با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

راهنمای خرید میز کار گروهی

امروزه در بسیاری از فضاهای کار مدرن، شاهد استفاده از میز کار گروهی هستیم. این نوع میز، همان طور که از نامش پیداست، میزی برای استفاده گروهی از کاربران است. البته این میز اداری تفاوت های مهمی با میز کنفرانس یا میز اتاق جلسه هم دارد که باعث می شود، فضای کار نسبتا خصوصی برای کاربران فراهم شود.

میز کار گروهی، یک میز اداری است که برای استفاده در فضاهای کاری گروهی طراحی شده است. این نوع میزها معمولا ابعاد بزرگی دارند تا برای چندین نفر، امکان استفاده همزمان را فراهم کنند. علاوه بر اندازه، طراحی میز کار گروهی معمولا به گونه‌ای است که کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و ارتباط و همکاری بین اعضای گروه را تسهیل کنند. با توجه به اهمیت این نوع میز اداری در میان تجهیزات دکوراسیون، در این مقاله از مجله الوند درباره آن صحبت خواهیم کرد.

مهمترین ویژگی های میز کار گروهی

انواع میز کار گروهی ویژگی های مهمی دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

ابعاد بزرگتر نسبت به میزهای معمولی

میزهای کار گروهی معمولا دارای ابعاد بزرگی هستند تا به تعداد بیشتری از افراد امکان کار کردن به صورت همزمان را بدهند.

سطح کافی برای قرار دادن وسایل

سطح این نوع میزها باید فضای کافی برای قرار گرفتن لوازم مورد نیاز گروه و ابزارهای کاری داشته باشند.

دارای فضاهای ذخیره سازی

اکثر میزهای کار گروهی دارای قفسه‌ها یا کشوها برای ذخیره‌سازی مواد و لوازم کار هستند که این ویژگی می‌تواند در سازماندهی و تمیز نگه داشتن فضای کار کمک کند.

طراحی مدرن

معمولا در دفاتر کار مدرن از میز کار گروهی استفاده می شود و به همین دلیل، سبک طراحی این نوع میزها هم از ویژگی های سبک طراحی مدرن تبعیت می کند. به همین دلیل، انواع میز کارگروهی را با خطوط شکسته و سادگی در طراحی مشاهده می کنیم.

مطلب مرتبط  میز کانتر چیست؟ + آشنایی با انواع کانتر اداری

با توجه به این ویژگی‌ها، میزهای کار گروهی به عنوان یک ابزار مهم برای تسهیل همکاری و انجام پروژه‌ها و کارهای گروهی در محیط‌های کاری استفاده می‌شوند. شما برای خرید انواع مبلمان اداری از جمله میز کار گروهی، می توانید به فروشگاه های مبلمان اداری الوند مراجعه کنید.

دفتر کار مدرن

نکات مهم در خرید میز کار گروهی

خرید یک میز کار گروهی می‌تواند به عنوان یک تصمیم مهم برای هر شرکت یا سازمان محسوب شود. چرا که در واقع، نوع چیدمان مبلمان اداری و دکوراسیون فضای کار را کاملا تحت تاثیر خود قرار می دهد. در ادامه، چند موردی را که هنگام خرید یک میز کار گروهی برای فضای کار خود باید در نظر داشته باشید عنوان کرده ایم.

ابعاد و دسترسی به فضای موجود: مطمئن شوید که میز کار گروهی انتخابی با ابعاد و فضای موجود در محل کار شما متناسب باشد. میز کار گروهی شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا همه اعضای گروه به راحتی بتوانند دور آن بنشینند و به فضای کاری خود دسترسی داشته باشند.

متریال و کیفیت ساخت: مطمئن شوید که میزی که انتخاب می‌کنید از متریال مقاوم و با کیفیت تولید شده باشد. در حال حاضر میزهای کار گروهی عمدتا از ام دی اف به عنوان سطح رویی و پروفیل های فلزی به عنوان پایه تشکیل می شوند.

طراحی و ظاهر: مطمئن شوید که طرح و استایل میز با سایر عناصر داخلی فضای کار شما هماهنگ است. در این صورت، ظاهر میز به ارتقای زیبایی فضای کار شما کمک شایانی خواهد کرد.

امکان جابجایی: در نظر داشته باشید که آیا میز کار گروهی قابلیت جابجایی آسان دارد یا خیر؟ این ویژگی با توجه به بزرگ بودن میزهای کار گروهی بسیار مفید است، زیرا ممکن است نیاز به تغییر مکان میز اداری داشته باشید یا فضای کاری شما نیاز به تغییر چیدمان داشته باشد.

مطلب مرتبط  مبلمان اداری کرو چیست؟ نکات خرید و چیدمان

قیمت میز کار گروهی : بررسی کنید که قیمت میز کارگروهی مدنظرتان با بودجه شما سازگار است یا خیر. باید بدانید که در بازار مبلمان اداری انواع میز کارگروهی دو نفره یا میز کار گروهی چهارنفره یا بیشتر با قیمت های گوناگونی در دسترس است. بنابراین این نکته بسیار مهم است که شما متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید دست به خرید بزنید.

امکان برداشتن جداکننده: میزهای کار گروهی دارای یک دیواره جداکننده یا دیوایدر هستند که فضای کاری افراد را از همدیگر جدا می کند. بهتر است این دیواره ها امکان برداشته شدن داشته باشند تا در هنگام عدم نیاز، بتوانید به راحتی آنها را حذف کنید و میزی با سطح یکپارچه در اختیار داشته باشید. در چنین حالتی از میز کارگروهی خود می توانید به عنوان میز کنفرانس بهره ببرید.

با توجه به این نکات، می‌توانید یک میز کار گروهی مناسب و کارآمد برای فضای کاری خود انتخاب کنید. اگر نیاز به تحویل فوری انواع میز اداری دارید، ما به شما گروه مبلمان اداری فستیبل را معرفی می کنیم. در این صورت می توانید ظرف 48 ساعت (اگر در تهران یا کرج هستید) میز مدنظر خود را تحویل بگیرید.

میز کار گروهی بزرگ

جمع بندی؛ کدام میز کار گروهی را بخریم؟ 

با کوچک تر شدن فضاهای کاری، تمایل افراد به استفاده از مبلمان اداری مدرن و همچنین رشد فضاهای کار اشتراکی، میز کار گروهی به عنوان یک راهکار خلاقانه طراحی شد.

امروزه تولیدکنندگان گوناگونی دست به عرضه انواع میز کارگروهی با اشکال و ابعاد مختلف می زنند. بنابراین در هنگام خرید میز کارگروهی باید دقت زیادی چاشنی کار کنید. شما باید با توجه به ابعاد فضایی که در اختیار دارید، سبک مبلمان اداری موجود در دفتر کارتان، رنگ آمیزی محیط و همچنین تعداد نفراتی که قرار است پشت میزها بنشینند دست به خرید میز کار گروهی بزنید. در این میان توجه به قیمت میز کارگروهی نیز نباید فراموش شود. شاید خرید میز اداری از جمله میز کار گروهی کمی دشوار به نظر برسد اما نگران نباشید. متخصصین گروه مبلمان اداری الوند در تمام مراحل خرید همراه شما هستند تا بهترین انتخاب را برای دفتر کار خود داشته باشید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید مبلمان اداری هلگر

سوالات متداول

  • ظرفیت میز کار گروهی چند نفر است؟

معمولا انواع میز کارگروهی با ظرفیت های دونفره، چهارنفره و شش نفره تولید می شوند. با این وجود امکان طراحی و ساخت میز کار گروهی با سایر ظرفیت ها نیز توسط شرکت مبلمان اداری الوند فراهم است.

  • میز کار گروهی از چه متریالی تولید می شود؟

از ورق ام دی اف یا چوب طبیعی به عنوان سطح رویه میز و از پروفیل فلزی به عنوان پایه.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *