با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

10 مدل میز کنفرانس کوچک و شیک

انواع میز کنفرانس کوچک به خاطر داشتن ابعاد کوچک و طراحی ساده، انتخاب ایده آلی برای اتاق های کنفرانس کوچک هستند. این مدل از میزهای کنفرانس برای برگزرای جلسات کوتاه با تعداد افراد کم کاربرد دارند. اتاق کنفرانس یکی از مهم ترین بخش های هر اداره است و میز کنفرانس از مهم ترین تجهیزاتی است که در این اتاق قرار می گیرد. در این مطلب از الوند به نکات مهم و کلیدی برای خرید بهترین میز کنفرانس اشاره می کنیم.

چه زمانی استفاده از میز کنفرانس کوچک اهمیت پیدا میکند؟

استفاده از میز کنفرانس کوچک در شرایط و محیط‌های خاصی اهمیت پیدا می‌کند که به اختصار به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. فضاهای محدود: در دفاتر کوچک یا فضاهایی که کمبود جا دارند، میز کنفرانس کوچک می‌تواند راه‌حلی مناسب باشد. این میزها به راحتی در فضاهای محدود جا می‌شوند و از شلوغی جلوگیری می‌کنند.
  2. جلسات غیررسمی: برای جلسات غیررسمی یا همفکری های تیمی که نیاز به تعامل بیشتری دارد، میزهای کوچک باعث نزدیکی بیشتر افراد و تسهیل گفتگو می‌شوند.
  3. گروه‌های کوچک: در زمان‌هایی که تعداد افراد حاضر در جلسه کم است (حدود ۴ تا ۶ نفر)، میز کنفرانس کوچک انتخاب مناسبی است، زیرا فضای کافی برای تعامل و تبادل نظر را فراهم می‌کند.
  4. استفاده چندمنظوره: میزهای کوچک به راحتی می‌توانند برای کاربردهای دیگر مانند کار گروهی، آموزش‌های کوتاه یا حتی جلسه‌های مشاوره مورد استفاده قرار گیرند.
  5. سازگاری با دکوراسیون: در برخی از طراحی‌های دکوراسیون داخلی، میزهای کنفرانس کوچک به زیبایی فضا کمک می‌کنند و می‌توانند با سایر مبلمان اداری به خوبی هماهنگ شوند.
مطلب مرتبط  آشنایی با پارتیشن هوشمند شیشه ای

در کل، میز کنفرانس کوچک با ایجاد فضایی مناسب برای گفتگو و تعامل در شرایط مختلف، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

میز کنفرانس کوچک

میز کنفرانس 2 نفره Nova مدل C140 الوند
میز کنفرانس 2 نفره Nova مدل C140 الوند

بهترین میز کنفرانس برای فضاهای کوچک

میزهای اداری کنفرانس باید از نظر شکل ظاهری و ابعاد با محیط اداری شما هماهنگ باشند. معمولاً میزهای کنفرانس کوچک، طراحی بیضی شکل یا گرد دارند و فضای کمتری در محیط اشغال می کنند. میزهای کنفرانس دو نفره و چهار نفره از کوچک ترین میزهای اداری هستند و وجود آنها برای جلسات کاری ضروری است. این مدل میز به خاطر طراحی منحنی و دایره ای شکل، فضای خیلی کمی می گیرد و انتخاب بی نظیری برای جلسات کوتاه است.

میز کنفرانس کوچک 4 نفره
میز کنفرانس کوچک 4 نفره

طراحی و سبک انواع میز کنفرانس کوچک

میزهای کنفرانس در سبک ها و طرح های مختلفی در بازار مبلمان اداری موجود هستند. همان طور که اشاره شد این میزها باید متناسب با سبک دکوراسیون و ابعاد محیط انتخاب شوند. معمولاً طراحی انواع میز کنفرانس کوچک به سبک مدرن است؛ چون به طور کلی تجهیرزات اداری مدرن، طراحی ظریف تری دارند. برای ساخت میزهای کنفرانس مدرن از متریالی مانند ام دی اف یا هایگلاس استفاده می شود.

میز کنفرانس 4 نفره Golden Nova مدل C200 الوند
میز کنفرانس 4 نفره Golden Nova مدل C200 الوند
میز کنفرانس 4 نفره Patella مدل C190 الوند
میز کنفرانس 4 نفره Patella مدل C190 الوند

انتخاب رنگ میز کنفرانس برای فضاهای کوچک تا حد زیادی به سلیقه و مدل دکوراسیون شما بستگی دارد. برای طراحی میزهای کنفرانس که سایز کوچکی دارند، بیشتر از رنگ های روشن و خنثی استفاده می شود. اگر میز کنفرانس کوچک را برای محیطی با دکوراسیون کلاسیک می خواهید، بهتر است میزی به رنگ قهوه ای تیره انتخاب کنید.

معرفی چند مدل میز کنفرانس

میزهای کنفرانس با توجه به مکان استفاده در مدل های بزرگ و کوچک طراحی و ساخته می شوند. میزهای کنفرانس بزرگ 20 نفره در مقایسه با میزهای کوچک، جذابیت بیشتری دارند و بیشتر به چشم می آیند. در حال حاضر انواع میز کنفراس کوچک برای محیط های اداری کوچک با تکنولوژی مدرن طراحی می شوند. این میزهای کوچک و ساده، بهترین انتخاب برای فضاهایی با متراژ پایین هستند. در ادامه چند مدل میز کنفرانس را معرفی می کنیم.

مطلب مرتبط  7 نکته را در طراحی دکوراسیون اداری رعایت کنید
میز کنفرانس کوچک 4 نفره Pyramid مدل C180 الوند
میز کنفرانس کوچک 4 نفره Pyramid مدل C180 الوند
  • میز کنفرانس تاشو
  • میز کنفرانس مدولار
  • میز کنفرانس بیضی شکل
  • میز کنفرانس دایره ای
  • میز کنفرانس یو شکل
  • میز کنفرانس مستطیل

اصول مهم برای انتخاب میز کنفرانس

میز کنفرانس یکی از مهم ترین مبلمان اداری در اتاق کنفرانس است و باید با توجه به نوع جلسات و تعداد افراد انتخاب شود. میزهای کنفرانس باید علاوه بر داشتن طراحی شیک و مدرن، استحکام زیادی داشته باشند. همچنین باید دارای فضای کافی برای همه افرادی که در جلسه شرکت می کنند، باشند. برای جلساتی کوتاه که شرکت کننده زیادی ندارند، می توانید از یک میز کنفرانس کوچک استفاده کنید. برای برگزرای جلسات غیر رسمی و خلاقانه، بهتر است از میزهای کنفرانس بیضی یا دایره ای شکل استفاده کنید ولی برای جلسات رسمی میزهای یو شکل و مستطیلی انتخاب بهتری هستند.

میز کنفرانس 4 نفره Swan مدل C160 الوند
میز کنفرانس 4 نفره Swan مدل C160 الوند

میز کنفرانس کوچک

میز کنفرانس مدرن طرح هندسی برای فضای محدود
میز کنفرانس مدرن طرح هندسی برای فضای محدود

 

جمع بندی

اگر کسب و کار شما به گونه ای است که جلسات کاری زیادی تشکیل نمی دهید، خرید میز کنفرانس کوچک برای شما بهترین گزینه است. میزهای کوچک کنفرانس، بدون این که فضای زیادی در محیط اشغال کنند، به شما کمک می کنند تا جلسات کاری خود را برگزار کنید. این میزهای کاربردی از موادی مانند چوب، شیشه، فلز یا ترکیبی از این مواد ساخته می شوند. میزی انتخاب کنید که از هر نظر با دکوراسیون شما هماهنگ باشد.

برای خرید انواع تجهیرات اداری با کیفیت از جمله انواع میز اداری، به فروشگاه اینرتنتی الوند مراجعه کنسد.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *