با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

مدلهای میز کارمندی مدرن در دکوراسیون اداری 2024

میز کارمندی مدرن یکی از مهم ترین تجهیزات و مبلمان اداری برای دکوراسیون فضاهای اداری مدرن است. این میز که از زیر مجموعه انواع میز اداری است، از پرکاربردترین میزهای اداری محسوب می شود. میزهای مدرن کارمندی در مقایسه با میزهای مدیریت ابعاد کمتری دارند ولی با این حال بیشترین کاربرد را در فضای اداری دارند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این میز پرکاربرد و مدل های مختلف آن در این مطلب از مجله الوند همراه ما باشید.

میز کارمندی مدرن باید چه مشخصاتی داشته باشد

میزهای کارمندی نه تنها موجب نظم بخشیدن به فضای شرکت می شوند، بلکه نقش قابل توجهی در دکوراسیون و طراحی فضای اداری دارند. هماهنگی میز کارمندی مدرن از نظر طرح و رنگ با دکوراسیون و همچنین دوام بالای میز، از فاکتورهای مهم برای خرید این میز است. در ادامه سایر ویژگی های میزهای کارمندی را مورد بررسی قرار می دهیم.

میز کارمندی مدرن - میز کارگروهی
میز کارگروهی
  • میزهای کارمندی با طراحی و سبک مدرن، با وجود داشتن مقاومت بالا، وزن سبکی دارند و به راحتی جا به جا می شوند.
  • بعضی از میزهای کارمندی مدرن، مدولار هستند و به کارمندان امکان شخصی سازی می دهند. یعنی هر زمان که بخواهید می توانید چیدمان میز و صندلی اداری را بدون جا به جایی کامل دکوراسیون، تغییر دهید.
  • انواع میز کارمندی مدرن بر خلاف میزهای کلاسیک، به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شوند. در حقیقت تنوع بالای این میزها در طرح و رنگ، دست شما را در طراحی دفتر کارتان باز می گذارد.
  • میز کارمندی باید فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر و لوازم جانبی آن را داشته باشد. علاوه بر این، این میز باید مجهز به کشوها و قسه هایی برای نگهداری اسناد و مدارک باشد.
  • رعایت اصول ارگونومیک در ساخت و طراحی میزهای کارمندی مدرن، یک اصل مهم است. با وجود این میزها، کارمندان در طول کار خسته نمی شوند و با تمرکز بیشتری کار می کنند.

اهمیت انتخاب صندلی کارمندی مناسب برای کارمندان

معرفی چند مدل میز کارمندی

میز کارمندی مدرن

میزهای کارمندی مدرن که برای استفاده در فضاهای اداری طراحی می شوند، با متریال مختلفی مانند فلز، شیشه و ام دی اف تولید می شوند. رنگ میزهای کارمندی با سبک مدرن، معمولاً از پالت رنگی خنثی و روشن انتخاب می شود. این میزهای اداری مدرن، طراحی خلوت و بدون زرق و برقی دارند و در طرح های کاملاً ساده ساخته می شوند. در ادامه چند نمونه از میزهای کارمندی را معرفی می کنیم.

  • میز کارمندی پایه فلزی، یکی از مدل های میز کارمندی است که ساختار آن از فلز تشکیل شده است. این میزها به راحتی وزن اجسام سنگین را تحمل می کنند.
  • میز کارمندی مدرن ام دی اف، نمونه دیگری از میزهای کارمندی است و سطح صاف و یکنواختی دارد. این میز جایگزین بسیار خوبی برای میزهای چوبی سنگین است و قیمت ارزان تری نسبت به میزهای چوبی دارد.

بررسی 4 تفاوت میز کارمندی و مدیریت

1- میز کارمندی Petra مدل SF الوند

میز کارمندی Petra مدل SF الوند

میز کارمندی مدل SF الوند از Petra، با طراحی زیبا و سبکی مدرن، یک گزینه عالی برای محیط‌های اداری است. این میز با ابعاد استاندارد و متریال مرغوبی که در ساخت آن به کار رفته، مناسب برای کارمندان می‌باشد. فایل متصل به این میز، دارای سه کشو بزرگ و جادار است که امکان ذخیره‌سازی موثر و سازماندهی وسایل کاری را فراهم می‌کند. پایه‌های میز از جنس فلز با روکش کوره‌ای الکترواستاتیک ساخته شده‌اند و دارای فرم اختصاصی‌سازی پروفیلی به شکل قطعه‌های سنگ طبیعی با لبه‌های قوس‌دار هستند، که این امر زیبایی و استحکام به این میز اضافه می‌کند.

مطلب مرتبط  نحوه تمیز کردن مبلمان اداری

صفحه میز از جنس چوب ام دی اف تولید شده و دارای تنوع رنگی است. همچنین روکش پایه میز قابل ارائه در رنگ‌های مختلف مطابق با کالیته رنگ موجود است. این میز در دو سایز مختلف قابل سفارش‌گذاری و تولید می‌باشد، که این امکان به مشتریان ارائه می‌شود تا میز را به ابعاد مورد نیاز خود انتخاب کنند و بهترین استفاده را از فضای کاری خود داشته باشند.

2- میز کارمندی Nova مدل SF الوند

میز کارمندی Nova مدل SF الوند

میز کارمندی Nova مدل SF الوند، یک محصول با کیفیت و خوش ساخت از برند الوند می‌باشد. با ابعاد استاندارد و استفاده از متریال مرغوب، این میز دارای دوام بالا و زندگی مفید طولانی مدت است. فایل متصل به این میز دارای سه کشو بزرگ و جادار است، که این امکان را به کاربر می‌دهد تا وسایل کاری خود را به راحتی و به صورت منظم ذخیره کند. همچنین، این میز در دو سایز مختلف قابل تولید و ارائه است، به‌طوری‌که به نیازهای مختلف فضای کاری پاسخ دهد.

پایه میز Nova از تلاقی و گردش مثلث‌های متساوی‌الساقین قائم‌الزاویه ساخته شده است. این امر به زیبایی و استحکام این محصول افزوده است. نام Nova به معنی ستاره‌ای نوین یا فانی است که ناگهان بیشتر از همیشه می‌درخشد و این نام از شکل پایه میز برگرفته است. صفحه میز از جنس چوب ام دی اف ساخته شده و دارای تنوع رنگی است، در حالی‌که پایه میز از جنس فلز با روکش کوره‌ای الکترواستاتیک ساخته شده و قابلیت ارائه در رنگ‌های مختلف را دارد.

3- میز کارمندی Swan مدل S الوند

میز کارمندی مدرن Swan مدل S الوند

میز کارمندی مدل S از الوند، تحت نام Swan با استفاده از متریال مرغوبی ساخته شده است که کیفیت، دوام و طول عمر آن را بالا برده است. این میز با رعایت اصول و استانداردهای لازم طراحی و تولید شده و به ویژه برای کارشناسان مناسب است. صفحه میز از چوب ام دی اف ساخته شده و گوشه‌های منحنی شکل طراحی شده‌اند، همچنین در قسمت جلوی میز از پنل ام دی اف استفاده شده است. پایه‌های میز از جنس فلزی آلومینیومی با مقاومت بالا و ایمنی کامل ساخته شده‌اند. نام Swan به معنای قو (پرنده‌ای با آناتومی ظریف) است و ایده‌پردازی و نام‌گذاری این میز براساس نمایش ظرافت و حرکات نرم قو شکل گرفته است.

مطلب مرتبط  معرفی 4 مدل از انواع بهترین میز اداری

صفحه‌ی میز از متریال ام دی اف تولید شده و دارای تنوع رنگی است، همچنین پایه‌های میز از آلومینیوم دایکست با روکش کوره‌ای الکترواستاتیک ساخته شده‌اند و امکان ارائه آن‌ها در رنگ‌های مختلف مطابق با کالیته رنگ موجود وجود دارد.

بررسی 4 تفاوت میز کارمندی و مدیریت

جمع بندی

مهم ترین نکته ای که در زمان خرید میز کارمندی مدرن باید در نظر بگیرید، کیفیت میز است. هر اندازه مواد اولیه میزهای کارمندی کیفیت بیشتری داشته باشند، دوام میز هم بیشتر است. میزهای کارمندی باید بر مبنای نیاز و همچنین متناسب با طرح و رنگ سایر عناصر اداری انتخاب شوند. در میان میزهای کارمندی، میزهای ام دی اف از پرفروش ترین و محبوب ترین میزهای کارمندی هستند.

برای خرید انواع میز و صندلی اداری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به وبسیایت فروشگاه مبلمان اداری الوند مراجعه کنید.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *