با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

تاثیر مبلمان اداری بر موفقیت یک استارت آپ

با انتخاب مبلمان اداری مناسب با فضای استارت آپ‌تان، هم راحتی کارکنان را تضمین خواهید کرد و هم به مشتریان خود خواهید افزود. یک ست مبلمان اداری بیشتر از آنچه که فکرش را می‌کنید، در موفقیت بیزینس شما تأثیرگذار است. مبلمان، چه اداری چه خانگی، به فضایی که در آن زندگی و کار می‌کنیم رنگ می‌بخشد و محیط را زنده می‌کند. شما و کارکنانتان هر روز بین ۸ تا ۱۰ ساعت را در محل کار سپری می‌کنید، پس مهم است که این محل به شما آرامش دهد و هم از نظر ذهنی و جسمی به شما کمک کند. در این مطلب از مجله الوند، می‌خواهیم نگاهی به تأثیر مبلمان اداری بر موفقیت هر کسب و کاری، از جمله استارت آپ‌ها بیندازیم.

مبلمان اداری در فضای استارتاپی

چرا باید از مبلمان اداری در فضای استارت آپ استفاده کنیم؟

استفاده از مبلمان اداری در محیط کار، نه تنها مشتریان را جذب می‌کند بلکه کارایی کارمندان را افزایش می‌دهد و حتی علاقه آن‌ها را به شغلشان بیشتر می‌کند. چه کسی دوست ندارد در یک محیط شیک و مجهز کار کند؟ بنابراین استفاده از مبلمان اداری مناسب، ماهیت کسب و کار شما را منعکس می‌کند و بدون اینکه شما بخواهید تلاش اضافه‌ای کنید، یک دید خوب در ذهن شرکای تجاری و مشتریانتان ایجاد خواهد کرد.

شاید با خود فکر کنید راه‌اندازی یک استارت آپ به اندازه کافی هزینه بر است و این سوال را از خود بپرسید هزینه مبلمان را چگونه مدیریت کنم؟ نگران نباشید. شما با هر بودجه‌ای می‌توانید یک ست مبلمان متناسب با فضای استارت آپ خود را به کمک کارشناسان الوند پیدا کنید. در ادامه، به بررسی دلایل استفاده از مبلمان اداری در استارت آپ می‌پردازیم.

صندلی کانتر در فضای اداری استارتاپی

1- جادارتر شدن فضای کار

مبلمان گاهی اوقات فضای زیادی را اشغال می‌کند اما اگر به‌درستی چیدمان شوند، می‌توانند فضای اداری را بزرگ‌تر نشان دهند. اگر دفتر کارتان کوچک است، الوند به شما پیشنهاد می‌کند از مبلمان‌ اداری چندمنظوره برای کاهش شلوغی استفاده کنید. مثلا می‌توان از یک صندوق، همزمان به عنوان میز عسلی هم استفاده کرد و یا برای یک قفسه، کاربری میز کانتر را اضافه کرد. شما می‌توانید قطعات بزرگ‌تر مبلمان را در کنار دیوارها قرار دهید تا فضای باز محیط به حداکثر برسد و حس وسعت را به مراجعین القاء کند.

مطلب مرتبط  کاربرد پارتیشن آلومینیومی در فضای کار

2- کمک به همکاری بهتر کارکنان

محیط کار همیشه برای ما یادآور اتاق‌های کوچک و جدا جدا است. وقتی شما از مبلمان اداری مناسب استفاده کنید، فضای اتاق‌ها بزرگ‌تر می‌شود و راه برای تعامل کارکنان بازتر خواهد شد. نکته مهم ماجرا این است که در این فضای دوستانه، کارکنان خود را با کارفرمایان در یک سطح می‌بینند و می‌توانند با یکدیگر بیشتر و بهتر ارتباط بگیرند. انتخاب ست مبلمان اداری که میدان دید را بازتر می‌کند و به کارکنان آزادی حرکت و تعامل بیشتری می‌دهد، منجر به همکاری بهتر و در نتیجه سریعتر شدن روند پیشرفت استارت آپ شما می‌شود.

تعامل کارکنان در فضای استارتاپی

3- بهبود وضعیت جسمانی و روانی کارکنان

یکی دیگر از مزایای داشتن مبلمان اداری مناسب در فضای کار، ارتقای حال جسمی و روحی کارکنان است. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، می‌توانید در یک فضای کوچک، اسباب راحتی کارکنان را فراهم کنید. مثلا از قفسه‌های چند محفظه‌ای برای قرار دادن وسایل مختلف و تزئینی استفاده کنید یا کشوها و کمدهایی برای قرار دادن وسایل ضروری کارکنان مثل غذا و نوشیدنی یا حتی دارو بهره ببرید. با اینکار، شما یک خانه دوم برای کارکنانتان می‌سازید که در آن احساس راحتی خواهند کرد. نکته کلیدی استفاده از مبلمان اداری متناسب با فضا، فراهم کردن فضایی برای استراحت و آرامش است که به ارتقای سلامتی کارکنان کمک می‌کند.

4- ایجاد تنوع در فضای شرکت

هر استارت آپی از دپارتمان‌های مختلفی تشکیل شده است و کارمندان هر دپارتمان، وظایف مخصوص خود را دارند. درست است که باید هر کارمند فقط به مسئولیت‌های خودش بپردازد و کارهای بخش خود را انجام دهد اما نباید از تعامل سالم و مؤثر با دیگر دپارتمان‌ها غافل شد. اینجاست که استفاده از مبلمان اداری مناسب، این مسئله را حل می‌کند. چیدن مبلمان اداری جدید و متناسب با فضای دفتر باعث می‌شود همه کارمندان از بخش‌های مختلف با یکدیگر بیشتر ارتباط بگیرند و با مسئولیت‌ها و نقش‌های دیگر در سازمان آشنا شوند. همه این‌ها باعث می‌شود استارت آپ یکپارچه‌تر شود و همه کارکنان به سمت هدف مشخص مجموعه حرکت کنند.

مطلب مرتبط  7 نکته را در طراحی دکوراسیون اداری رعایت کنید

دکوراسیون مدرن استارت آپی

5- کمک به افزایش کارایی کارکنان

مهم‌ترین سرمایه هر استارت آپی، نیروی انسانی آن است. شما هرچقدر برای کارکنانتان هزینه کنید و شرایط مناسب و راحت را برایشان فراهم سازید، همانقدر و حتی بیشتر هم درآمد خواهید داشت. فراهم کردن مبلمان اداری به طرز عجیبی بر افزایش کارایی کارکنان تأثیرگذار است! استفاده از میز اداری، صندلی اداری و مبل‌های مناسب و استاندارد، کار کردن را برای افراد راحت‌تر می‌کند و دردهای عضلانی را کاهش می‌دهد. حتی استفاده از مبلمان خوب، به بهبود گردش خون کمک می‌کند و باعث می‌شود اکسیژن بیشتری به مغز برسد.

شما با خریدن یک ست مبلمان اداری، ذهن کارکنانتان را هوشیارتر و فعال‌تر می‌کنید و در نتیجه آن‌ها می‌توانند ساعت‌های بیشتری کار کنند و وظایف سنگین‌تری انجام دهند. از سوی دیگر، خود کارکنان وقتی از مبلمان راحت و جذاب استفاده می‌کنند، احساس شادی بیشتری در محیط کار خواهند داشت. پس مرخصی‌ها هم کمتر می‌شود و در نهایت همه ‌اینها منجر به درآمد بیشتر برای شما و سود بیشتر برای استارت آپ و توسعه آن خواهد شد.

6- ماندگار شدن در ذهن مراجعین

چه بخواهیم قبول کنیم چه نه، برداشت اول ما از هر چیزی برای همیشه در ذهنمان ماندگار می‌شود. اگر قرار باشد مشتری وارد دفتر شما شود، دوست دارید چه خاطره‌ای از شما و کسب و کارتان داشته باشد؟ این ذهنیت تا حدود زیادی به مبلمان اداری که استفاده می‌کنید وابسته است. هرچه فضای شیک‌تری را فراهم کنید، این فضا نه تنها برای کارکنان بلکه برای مشتریان و مراجعین نیز جذاب‌تر و به یادماندنی‌تر است. استفاده از مبلمان خاص باعث می‌شود افراد به محض ورود، احساس ارزشمندی و راحتی کنند و حتی به شما بیشتر اعتماد نمایند. مبلمان اداری، مانند ویترین برند شما است، هرچقدر آن را زیباتر انتخاب کنید، مشتریان بیشتری هم خواهید داشت.

مطلب مرتبط  معرفی دیوار کوب و انواع آن

راحتی کارکنان در محیط استارتاپی

7- ارتقای برند و نام استارتاپ شما

اگر می‌خواهید در دنیای امروز، استارت آپ موفقی داشته باشید، استفاده از مبلمان اداری و ساختن یک فضای دلپذیر، در این مسیر به شما خیلی کمک می‌کند. تصویری از مدیران استارت آپ و کارکنان در یک فضای خاص که با مبلمان مناسب گرفته شده است، حس اعتماد را در بینندگان افزایش می‌دهد. همه این‌ها باعث جذب بیشتر مخاطب و افزایش نفوذ شما در بازار خواهد شد.

 

مبلمان راحتی در دکوراسیون استارتاپ

امیدواریم این مطلب مجله الوند برایتان مفید بوده باشد. ما را از نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود بی بهره نگذارید.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *