با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

مزایای فضای کار اشتراکی و مبلمان اداری مناسب آن

فضای کار اشتراکی از جمله محیط های جدیدی است که افراد و کسب‌وکارها می‌توانند در آن به فعالیت و اشتغال بپردازند. با حضور در فضای کار اشتراکی، افراد امکانات جذابی را دریافت می کنند که این امکانات و خدمات، از مزیت های مهم فضاهای کار اشتراکی به شمار می رود. این امکانات شامل فضای کاری مشترک و وسیع، اینترنت پرسرعت، امکانات اداری، سرویس‌های پشتیبانی و اجتماعی، سرویس های پذیرایی، اتاق جلسات و همایش، مبلمان اداری کاربردی و دیگر امکانات مرتبط با یک دفتر کار است. با این وجود، افراد و شرکت ها با اجاره میز یا اتاق در فضای کار اشتراکی، هزینه پایین تری را در مقایسه با یک دفتر کار مستقل پرداخت خواهند کرد.

به طور معمول، فضای کار اشتراکی برای افرادی که به دفاتر سنتی نیاز ندارند یا به دنبال محیط کاری انعطاف‌پذیر و جمعی هستند، جذاب است. این افراد می‌توانند از امکانات فضای کار اشتراکی بهره‌مند شوند و در محیطی متنوع و همیشه پویا کار کنند. با توجه به افزایش توجه افراد به فضاهای کار اشتراکی، در این مقاله از مجله الوند شما را با این فضا و مبلمان اداری مورد استفاده در آن آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مبلمان فضای کار اشتراکی

آشنایی با مزایای فضای کار اشتراکی

گفتیم که حضور و فعالیت در فضای کار اشتراکی، مزایای زیادی دارد. اما اگر می خواهید به صورت مفصل تر با این مزایا آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

هزینه های ارزانتر

استفاده از فضای کار اشتراکی معمولا هزینه کمتری نسبت به اجاره یک دفتر تجاری مستقل دارد. این امتیاز برای کسب‌وکارهای کوچک و مستقل، استارتاپ‌ها و افرادی که نیاز به فضای کاری انعطاف‌پذیر دارند، یک امتیاز مناسب است.

مطلب مرتبط  چگونه یک میز کارمندی خوب بخریم؟

انعطاف پذیری بالا

فضاهای کار اشتراکی معمولا امکان اجاره روزانه، هفتگی یا ماهانه را فراهم می‌کنند. این گزینه به کاربران این امکان را می‌دهد که به میزان نیازشان، فضای کاری را اجاره کرده و به شکلی بهینه تر هزینه کنند.

ایجاد محیط اجتماعی

فضای کار اشتراکی امکان خوبی برای ایجاد ارتباطات حرفه‌ای و اجتماعی بین اعضا فراهم می‌کند. این امکان به کاربران فرصت می‌دهد تا با دیگران ایده‌ها و تجارب خود را به اشتراک بگذارند و از تبادل دانش و شبکه ساختن با دیگر افراد متخصص و صاحب نظر بهره‌مند شوند.

سرویس های خدماتی مشترک

فضاهای کار اشتراکی اغلب امکانات اداری مشترکی مانند اینترنت، پرینتر، کافی‌شاپ، سالن‌های کنفرانس، آشپزخانه و … را فراهم می‌کنند که کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند.

مبلمان اداری

ایجاد حس همکاری و تعامل بهتر

فضای کار اشتراکی محیطی دوستانه و متمرکز بر کار جمعی است که می‌تواند برای افرادی که از خانه یا محیط‌های کاری سنتی خسته شده‌اند، جذاب باشد. هر فضای کار اشتراکی محلی است که افراد می‌توانند با همکاران، دوستان و حتی همکاران جدید آشنا شوند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

به طور کلی، فضای کار اشتراکی به عنوان یک جایگزین انعطاف‌پذیر و همگانی برای دفاتر سنتی به شما کمک می‌کند تا بهینه‌تر و با کمترین هزینه‌ها، کار کنید و از امکانات و مزایای جامعه کاری پیرامونتان بهره‌مند شوید. اما یک نکته مهم در کارایی هر فضای کار اشتراکی، مبلمان موجود در آن است. مبلمان و تجهیزات اداری هر دفتر کاری، نقشی کلیدی در بهینه سازی فضای کار بازی می کند. بنابراین، در ادامه شما را با مبلمان اداری و تجهیزات دکوراسیون مناسب فضای کار اشتراکی آشنا خواهیم کرد.

فضای کار اشتراکی

ویژگی مبلمان اداری فضای کار اشتراکی چیست؟

مبلمان مناسب برای فضای کار اشتراکی باید انعطاف‌پذیر، راحت، قابل تنظیم و از نظر فرمی، جذاب باشد. این نوع مبلمان باید امکان ایجاد فضای کاری متناسب با نیازهای مختلف کاربران را فراهم کند. در ادامه با ویژگی های مبلمان و تجهیزات فضای کار اشتراکی بیشتر آشنا خواهیم شد.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید مبلمان کلاسیک اداری

دوام و راحتی صندلی ها و میزهای اداری

میزها و صندلی‌های انتخابی باید مناسب برای استفاده طولانی مدت باشند و باعث راحتی کاربران شوند. صندلی ها حتما باید قابل تنظیم باشند و میزها باید ضمن ساخته شدن از متریال با کیفیت، دارای فضای کافی برای گنجاندن وسایل باشند. به صورت کلی، استفاده از میز و صندلی اداری مرغوب، در هر فضای کاری ضروری است. به غیر از مباحث مربوط به ارگونومی و اهمیت تناسب میز و صندلی با بدن کاربر، این وسایل باید با دوام باشند. چرا که در معرض استفاده طولانی مدت توسط افراد مختلف هستند و بنابراین، آسیب پذیری آنها افزایش خواهد یافت.

جلوه ظاهری مبلمان اداری

مبلمانی با طراحی جذاب و زیبا می‌تواند احساس راحتی و صمیمیت را افزایش دهد و بستر ساز ایجاد ارتباطات اجتماعی شود. با وجود میزهای کار گروهی مدرن و مبلمان راحت و زیبا، افراد تمایل بیشتری به ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با یکدیگر خواهند داشت.

مبلمان اتاق جلسات و کنفرانس

در هر فضای کار اشتراکی، فضاهای مختلفی برای برگزاری جلسات، ملاقات‌ها و تعاملات اجتماعی لازم است. این فضاها می‌توانند با میزهای کنفرانس مدرن، صندلی‌های راحت، کتابخانه و قفسه های پر گنجایش و یا مبل‌های راحتی بزرگ تجهیز شوند.

پارتیشن ها و پرده ها

برای ایجاد حریم خصوصی برخی از فضاها و جلوگیری از ایجاد اختلال در تمرکز کاربران، استفاده از پارتیشن‌ها و پرده‌ها لازم است. پارتیشن های تک جداره یا دوجداره آلومینیومی می توانند گزینه های متناسبی برای استفاده در فضاهای کاری مدرن باشند. نصب و اجرای اینگونه پارتیشن ها به سهولت و با قیمت مناسبی انجام می گیرد و مزایایی مانند امکان عبور نور را دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع پارتیشن اداری، با گروه مبلمان اداری الوند تماس بگیرید.

مطلب مرتبط  نکات مهم درباره درست نشستن پشت میز اداری

در نهایت، مبلمان اداری در فضاهای کار اشتراکی باید با توجه به نیازهای ویژه کاربران این مجموعه ها انتخاب شوند. همچنین باید توجه شود که ایجاد فضای کاری انعطاف‌پذیر و راحت برای کاربران یکی از اهداف اصلی هر فضای کار اشتراکی است. پس با مبلمان اداری و تجهیزات مناسب مانند پارتیشن های اداری، باید به این هدف نزدیک شد. برای خرید انواع مبلمان اداری با ارسال فوری، با شرکت مبلمان اداری فستیبل تماس بگیرید.

صندلی اداری در فضای کار اشتراکی

جمع بندی؛ مهمترین مزیت فضای کار اشتراکی

هزینه اجاره ارزان، استفاده از امکانات و سرویس های اشتراکی، مبلمان اداری راحت و مدرن و یا تعاملات حرفه ای؟ هر کدام از این گزینه ها به علاوه چند مورد دیگر می توانند مزیت بزرگ هر فضای کار اشتراکی باشند. این مهم است که شما با توجه به نیازهای خود، در این فضاهای اداری مدرن و به روز دست به کار شوید. برای تهیه انواع مبلمان برای فضای کار اشتراکی، می توانید از مشاوره کارشناسان گروه الوند، بهره مند شوید.

سوالات متداول

  • مزایای فضای کار اشتراکی چیست؟

هزینه پایین اجاره، استفاده از سرویس های اشتراکی، وجود مبلمان و تجهیزات اداری و ایجاد بستر مناسب برای تعاملات اجتماعی حرفه ای

  • مهمترین اجزای مبلمان اداری فضای کار اشتراکی چیست؟

میز و صندلی اداری که حتما باید با دوام و ارگونومیک باشند.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *