با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

تحلیل خرید صندلی اداری در دیوار یا صندلی نو

خرید مبلمان اداری دست دوم و صندلی اداری در دیوار و یا خریدِ نو؟ مسئله این است! یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران کسب و کار تأمین مبلمان اداری است. روش‌های مختلفی برای خرید صندلی اداری وجود دارد و یکی از این روش ‌ها، خرید صندلی اداری در دیوار است. در این مقاله به طور مفصل و بی‌طرفانه، به بررسی معایب و مزایای خرید از دیوار و خرید صندلی اداری نو پرداخته‌ایم. با گروه مبلمان الوند همراه باشید.

خرید صندلی اداری در دیوار: معایب و مزایا

خرید صندلی اداری در دیوار دارای معایب و قطعا مزایایی است که بهتر است پیش از اقدام به خرید با آنها آشنا شوید. در ادامه به این مزیا و معایب بیشتر و دقیقتر میپردازیم:

خرید صندلی اداری در دیوار

معایب

نداشتن گارانتی: از آن‌جایی که محصولاتی که در سایت دیوار موجود هستند توسط مردم عادی تأمین شده‌اند، به هیچ‌وجه نمی‌توانید انتظار تضمین گارانتی را از آن‌ها داشته باشید. خرید صندلی اداری در دیوار به این معناست که شما از حق خود مبنی بر دریافت گارانتی کنار کشیده‌اید. در نتیجه اگر صندلی دریافتیِ شما دارای آسیب باشد، فروشنده به هیچ عنوان آن را قبول نخواهد کرد و مبلغ شما را باز نخواهد گرداند.

نداشتن تضمین کیفیت: هیچ‌کدام از محصولات دیوار از لحاظ کیفی تضمین نمی‌شوند. شاید که فروشندگانِ آن‌ها از لحاظ امنیت توسط سایت دیوار تضمین شده باشند، اما کیفیتِ محصولاتشان نه! خرید صندلی اداری در دیوار به این معناست که شما خودتان را در معرض خطر دریافتِ محصولاتی با کیفیت و عمر مفید پایین قرار می‌دهید.

عدم بهره‌مندی از سیستم توزیع مناسب: از آن‌جایی که سیستم خرید و فروش دیوار فرآیند خرید را به عهده فروشنده و خریدار گذاشته است، در نتیجه پی می‌بریم که خبری از سیستم توزیع نخواهد بود. نداشتن سیستم توزیع یعنی اینکه شما هرگز مطمئن نخواهید بود که سفارش شما در چه زمانی به دستتان می‌رسد. گاهی ممکن است سفارش شما در عرض سه روز به دستتان برسد و گاهی در عرض یک ماه! این رخداد به این دلیل اتفاق می‌افتد که فروشنده شخصاً مجبور است سفارشات را برای شما ارسال کند، مگر اینکه به محل بروید و خودتان صندلی اداری را تا محل کار بیاورید.

مطلب مرتبط  صندلی اداری ثابت و بدون چرخ چه کاربردهایی دارد

ایراداتی که دیده نمی‌شوند: بزرگترین عیب خرید صندلی اداری در دیوار همین است. از آن‌جایی که بیشتر محصولات موجود در دیوار دست دوم هستند و یا قبلاً مورداستفاده قرار گرفته‌اند، نمی‌توان از کیفیت آن‌ها مطمئن بود. خیلی پیش آمده که محصولات خریداری شده از فروشندگانِ دیوار با کیفیت اولیه همراه بوده‌اند، اما تنها پس از چند روز استفاده از آن‌ها ایرادات آن‌ها نمایان شده و فروشنده هیچ مسئولیتی را بر عهده نگرفته‌است.

خدمات پس از فروش وجود ندارد: هیچ‌کدام از محصولات دیوار که در حوزه صندلی اداری در دیوار وجود دارند، شامل خدمات پس از فروش نمی‌شوند. این رخداد به این دلیل اتفاق می‌افتد که تمامی محصولات توسط فروشندگانِ خرد تأمین شده‌اند.

خرید مبلمان اداری دست دوم و صندلی اداری در دیوار و یا خریدِ نو؟ مسئله این است! یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران کسب و کار تأمین مبلمان اداری است.

مزایا:

قیمت کم‌تر: صندلی اداری در دیوار به این دلیل که قبلاً مورداستفاده قرار گرفته و دیگر نو به حساب نمی‌آید، در بیشتر مواقع هزینه‌ای کمتر از خرید صندلی اداری نو برای شما در بر خواهد داشت.

تنوع محصولات: تعداد بالای فروشندگان در سایت دیوار، به شما قول تنوع محصولات را می‌دهد. با این حال اگر بحث تنوعِ واقعی در میان باشد، بزرگترین سایت‌های فروش مبلمان اداری بسیار بهتر از دیوار عمل می‌کنند، چراکه به طور مستقیم با تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در تماس و ارتباط هستند.

مشاهده محصول به صورت حضوری: از طریق خرید صندلی اداری در دیوار، شما می‌توانید به محل کسب و کار شخص فروشنده بروید و از نزدیک صندلی‌های اداری را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

کم کردن قیمت به وسیله مذاکره با فروشنده: از طریق خرید مستقیم از شخص، شما می‌توانید با مذاکره مبلغ معامله را کم کنید. این موضوع کمتر در خرید صندلی‌های نو از فروشندگان واقعی پیش می‌آید، مگر اینکه کوپن‌های تخفیف در اختیار داشته باشید.

مطلب مرتبط  میز مدیریت لاکچری : ترکیب هنرمندانه‌ای از زیبایی و عملکرد

خرید صندلی اداری نو: معایب و مزایا

خرید صندلی اداری نو هم مسلما مزایای کتمان ناپذیر و البته معایبی نسبت به خرید صندلی اداری در دیوار دارد که در زیر به آن ها میپردازیم:

مزایا:

خرید کاملاً امن: برخلاف خرید صندلی اداری در دیوار، هنگام خرید صندلی اداری نو شما می‌توانید کاملاً از امنیت خرید مطمئن باشید. بزرگترین سایت‌ها و درگا‌ه‌های تأمین صندلی اداری، به سبب بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیک، بیشترین میزان امنیت در خرید را به شما عرضه می‌کنند.

تضمین کیفیت: تضمین کیفیت از اصلی‌ترین دلایل خرید صندلی نو می‌باشد. هنگام خرید صندلی نو، شما می‌توانید مطمئن باشید که محصول باکیفیت دریافت می‌کنید. بیشتر سایت‌های فروش صندلی اداری، شرایطی برای تضمین کیفیت محصولاتشان دارند که در صورت مشاهده‌ی عدم کیفیت، سفارش را به صورت مرجوعی قبول می‌کنند و هزینه را به شما بازمی‌گردانند.

بهره‌مندی از سیستم توزیع سریع: بر خلاف خرید صندلی اداری در دیوار، اگر به سراغ خرید صندلی اداری نو بروید متوجه می‌شوید که فروشندگان معتبر، بهترین سیستم توزیع را در اختیار شما قرار داده‌اند. برای مثال امروزه سریع‌ترین سیستم توزیع مبلمان اداری در اختیار سایت Fastable است که سفارشات مشتریان را عرض 48 ساعت به دستشان می‌رساند.

قابلیت خرید عمده: یکی از خواستنی‌ترین ویژگی‌های خرید صندلی نو، ویژگی خرید صندلی اداری به شکل عمده می‌باشد. صندلی اداری در دیوار عموماً به شکل تکی به فروش می‌رسد، درحالی که بهترین سایت‌های فروش صندلی اداری، حتی برای خرید صندلی اداری به شکل عمده برای شما تخفیف نیز قائل می‌شوند.

تخفیف‌های مناسبتی: یکی دیگر از محبوب‌ترین ویژگی‌های خرید صندلی نو از سایت‌های معتبر، تخفیف‌های مناسبتی است. برخلاف فرآیند خرید صندلی اداری در دیوار، شما هنگام خرید صندلی نو از سایت‌های معتبر، می‌توانید از تخفیف‌هایی که به مناسبت شب یلدا، جمعه سیاه و عید نوروز بر روی محصولات اعمال می‌شود استفاده کنید.

مطلب مرتبط  بررسی ابعاد استاندارد میز کنفرانس

خدمات پس از فروش استثنایی: هنگامی که از سایت‌های معتبر حوزه مبلمان اداری خرید می‌کنید، در واقع مبلغی از خرید را صرف پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌کنید. این نکته زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شما برای رفع یک مشکل و یا یافتن پاسخ یک سوال درباره چگونگیِ استفاده از محصول، همیشه می‌توانید از پشتیبانی سایتِ موردنظر استفاده کنید.

خرید صندلی اداری در دیوار

معایب:

قیمت بالاتر: همیشه تهیه‌ی جنس نو برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت. درست است که سایت‌های فروش صندلیِ نو اکثراً قیمتی بالاتر از فروشندگان دیوار را به شما ارائه می‌دهند، اما تضمین کیفیت را نیز برای شما به ارمغان می‌آورند تا شما مجبور نشوید که دوباره هزینه کنید.

امن نبودن بعضی درگاه‌ها: در صورتی که از امنیت و گارانتی سایت موردنظر اطمینان نیابید، ممکن است که به دام درگاه‌های غیرمعتبر بیفتید که البته شناخت آن‌ها با کمی تحقیق در اینترنت و پیگیری سوابق آن‌ها در فروش ممکن خواهد بود.

مقاله ما در اینجا به پایان می‌رسد. در این مطلب به طور کامل به بررسی معایب و مزایای خرید صندلی اداری در دیوار و خرید صندلی اداری نو پرداختیم. اما در صورتی که همچنان میان خرید صندلی اداری نو از سایت‌های معتبر و یا خرید صندلی اداری در دیوار مردد هستید، می‌توانید هر ساعت از روز و شب با کارشناسان ما به شماره‌ی 02126206067 تماس بگیرید.

سوالات متداول

از دیوار صندلی اداری بخرم یا از سایت‌های معتبر؟

با توجه به موارد گفته‌شده، بهترین گزینه‌ی شما خرید صندلی نو از سایت‌های معتبر خواهد بود تا خرید صندلی اداری در دیوار.

از کجا صندلی اداری نو بخرم؟

خرید جدیدترین و باکیفیت‌ترین صندلی‌های اداری نو، از طریق سایت گروه مبلمان الوند ممکن خواهد بود. ما بیش از 50 سال در تأمین و عرضه‌ی مبلمان اداری سابقه‌ی درخشان داریم و به شما تضمین می‌کنیم که بهترین خرید ممکن را برایتان رقم خواهیم زد.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *