با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

چرا باید مبلمان اداری با گارانتی بخریم؟

خرید مبلمان اداری با گارانتی نه یک خواسته که در حقیقت یک ضرورت است. گارانتی هر محصول، در واقع تضمین کننده کیفیت و عملکرد آن است و این، بدان معنا است که در صورت وجود هر گونه مشکل یا عیب در محصول خریداری شده، می‌توانید از گارانتی استفاده کنید و محصول را به آسانی تعمیر یا حتی تعویض نمایید. در این مقاله از مجله الوند، بیشتر درباره گارانتی مبلمان اداری و اهمیت وجود آن با شما صحبت خواهیم کرد.

مزیت وجود گارانتی برای مبلمان اداری

گفتیم که گارانتی محصولاتی گران و آسیب‌پذیر مانند مبلمان اداری نشان از اعتماد سازنده به کیفیت محصول تولیدی خود است. زمانی که یک تولید کننده مبلمان اداری، گارانتی به شما ارائه می‌دهد به این معنا است که او اعتقاد دارد محصولش با کیفیت بالا تولید شده است و شما، قادر به استفاده طولانی مدت از آن خواهید بود.

از سویی دیگر، با خرید مبلمان اداری با گارانتی، معمولا هزینه تعمیرات کاهش می‌یابد.

گارانتی مبلمان اداری

ضمانتنامه مبلمان اداری شامل چه بخش‌هایی است؟

گارانتی یا ضمانتنامه مبلمان اداری معمولاً شامل جزئیات مختلفی مانند شرایط گارانتی، شرایط ویژه هر برند تولیدکننده، محدوده زمانی گارانتی و تعهدات تولید‌کننده مبلمان در قبال مشکلاتی که در محصولاتش رخ می‌دهد است.

محدوده گارانتی بیانگر این است که چه بخش‌هایی از مبلمان اداری شامل گارانتی است و جزئیات هر کدام از این بخش‌ها چه چیزهایی است. برای مثال، گارانتی برای میز اداری ممکن است شامل کارکرد غیرعادی، شکستگی یا صدمه جدی در ساختار میز باشد.

شرایط گارانتی مبلمان اداری

شرایط گارانتی شامل تاریخ شروع و پایان گارانتی، نحوه فعال‌سازی گارانتی مبلمان و سایر شرایطی است که باید برای گارانتی رعایت شوند.

لازم به ذکر است که شرایط گارانتی هر تولیدکننده و نوع مبلمان می‌تواند با تولیدکننده یا مبلمان دیگر متفاوت باشد و برای دستیابی به اطلاعات دقیق درباره ضمانتنامه محصول، بهتر است با فروشنده یا تولیدکننده مبلمان اداری تماس بگیرید.

در نهایت، تعهدات تولیدکننده شامل تعهداتی است که برای خدمات پس از فروش و تعمیرات بعد از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، تعهدات تولیدکننده مبلمان اداری ممکن است شامل تعمیر یا تعویض رایگان قطعات آسیب‌پذیر مانند مکانیزم صندلی، تعمیر و تعویض روکش یا جزئیات دیگر مرتبط با محصول باشد.

مطلب مرتبط  برای خرید صندلی اداری طبی به چه نکاتی توجه کنیم

خرید مبلمان اداری با گارانتی در ایران

وقتی صحبت از خرید مبلمان اداری در ایران می شود، چندین گزینه قابل اعتماد در دسترس است. به عنوان مثال، شرکت مبلمان اداری فستیبل با امکان ارسال سریع مبلمان اداری، یک شرکت معتبر عرضه‌کننده مبلمان اداری در ایران است.

اگر قصد خرید اینترنتی مبلمان اداری را دارید نیز می توانید از شرکت الوند، خرید خود را انجام دهید. اگر به اطلاعاتی در مورد اقلام یا قیمت‌های مبلمان خاص نیاز دارید، می‌توانید از وبسایت ترب، قیمت‌ها را مقایسه کرده و خرید خود را از فروشنده منتخب نهایی کنید.

توجه داشته باشید که اطلاعات ارائه شده بر اساس منابعی است که به صورت آنلاین یافت شده است و توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر تحقیقات بیشتری انجام دهید یا مستقیماً با فروشگاه های مبلمان تماس بگیرید. طی تماس تلفنی، مطمئن شوید که محصول موردنظر شما، دارای گارانتی نیز باشد.

گارانتی مبلمان اداری

تاثیر کیفیت مبلمان اداری بر روی سلامت کاربر

خرید مبلمان اداری باکیفیت دارای تاثیرات بسیاری است که به بهبود عملکرد کارکنان، افزایش انگیزه و خلاقیت آنها، ارتقای سلامتی و افزایش تعامل در تیم کمک می‌کند. یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریباً 8۰٪ از کارکنان از فضای کاری فعلی خود راضی نیستند. در ادامه به برخی از دلایل و منافع خرید مبلمان اداری اشاره می‌کنیم.

۱. اثر بر عملکرد افراد: مبلمان اداری مناسب می‌تواند تأثیر مستقیمی بر عملکرد کارکنان داشته باشد. مبلمان مناسب و بهینه شامل صندلی‌های اداری راحت، میزهای کار مناسب و فضای مناسب برای ذخیره‌سازی وسایل است. این تجهیزات به کارکنان کمک می‌کند تا در طول روز با راحتی و انرژی بیشتری کار کنند؛ به شرطی که با کیفیت مطلوبی تولید شده باشند. داشتن گارانتی برای این تجهیزات، یکی از نشانه‌های کیفیت بالای آنها است.

مطلب مرتبط  صندلی اداری ثابت و بدون چرخ چه کاربردهایی دارد

۲. تأثیر بر خلاقیت و انگیزه: فضای کاری جذاب و زیبا می‌تواند خلاقیت و انگیزه کارکنان را افزایش دهد. پس در هنگام خرید مبلمان اداری با گارانتی، حواستان به زیبایی نیز باشد!

۳. ارتقای سلامتی: استفاده از صندلی‌های ارگونومیک و میزهای قابل تنظیم به کارکنان کمک می‌کند تا از راحتی و سلامت بدنی برخوردار باشند. قرارگیری در جایی مناسب برای نشستن و استفاده از ابزارها و تجهیزات صحیح می‌تواند مشکلاتی مانند درد عضلانی و انسداد عروقی را کاهش دهد.

۴. افزایش همکاری در تیم: طراحی فضای کاری مناسب می‌تواند همکاری و تعامل بین اعضای تیم را تسهیل کند. فضای راحت با امکان برگزاری جلسات تیمی و فعالیت‌های گروهی می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای تبادل ایده‌ها ایجاد کند. اتفاقی که بهره‌وری سازمان را به شدت بالا می‌برد.

بر مبنای دلایلی که در بالا ذکر کردیم، خرید مبلمان اداری مناسب و با کیفیت در واقع نه یک هزینه اضافی که یک سرمایه‌گذاری موثر برای بهبود محیط کاری و عملکرد کارکنان خواهد بود.

گارانتی مبلمان اداری راحتی

موارد مهم در هنگام خرید مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری با گارانتی، اطمینان و اعتماد بیشتری به شما می‌دهد. وجود گارانتی نشان از اعتقاد فروشنده به کیفیت محصول است و در صورت وجود هر گونه خرابی یا عیب‌های ناشی از تولید، شما می‌توانید از این گارانتی استفاده کنید. پس وجود گارانتی قطعا خوب است اما وقتی مبلمان اداری با گارانتی خرید می‌کنید، لازم است که به موارد زیر توجه داشته باشید.

۱. مدت گارانتی: اطمینان حاصل کنید که مدت زمان گارانتی برای مبلمان اداری کافی است و حدودا، به اندازه زمانی است که در نظر دارید از محصول استفاده کنید.

۲. پوشش گارانتی: مطمئن شوید که گارانتی شامل تمامی قسمت‌های مبلمان اداری است. حداقل، مطمئن شوید که قسمت‌های آسیب‌پذیر شامل گارانتی هستند.

۳. مطالعه شرایط استفاده: مراقب باشید که شرایط استفاده مبلمان اداری برای دریفات گارانتی منطقی و مورد قبول شما باشد. برخی از تولیدکنندگان، ممکن است شروط خاصی را برای حفظ گارانتی تعیین کنند و آنها را با خط ریز در ضمانت‌نامه قید نمایند. پس حتما قبل از خرید قطعی مبلمان اداری، مفاد ضمانتنامه را با حوصله بخوانید.

مطلب مرتبط  مزایا و کاربرد فایلینگ اداری چیست

۴. شبکه خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید که فروشنده یا تولیدکننده، توانایی ارائه خدمات لازم را در صورت نیاز شما داشته باشد. در هر صورت، شما برای تعمیر مبلمان اداری، می‌توانید از خدمات کلینیک تخصصی مبلمان اداری ریچیر استفاده کنید.

۵. شرکت تولیدکننده: توصیه می‌شود مبلمان اداری را از شرکت‌های معتبر و با تجربه خرید کنید. این انتخاب شاید کمی برایتان گران تمام شود اما نگران نباشید، ماندگاری بالای یک محصول باکیفیت، در نهایت از نظر مالی هم به نفع شما است.

جمع‌بندی

در خاتمه، ذکر این نکته ضروری است که گارانتی، نباید حکم یک ویژگی اضافی و غیرقابل استفاده را برای خریدار داشته باشد. یعنی هرچقدر مهم است که مبلمان اداری انتخابی شما از نظر کیفیت، راحتی و زیبایی در درجه بالایی باشد، به همان اندازه نیز مهم است که محصول موردنظر شما، دارای یک گارانتی پاسخگو نیز باشد. پس در هنگام خرید مبلمان اداری با گارانتی، به جزئیات ضمانت محصول توجه داشته باشید. شما می‌توانید با خرید مبلمان اداری از الوند، ضمن دریافت گارانتی معتبر تولیدکننده، سفارش خود را در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

سوالات متداول

1- گارانتی مبلمان اداری چند ساله است؟

تولیدکننده‌ها، بازه‌های زمانی متفاوتی را برای گارانتی محصولاتشان معرفی کرده‌اند. معمولا برای صندلی های اداری سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته می‌شود.

2- گارانتی مبلمان اداری شامل چه بخش‌هایی است؟

قسمت‌های مختلف مبلمان اداری مثل لولاها، پایه‌ها و صفحه برای میز و مکانیزم، جک تنظیم ارتفاع و روکش برای صندلی اداری گارانتی می‌شود.

3- بهترین گارانتی مبلمان اداری کدام است؟

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده مبلمان اداری، ارائه‌دهنده گارانتی با کیفیت بالا هستند. شرکت الوند نیز برای محصولات خود گارانتی پاسخگو ارائه می‌دهد.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *