با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

برترین طراحان مبلمان اداری مدرن جهان را بشناسید

طراحان مبلمان اداری نقش بسیار پررنگی در پیشرفت این صنعت دارند. اصولا وقتی شما پا به یک فروشگاه مبلمان اداری می گذارید به صورت مستقیم تاثیر کار طراحان مبلمان اداری مدرن و کلاسیک را مشاهده می کنید. هر چند تولیدکنندگان مبلمان اداری نیز نقش بسزایی در این میان دارند اما تولید یک مبل یا صندلی اداری مدرن زیبا حاصل تفکر و خلاقیت طراح آن است.

بسیاری از طراحان در جهان هستند که طراحی های آنها در کل دنیا شناخته شده است تا جایی که خریداران به دنبال خرید محصولاتی هستند که طراحی نام آشنا آن را طراحی کرده باشد. در سال های اخیر نیز، پای بسیاری از طراحان شناخته شده جهانی به فروشگاه های مبلمان ایران باز شده است. به دنبال آن، خریداران مبلمان اداری نیز با برخی از این طراحان معروف و جهانی آشنا شده اند. با این مقدمه، در این مقاله از مجله الوند نگاهی خواهیم داشت به طراحان برتر مبلمان اداری مدرن. با ما همراه باشید.

چند نفر در حال کار

مرکز خرید صندلی اداری کجاست؟

آشنایی با چند طراح مبلمان اداری مدرن

در زمینه طراحی مبلمان اداری مدرن، تعداد زیادی طراح و شرکت معروف و برجسته در دنیا وجود دارند که به عنوان برترین‌ طراحان مبلمان اداری شناخته می‌شوند. این طراحان با طراحی‌های خلاقانه و نوآورانه‌شان، تأثیر بسزایی در صنعت مبلمان اداری داشته‌اند. البته، مفهوم برترین می‌تواند به تفسیرهای مختلفی اشاره کند، اما در زیر لیستی از برخی از معروف‌ترین و مورد احترام‌ترین طراحان مبلمان اداری مدرن در جهان آورده شده است که حتما برای شما جذاب است.

آلفرد هابلی، طراح مبلمان ایتالیایی

این طراح ایتالیایی به طراحی مبلمان اداری مدرن و لوکس مشهور است. طراحی‌های او از لحاظ استفاده از متریال با کیفیت، خطوط شکیل و کاربری نوین فضاهای اداری مشهور است.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب درست مبلمان مطب پزشک

چارلز ایمز، طراحی بزرگ با محصولاتی جهانی

طراح و معمار آمریکایی که به طراحی مبلمان مدرن و آثار هنری در دهه ۱۹۵۰ معروف است. ایمز طراحی‌هایی با شکوه و نوآورانه در زمینه مبلمان اداری داشته است. در کنار نام او، همواره نام همسرش ری ایمز نیز به چشم می خورد. در کشورمان، چندین طرح از چارلز و ری ایمز تولید شده است.

زن و مرد دراز کشیده

ران هوپر، طراح استرالیایی

هوپر با تمرکز بر روی طراحی‌های مدرن و کاربردی برای محیط‌های اداری شناخته شده است. طراحی‌های او دارای سادگی و کارایی مثال زدنی است.

جرج نلسون، طراح مبلمان آمریکایی

طراح و معمار آمریکایی که در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ به طراحی مبلمان اداری مدرن و نوآورانه مشهور بوده است. طراحی‌های نلسون با کاربری بیشتر و کارایی در استفاده از فضا شناخته می‌شوند.

پاتریشیا اورکولا، طراح مطرح اسپانیایی

این طراح اسپانیایی بر روی طراحی‌های مبلمان مدرن و متنوع تمرکز کرده است. او طراحی‌های زیبا و کاربردی برای مبلمان اداری و فضاهای کاری ارائه می‌دهد که با رنگ‌های زنده و الهام‌بخش شناخته می‌شوند.

زاها حدید، طراح معروف عراقی

یکی از معدود طراحانی که توسط بسیاری از افراد عادی نیز شناخته می شود. این طراح و معمار خانم با اصالت عراقی، تا زمان مرگش در سال 2016 در انگلیس مشغول به فعالیت بود و طراحی‌های بسیار مدرن و با شکوهی در زمینه مبلمان اداری دارد. طراحی‌های جسورانه حدید از نظر استفاده از فلزات و سطوح شیشه‌ای زبانزد است.

زاها حدید طراح عراقی

فیلیپ استارک، طراح معروف فرانسوی

بدون شک استارک یکی از بزرگترین طراحان حال حاضر جهان است. این طراح و معمار فرانسوی به طراحی مبلمان مدرن با الگوهای نوآورانه مشهور است. او طراحی‌های جذاب و عملی برای مبلمان اداری ارائه داده است که ترکیبی از زیبایی و کاربری فوق‌العاده دارند. صندلی روح یکی از معروفترین آثار او در زمینه مبلمان است.

مطلب مرتبط  نحوه تمیز کردن مبلمان اداری

نائوتو فوکاساوا از ژاپن

این طراح ژاپنی با تمرکز بر روی سادگی و کاربردی بودن در طراحی آثاری قابل احترام طراحی کرده است. ارگونومی از اصولی است که فوکاساوا به آن توجه ویژه داشته است و به همین دلیل، صندلی های اداری طراحی شده توسط او راحت و کاربردی هستند.

برادران بوروله، طراحان فرانسوی

برادران فرانسوی که به طراحی مبلمان مدرن با تمرکز بر روی انعطاف‌پذیری و زیبایی معروف هستند. طراحی‌های آن‌ها برای مبلمان اداری از زاویه‌های نوآورانه و جدیدی نگاه به محیط کاری دارند.

آرنه یاکوبسن، معمار و طراح دانمارکی

معمار و طراح دانمارکی که طراحی‌های ساده و با کیفیت برای مبلمان اداری و محیط‌های کاری ارائه کرده است. طراحی‌های او به عنوان نماینده تفکر طراحی اسکاندیناوی در جهان طراحی شناخته می‌شوند.

طراح معروف در کنار صندلی

آنتونیو سیتریو، طراح ایتالیایی مبلمان

ایتالیا به عنوان مهد هنر غرب هم در این فهرست نماینده دارد و او، آنتونیو سیتریو با تمرکز بر روی طراحی‌های مدرن و کلاسیک است. سیتریو طراحی‌های بسیار متنوعی برای مبلمان اداری ارائه داده است که همزمان با زیبایی، کاربری و راحتی خوبی را ارائه می دهند.

نورمن فاستر، طراح بزرگ بریتانیایی

هرچند فاستر بیشتر برای طراحی ساختمان های با شکوه و مدرن شناخته می شود اما شرکت او تحت عنوان فاستر و شرکا، در زمینه طراحی مبلمان اداری مدرن نیز فعال بوده است.

جمع بندی

این فهرست تنها یک معرفی خلاصه از برخی از برترین طراحان مبلمان اداری مدرن در جهان است. در واقع هنوز بسیاری از طراحان برجسته دیگر نیز وجود دارند که در صنعت مبلمان اداری مورد توجه هستند. هر کدام از این طراحان با سبک و رویکردهای منحصر به فرد خود، به توسعه و پیشرفت در زمینه طراحی مبلمان اداری کمک کرده‌اند. کاربران نیز با خرید مبلمان اداری که توسط طراحان خوشنام طراحی شده است، خیال خود را از بابت خریدی مطمئن آسوده خواهند کرد.

مطلب مرتبط  میز اداری ایستاده چیست | کاربردها و 6 مزیت فوق العاده

نکته بسیار مهم در کنار توجه به نام و نشان طراح مبلمان، اهمیت دادن به تناسب و هماهنگی میز، مبل یا صندلی طراحی شده با فضای کلی دفتر کار است. در حقیقت، صرف توجه به نام طراح نمی تواند محیط کاری ایده آل را برای شما رقم بزند. خود طراحان نیز بر روی این واقعیت تاکید دارند که محصول، یک عنصر از عناصر مختلف فضا است و باید در هماهنگی با سایر عناصر، تهیه و چیدمان شود. به همین دلیل، در هنگام راه اندازی دفاتر اداری، شما نیاز به استفاده از تخصص مشاورین با تجربه دکوراسیون اداری دارید. به این منظور، کارشناسان گروه مبلمان اداری الوند آماده ارائه پیشنهادات خود به شما هستند.

چگونه یک صندلی آزمایشگاهی استاندارد بخریم؟

سوالات متداول

  • معروف ترین طراح مبلمان اداری مدرن چه کسی است؟

طراحان شناخته شده زیادی در دنیا مشغول طراحی مبلمان اداری مدرن هستند. در میان طراحان معاصر، نام چارلز و ری ایمز به عنوان طراحانی بسیار شناخته شده در جهان مطرح شده است.

  • آیا مبلمان اداری طراحی شده توسط طراحان معروف در ایران وجود دارد؟

برخی از شرکت های ایرانی، طرح های طراحان مطرح دنیا را در کشورمان به صورت های کپی و با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تولید و عرضه کرده اند.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *