی نخواهد شد. در تولید اکثر محصولات نیلپر از فوم سرد فلکسیبل استفاده شده است. به عنوان مثال شما می توانید با خرید صندلی کارشناسی مدل Math هلگر یک صندلی با کیفیت و همه کاره را به دفتر کار خود ببرید.

بهره مندی از مکانیزم های تنظیمی

صندلی و مبل اداری باید قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم زاویه پشتی و دسته مناسب برای قرارگیری دست ها را داشته باشند تا بتوانند به انواع افراد و نیازهای مختلف پاسخ دهند. این ویژگی در محصولات هلگر به چشم می خورد.

مطلب مرتبط  نکات مهم و کلیدی برای خرید پارتیشن اداری ارزان

استفاده از متریال با کیفیت

استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم مانند فلز، چوب، یا روکش‌های با کیفیت برای ساختار و روکش مبلمان اداری مهم است تا محصولات دوام بیشتری داشته باشند. مبل اداری 2 نفره مدل Feather هلگر یک نمونه محصول پرکاربرد از این برند است که کیفیت متریال آن کاملا قابل توجه است.

مبلمان اداری

طراحی مدرن و زیبا

شاید بتوان گفت ویژگی اصلی محصولات هلگر، طراحی آنها است. در واقع هلگر با عرضه صندلی اداری با طراحی مدرن و متمایز نسبت به بسیاری از محصولات موجود در بازار، جایگاهی ویژه برای خود در صنعت مبلمان اداری دست و پا کرده است. برای نمونه، می توانید نگاهی به صندلی مدیریتی مدل Boss هلگر بیندازید تا زیبایی مثال زدنی این صندلی را درک کنید.

صندلی اداری

قابلیت نظافت آسان

مبلمان اداری باید به راحتی قابلیت تمیزکاری باشد و از موادی تشکیل شده باشد که به آسانی پاک شوند. وجود روکش چرم برای تمامی صندلی های هلگر، این امکان را به کاربران داده است تا به راحتی رویه صندلی خود را نظافت کنند.

قیمت مناسب به نسبت کیفیت

صندلی و مبل اداری باید با توجه به کیفیت، ویژگی‌ها و برند، قیمت مناسبی داشته باشند که با بودجه عموم خریداران سازگاری داشته باشد. محصولات هلگر نیز با بازه قیمتی مناسبی به بازار عرضه شده اند و بنابراین، خریداران می توانند کلیه محصولات مبلمان اداری هلگر را با قیمتی قابل قبول تهیه کنند. صندلی کارشناسی مدل General هلگر یک نمونه از صندلی اداری خوش قیمت و با کیفیت است.

صندلی کارمندی

در نهایت، باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که قبل از خرید، نظرات و بازخوردهای دیگران را در مورد محصولات مختلف مطالعه کنید و تجربه‌های آنها را در نظر بگیرید.

مطلب مرتبط  5 راه برای نگهداری از صندلی اداری

مبلمان اداری هلگر را از کجا بخریم؟

محصولات مبلمان اداری هلگر را می‌توانید از مراجع مختلفی خریداری کنید. برخی از راه‌های معمول برای خرید مبلمان اداری این برند را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه های مبلمان اداری

بسیاری از فروشگاه‌های مبلمان اداری، انواع مختلفی از مبلمان اداری هلگر را عرضه می‌کنند. شما می‌توانید به فروشگاه‌های محلی مراجعه کنید و محصولات را مشاهده کرده و خرید کنید. در تهران، فروشگاه مبلمان اداری الوند واقع در حافظ و جردن، عرضه کننده انواع محصولات مبلمان اداری هلگر هستند.

نمایشگاه های مبلمان اداری

در برخی از شهرها، نمایشگاه‌های مبلمان بزرگی برگزار می‌شود که انواع مختلفی از مبلمان اداری مدرن از جمله محصولات هلگر را به نمایش می‌گذارند. با حضور در این نمایشگاه‌ها، می‌توانید با محصولات این برند آشنا شوید و انتخاب خود را نهایی کنید.

فروشگاه های اینترنتی مبلمان اداری

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین مبلمان اداری هلگر را به فروش می‌رسانند. این فروشگاه‌ها می‌توانند مجموعه‌ای بزرگ از محصولات با انواع ویژگی‌ها و قیمت‌ها را ارائه دهند که به شما امکان مقایسه و انتخاب را می‌دهد. فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری فستیبل نیز عرضه کننده انواع مبلمان اداری است.

در هر صورت، قبل از خرید، مطمئن شوید که از فروشنده‌ای با نام و شهرت خوب، محصولات با کیفیت مبلمان اداری هلگر را خریداری می‌کنید.

راهنمای خرید مبلمان اداری نیلپر

سوالات متداول

  • مهمترین ویژگی مبلمان اداری چیست؟

کیفیت ساخت بالا، تناسب طراحی با محیط، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و قیمت قابل قبول. مبلمان اداری هلگر کلیه شاخص های بالا را دارند.

  • بهترین محل برای خرید مبلمان اداری در تهران کجاست؟

فروشگاه های واقع شده در بورس های مبلمان اداری واقع در خیابان حافظ، خیابان عباس آباد و جردن. فروشگاه مبلمان اداری الوند با سه شعبه در تهران، آماده ارائه انواع مبلمان اداری از جمله مبلمان اداری هلگر است.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *