با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

مهمترین نکات در خرید کانتر پذیرش

در هنگام تجهیز دفاتر کار به مبلمان اداری، به احتمال زیاد باید به فکر خرید کانتر پذیرش نیز باشید. کانتر پذیرش که از آن با عنوان میز منشی هم یاد می شود، یک میز اداری با ارتفاع بلندتر از ارتفاع معمول میزهای اداری است. این ارتفاع بلند (حدود 90 سانتی متر) به کاربر پشت میز اجازه می دهد تا فضای خصوصی مناسبی را در اختیار داشته باشد. در سوی دیگر، مراجعین می توانند به صورت ایستاده در سمت مقابل کاربر قرار بگیرند و خدمات موردنیازشان را دریافت کنند. با توجه به کاربری بالای میز کانتر پذیرش در این مقاله از مجله الوند نکات قابل توجهی را درباره این میز اداری ذکر کرده ایم.

برای خرید میز کانتر پذیرش به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید میز کانتر پذیرش برای هر کسی که به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای محیط کسب و کارش است، می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. در انتخاب این نوع میزها، برخی نکات مهم باید موردنظر قرار بگیرند. در ادامه به این نکات مهم اشاره خواهیم کرد.

ابعاد میز کانتر

شما قبل از خرید باید مطمئن شوید که ابعاد میز با فضای موجود در محل پذیرش سازگار است و خیلی بزرگ یا کوچک نیست. همچنین باید به این موضوع توجه داشته باشید که با توجه به ارتفاع بلندتر میز کانتر پذیرش، در صورت نیاز باید یک صندلی کانتر پایه بلند نیز خریداری کنید. برای خرید انواع صندلی اداری با ارسال فوری، می توانید از خدمات شرکت فستیبل بهره مند شوید.

طراحی و ظاهر میز کانتر

ظاهر و استایل میز باید با دکوراسیون و فضای محیط پذیرش دفتر کار شما سازگار باشد. به عنوان مثال طراحی مدرن یا کلاسیک بسته به سلیقه و محیط میزبانی مناسب خواهند بود.

مطلب مرتبط  فروش مبلمان اداری با کیفیت و ارزان در مجموعه الوند

کانتر پذیرش مدرن سفید

متریال مورد استفاده

مواد مورد استفاده در ساخت میز کانتر باید مقاوم و با کیفیت باشند. مطمئن شوید که از جنس چوب یا فلز با کیفیت در تولید کانتر پذیرش استفاده شده است.

امکانات اضافی میز

برخی میزهای کانتر پذیرش دارای امکانات اضافی مانند کشوها، قفسه‌ها یا سیستم‌های مدیریت کابل هستند که می‌توانند به ترتیب و سازماندهی بهتر فضا کمک کنند. همچنین پیش از خرید کانتر پذیرش حتما مطمئن شوید که این میز برای استفاده‌ مداوم و طولانی مدت راحت و کاربرپسند باشد.

قابلیت تنظیم ارتفاع

اگر ممکن است افراد مختلف با قد و قواره های مختلف از میز استفاده کنند، بهتر است میزی با قابلیت تنظیم ارتفاع را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید که در این صورت، قیمت کانتر پذیرش افزایش خواهد یافت.

قیمت کانتر پذیرش

در هنگام خرید، همواره قیمت مبلمان اداری مهم و یک عامل تعیین کننده است. حتما مطمئن شوید که قیمت میز منشی موردنظرتان با کیفیت و ویژگی‌های آن متناسب است. از طرفی باید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، دست به انتخاب گزینه نهایی بزنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

مطمئن شوید که میز انتخابی دارای ضمانت مناسبی است تا در صورت بروز مشکلات، بتوانید به راحتی آن را تعمیر یا تعویض کنید. تولیدکنندگان معتبر، برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش پاسخگو در نظر می گیرند. بنابراین خرید کانتر پذیرش از تولیدکنندگان با سابقه و معتبر را به شما توصیه می کنیم.

شما می توانید با توجه به این نکات، میز کانتر پذیرش مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. کارشناسان فروشگاه مبلمان اداری الوند در تمامی مراحل خرید انواع مبلمان اداری همراه شما هستند.

مطلب مرتبط  قیمت ست مبلمان اداری+معرفی مدل

میز کانتر

آشنایی با چند مدل کانتر پذیرش

در بازار مبلمان اداری، میزهای کانتر پذیرش متنوعی وجود دارد که به تناسب نیازهای مختلف محیط‌های پذیرش و استفاده‌کنندگان متفاوت طراحی شده‌اند. برخی از انواع میز کانتر پذیرش عبارتند از:

میز کانتر استاندارد

این نوع میزها معمولا دارای طراحی ساده و خطی یا ال شکل هستند و برای استفاده در محیط‌های پذیرش و لابی‌ها مناسبند. این میزها معمولا دارای یک سطح وسیع و تعدادی کشو و کمد کوچک هستند. کارکنان بسیاری از شرکت ها و دفاتر کار، با وجود همین کانترهای پذیرش به خوبی پاسخگوی مراجعین خود هستند.

میز کانتر با طراحی خاص و مدرن

این نوع میزها دارای طراحی‌های مدرن و خلاقانه هستند. این میزها با استفاده از مواد متنوعی مثل شیشه، فلز و چوب طراحی و تولید می شوند. میزهای خلاقانه طراحی‌های خاص و نوآورانه‌ای دارند که می‌تواند جلب توجه و جذابیت بیشتری را برای مراجعین به همراه داشته باشد.

میز کانتر با امکانات اضافه

برخی از میزهای کانتر پذیرش دارای امکانات اضافی مانند کشوها، قفسه‌ها، سیستم‌های مدیریت کابل و حتی امکانات ارتباطی مثل پورت USB و شارژر لمسی هستند که برای کاربران بسیار مفید است.

میز کانتر با امکان تنظیم ارتفاع

این نوع میزها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که به افراد مختلف با جثه های مختلف اجازه می‌دهند از آن ها به خوبی استفاده کنند.

میز کانتر پذیرش قابل جابجایی

برخی از میزهای کانتر پذیرش دارای طراحی‌ها و امکاناتی منحصر به فرد هستند که به خصوص برای محیط‌هایی با فضای خاص و استفاده‌کنندگانی با سلایق متمایز، مناسب هستند. مثلا میزهای کانتر که دارای چرخ هستند و به راحتی جابجا می شوند، برای فضاهایی که به صورت مداوم تغییر چیدمان یا کاربری می دهند مناسب هستند.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید صندلی کنفرانس

همچنین، این میزها می‌توانند از نظر متریال، ابعاد، رنگ و استایل نیز مختلف باشند که بسته به نیاز و سلیقه مشتریان، گزینه مدنظر انتخاب می‌شود.

میز منشی سفید

جمع بندی؛ مهمترین نکته در هنگام خرید کانتر پذیرش چیست؟

ما در این مقاله تلاش کردیم نکات مهمی را به شما یادآوری کنیم تا در هنگام نیاز به خرید کانتر پذیرش به آنها توجه داشته باشید. با این وجود، اگر قرار باشد مهمترین نکات را ذکر کنیم باید به دو نکته طراحی و قیمت کانتر پذیرش اشاره نماییم. طراحی میز کانتر، همچون سایر اجزای مبلمان اداری باید هماهنگی و تناسب خوبی با دکوراسیون اداری داشته باشد. در کنار این نکته، توجه به قیمت میز کانتر پذیرش نیز بسیار مهم است. قیمت یک شاخص تعیین کننده در هنگام خرید مبلمان اداری است که باید متناسب با کیفیت و امکانات در نظر گرفته شود. در غیر این صورت خرید منطقی نخواهد بود. در پایان از شما دعوت می کنیم تا ضمن مراجعه به فروشگاه های مبلمان اداری الوند، ضمن بررسی انواع مبلمان اداری، انواع صندلی و میز اداری موردنظر خود را انتخاب نمایید.

سوالات متداول

  • مهمترین نکات در هنگام خرید کانتر پذیرش چیست؟

توجه به ابعاد، طراحی، کیفیت متریال، خدمات پس از فروش و قیمت

  • ارتفاع میز کانتر پذیرش چقدر است؟

حدود 90 سانتی متر

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *