با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

قیمت پارتیشن آلومینیومی تک جداره چگونه محاسبه می‌شود؟

برای طراحی دکوراسیون اداری به احتمال زیاد نیاز به اجرای پارتیشن اداری پیدا خواهید کرد. در میان انواع پارتیشن اداری، یکی از پرکاربردترین ها پارتیشن آلومینیومی تک جداره است. این نوع پارتیشن به راحتی نصب می شود و می توان آن را مطابق با نیازهای موجود در دفتر کار طراحی کرد. سفارش پارتیشن آلومینیومی برای همه شرکت ها و سازمان ها امکانپذیر است اما معمولا این نوع پارتیشن ها برای دفاتر اداری مدرن مناسب است.

اگر به فکر بازطراحی و اجرای چیدمان جدید دفتر کار خود هستید و یا برنامه جابجایی دفتر کار را دارید، می توانید به فکر تهیه پارتیشن اداری آلومینیومی باشید. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پارتیشن آلومینیومی تک جداره دارید، مطالعه این مطلب از مجله الوند را از دست ندهید.

پارتیشن آلومینیومی تک جداره

عوامل موثر در تعیین قیمت پارتیشن تک جداره آلومینیومی 

همچون سایر انواع پارتیشن های اداری، قیمت پارتیشن آلومینیومی تک جداره تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل ممکن است شامل ویژگی‌ها و مشخصات فنی پارتیشن، ابعاد، ضخامت، نوع و جنس آلومینیوم، طراحی و استایل، نوع پوشش سطح و حتی برند تولیدکننده باشد. در ادامه، شما را به صورت کامل تر با این عوامل آشنا خواهیم کرد.

مشخصات فنی پارتیشن

ویژگی‌های فنی مانند ابعاد، ضخامت و نوع متریال آلومینیوم بر روی قیمت این پارتیشن تاثیر می‌گذارند. طبیعتا هرچه ابعاد پارتیشن موردنظر شما بزرگتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

طراحی پارتیشن

طراحی و استایل پارتیشن، از جمله نوع و شکل قسمت‌های فلزی و شیشه‌ای، می‌تواند به افزایش یا کاهش قیمت تمام شده پارتیشن منجر شود. فراموش نکنید که بخش زیادی از پارتیشن تک جداره آلومینیومی، شیشه آن است. به همین دلیل قیمت شیشه بر روی قیمت نهایی تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

مطلب مرتبط  قیمت ست مبلمان اداری+معرفی مدل

پوشش سطح

نوع پوشش سطح آلومینیوم (مثل رنگ، پودری کوره‌ای، آنودایزینگ و …) نیز تاثیر مستقیم بر روی قیمت دارند.

برند تولیدکننده

مانند بسیاری دیگر از محصولات و مبلمان اداری، سفارش پارتیشن به برندهای معتبر و با کیفیت ممکن است قیمت بیشتری را بر روی فاکتور شما مشخص کند. با این وجود خرید از مراجع مطمئن و معتبر، می تواند باعث آسودگی خاطر شما باشد.

نصب و اجرای پارتیشن

هزینه نصب و اجرای پارتیشن آلومینیومی نیز باید در محاسبه قیمت در نظر گرفته شود.

در نهایت، برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت پارتیشن تک جداره آلومینیومی، توصیه می‌شود با تولیدکنندگان یا فروشندگان محصولات پارتیشن آلومینیومی تماس بگیرید. کارشناسان گروه مبلمان اداری الوند آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما برای اجرای انواع پارتیشن اداری هستند.

پارتیشن شیشه ای

مزایای پارتیشن آلومینیومی تک جداره

پارتیشن آلومینیومی تک جداره یک سیستم جداکننده فضا است که از آلومینیوم به عنوان متریال اصلی استفاده می‌کند و یک جداره شیشه ای با ضخامت یک لایه دارد. این نوع پارتیشن به دلیل ویژگی‌ها و مزایای خاص خود محبوبیت زیادی پیدا کرده اند که در ادامه بیشتر با این مزایا آشنا خواهیم شد.

مقاومت بالا با وجود وزن کم

آلومینیوم یک متریال سبک و در عین حال مقاوم است که امکان حمل و نصب آسان را به خوبی فراهم می‌کند. همچنین، مقاومت آلومینیوم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی از مزیت‌های آن است.

طراحی زیبا با سبک مدرن

پارتیشن آلومینیومی تک جداره به دلیل ظاهر مدرن و خاص خود، یک انتخاب زیبا برای فضاهای اداری و تجاری محسوب می شود. طراحی های متنوع و انعطاف‌پذیری بالا در انتخاب رنگ‌ها و پوشش‌های سطحی، امکان تلفیق با دیگر عناصر دکوراتیو فضا را فراهم می‌کند.

مطلب مرتبط  مراحل ساخت مبلمان اداری و میز اداری

سهولت نصب

نصب و پیاده سازی پارتیشن آلومینیومی به دلیل وزن سبک آلومینیوم و ساختار ساده آن، به راحتی امکان‌پذیر است. این ویژگی می‌تواند در تغییرات فضایی یا نیاز به تغییر چیدمان سریع بسیار مفید باشد.

انعطاف پذیری در طراحی

پارتیشن تک جداره آلومینیومی به دلیل قابلیت انعطاف در طراحی، به سادگی قابل تطابق با نیازها و فضاهای مختلف است. شما می‌توانید طرح‌ها و اندازه‌های متنوع را برای ایجاد فضاهای متفاوت و ایجاد تنوع در دکوراسیون اداری انتخاب کنید.

با توجه به تمامی این مزایا، پارتیشن آلومینیومی تک جداره با ترکیب ویژگی‌های فوق، گزینه مناسبی برای فضاهای مختلف اداری، تجاری و اقامتی محسوب می‌شود. برای تجهیز فوری انواع فضاهای اداری و تجاری به مبلمان و تجهیزات اداری، می توانید با فروشگاه فستیبل تماس بگیرید.

پارتیشن اداری
پارتیشن اداری | مبل اداری | موکت اداری

پارتیشن تک جداره بهتر است یا دوجداره؟

تا اینجای مقاله، چندین بار به عبارت تک جداره اشاره کردیم که معرف نوع پارتیشن اداری مدنظر ما است. علاوه بر این، پارتیشن دوجداره آلومینیومی نیز در بازار مبلمان اداری موجود و قابل سفارش است. حال این سوال پیش می آید که پارتیشن تک جداره آلومینیومی بهتر است یا پارتیشن دوجداره و موقع نیاز به سفارش پارتیشن، بهتر است سراغ کدام یک برویم؟

پارتیشن تک جداره ظاهری مدرن تر و سبک‌تر دارد و به همین دلیل گزینه‌ای شیک برای فضاهای اداری است. این نوع پارتیشن به دلیل نصب و تعویض آسان‌تر و هزینه کمتر اجرا و نصب، جذابیت خاص خود را دارد. از سوی دیگر، پارتیشن دوجداره با ساختار مقاوم‌تر و قابلیت عایق بندی حرارتی و صوتی بهتر، مناسب برای فضاهایی است که نیاز به حفظ حرارت یا کاهش نفوذ صدا دارند. با توجه به این ویژگی ها، انتخاب بین این دو به نیازها و متغیرهای خاص هر فضا بستگی دارد. نکته مهم این است که شما در هنگام سفارش پارتیشن اداری، گزینه مدنظر خود را شناسایی کنید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید پارتیشن اداری چوبی

جمع بندی

با توجه به رشد شرکت های مدرن و استارتاپی که به صورت اپن آفیس چیدمان می شوند، در سال های اخیر نیاز به پارتیشن اداری افزایش پیدا کرده است. از این رو طراحان و معماران داخلی، دست به انتخاب گزینه های مختلف خواهند زد. یکی از پرطرفدارترین انواع پارتیشن اداری، پارتیشن تک جداره آلومینیومی است که ویژگی های مثبت زیادی دارد. طراحی مدرن و مینیمال، اجرای بسیار آسان، سهولت جابجایی و قیمت مناسب گزیده ای از ویژگی های مثبت این نوع پارتیشن است. در مقابل این پارتیشن در برابر حفظ دما و رطوبت عملکرد ضعیف تری نسبت به انواع پارتیشن دوجداره دارد. اگر شما هم نیاز به سفارش پارتیشن اداری دارد، می توانید از کارشناسان گروه مبلمان اداری الوند مشاوره تخصصی دریافت نمایید.

سوالات متداول

  • پارتیشن اداری تک جداره، از چه اجزایی تشکیل شده است؟

از پروفیل آلومینیومی به عنوان سازه و شیشه سکوریت یا ام دی اف به عنوان جداره

  • قیمت پارتیشن آلومینیومی تک جداره چقدر است؟

قیمت انواع پارتیشن وابسته به متغیرهای مختلفی مثل ابعاد و اندازه، نوع طراحی، پوشش سطح و برند است. با این وجود می توان گفت این نوع پارتیشن در دسته پارتیشن های ارزان قرار می گیرد.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *