با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

معرفی 4 مدل از انواع بهترین میز اداری

 

در هنگام تجهیز محیط کار به مبلمان اداری، خرید میز اداری یکی از ضروری ترین کارها است. در کنار صندلی اداری و مبل اداری، می توان میز اداری را ضلع سوم مهم ترین اجزای مبلمان اداری دانست. بنابراین شناخت بهترین میز اداری و خرید آن می تواند به یک پروژه مهم برای صاحبان کسب و کارها تبدیل شود. ذکر این نکته ضروری است که میز اداری انواع و اقسام مختلفی دارد و برای کاربردهای گوناگونی طراحی می شود. میز مدیریتی، میز کارشناسی، میز کنفرانس و میز کارگروهی تعدادی از مهمترین انواع میزهای اداری هستند. بنابراین در هنگام تجهیز دفتر کار باید با میزهای اداری گوناگون آشنا باشید تا بتوانید چیدمانی درست برای دفتر کار خود داشته باشید. حال اگر دغدغه تهیه میز اداری را دارید و می خواهید گلچینی از انواع بهترین میز اداری را به دفتر کار ببرید، این مقاله از مجله الوند را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین ترفند برای خرید مبلمان اداری

در بازار مبلمان اداری ایران، تنوع بسیار زیادی از میز و صندلی اداری به چشم می خورد. این تنوع به حدی زیاد است که ممکن است خریداران در هنگام خرید مبلمان اداری دچار سردرگمی شوند. اما با اطلاع از ویژگی های یک میز اداری خوب، می توان تا حدی از این حالت سردرگمی کاست. علاوه بر این، استفاده از راهنمایی و مشورت یک کارشناس حوزه مبلمان اداری، می توان برای افراد و سازمان ها بسیار مفید باشد. به این منظور، کارشناسان گروه مبلمان اداری الوند آماده ارائه راهنمایی لازم به خریداران محترم هستند.

میز و صندلی اداری مناسب و اهمیت آنها

ویژگی های میز اداری خوب

و اما به سراغ معرفی مهمترین ویژگی های یک میز اداری خوب برویم. یک میز اداری باید ویژگی‌های مناسبی داشته باشد که بتواند نیازهای کاربر را به خوبی برآورده کرده و کارایی و راحتی در محیط کاری را بهبود ببخشد. اما این ویژگی ها چه هستند؟

اندازه و ابعاد متناسب با فضا

یک میز اداری باید اندازه‌ای مناسب داشته باشد که به کاربر اجازه دهد تا به راحتی در فضای کاری حرکت کند و کارهای مختلف را انجام دهد. ابعاد میز باید با ابعاد فضای موجود و نیازهای کاربر همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، میز کارشناسی باید سطح وسیعی برای قرار دادن وسایل کاربر داشته باشد.

مطلب مرتبط  5 راه برای نگهداری از صندلی اداری

میز کارگروهی مدرن

کیفیت ساخت بالا

معمولا هر میز اداری پس از خرید و جانمایی در محل، تا چندین سال مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل بهترین میز اداری باید از مواد با کیفیت و ساختار مستحکم ایجاد شده باشد. استفاده از مواد مقاوم و با دوام مانند چوب، ام دی اف و فلز باعث می‌شود که میز تحمل و استحکام مناسبی داشته باشد. به علاوه، باید با دقت و با مهندسی خوبی نیز ساخته شود.

طراحی زیبا و هماهنگ با محیط

طراحی میز اداری نقش زیادی در زیبایی و آراستگی محیط اداری دارد. طرح و رنگ‌های میز باید با سلیقه‌های کاربر و سبک دکوراسیون دفتر همخوانی داشته باشد. شاید برای بسیاری از افراد، در هنگام خرید میز بحث تناسب با سایر اجزای دکوراسیون مطرح نباشد اما به محض قرارگیری میز در فضا، عدم تناسب محصول با دکوراسیون آزاردهنده خواهد بود.

ویژگی های ارگونومیک میز اداری

یک میز اداری خوب باید با توجه به اصول ارگونومی طراحی شده باشد تا به راحتی به نیازهای کاربر پاسخ دهد و کارایی را افزایش دهد. این موارد شامل ارتفاع مناسب میز، برخورداری از فضای کافی برای پاها و زانوها و دسترسی آسان به کشوها و کمد برای قرار دادن ابزار و لوازم کار است.

بررسی 4 تفاوت میز کارمندی و مدیریت

برخورداری از امکانات اضافی

هرچند این مورد به عنوان یک آپشن در تمامی میزهای اداری به چشم نمی خورد اما وجود امکاناتی نظیر درگاه‌های USB برای شارژ دستگاه‌ها، شارژر وایرلس موبایل یا گاوصندوق کوچک، می تواند تجربه کاربری را بهبود ببخشد.

قیمت میز اداری

بدون شک، قیمت میز اداری یکی از مهمترین شاخص ها در هنگام خرید است. در هنگام سفارش انواع میز اداری باید به تناسب میان قیمت و کارایی توجه داشت. ممکن است با گشت و گذار در بازار مبلمان اداری یک میز اداری ارزان اما با کیفیت و خوش ساخت را پیدا کنید که با محیط اداری شما همخوانی داشته باشد. از طرف دیگر، ممکن است با پرداختن مبلغ گزاف، باز هم آن میزی که در نظر دارید را خریداری نکنید. در کل، یافتن نقطه تعادل میان قیمت و کارایی، باید تبدیل به یک اصل برای شما در هنگام خرید بهترین میز اداری شود. در خاتمه این بخش، اگر نیاز به خرید مبلمان اداری با ارسال فوری دارید، ما به شما فروشگاه مبلمان اداری فستیبل را پیشنهاد می کنیم.

مطلب مرتبط  میز کانتر چیست؟ + آشنایی با انواع کانتر اداری

معرفی چند میز اداری  

1- میز مدیریتی Swan

میز مدیریتی سری Swan از برند مبلمان اداری الوند ترکیبی از کیفیت و زیبایی است. ظرافت در طراحی این محصول، نظر هر شخصی را به خود جلب می‌کند. این میز با سطح کار وسیع خود، فضای خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. صفحه میز از ام دی اف ساخته شده و دوام و کیفیت بالایی دارد. گوشه‌های صفحه میز به صورت منحنی بوده و انحنای ملایمی در دو قسمت کناری صفحه به چشم می‌خورد که باعث زیبایی بیشتر آن شده است. اما بخش کاملا متمایز میز سوان، پایه‌های فلزی آن است که در عین ظرافت، از مقاومت بالایی برخوردارند.

قسمت ال میز دارای سه کشو مغناطیسی بدون دسته و یک کمد با درب مغناطیسی است. همچنین این میز دارای فضایی برای قرار دادن کیس کامپیوتر به صورت توکار است. این میز از خانواده سوان است؛ سوان به معنای قوبوده و ایده‌پردازی و نام‌گذاری این میز براساس نمایش ظرافت و حرکات نرم قو شکل گرفته است. برای خرید میز اداری سوان می توانید به فروشگاه های الوند مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

میز مدیریتی مدرن

2- میز کارشناسی Nova

سری میز کارشناسی Nova مدل E الوند محصولی از گروه صنعتی الوند است که مناسب برای کارشناسان سازمان ها طراحی شده است. کیفیت بالا و ظاهر زیبا دو مشخصه بارز این محصول به شمار می‌آید. این میز کارشناسی در دو طول 160 و 180 سانتیمتر به بازار عرضه شده است. صفحه رویی آن از امی دی اف بوده  که بر روی پایه‌هایی فلزی به صورت کلاف قرار گرفته است. این پایه ها با پوشش رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشانده شده اند تا در برابر عوامل محیطی مقاوم باشند. پایه‌های میز از تلاقی و گردش مثلث‌های متساوی‌الساقین قائم‌الزاویه شکل گرفته است.

خوب است بدانید نام این میز برگرفته از شکل پایه‌های آن است؛ چراکه Nova (نوا) ستاره‌ای است که ناگهان بیشتر از همیشه می‌درخشد. برای ترسیم ستاره می‌توان از دو مثلث متساوی‌الساقین که در هم آمیخته شده استفاده کرد.

میز کارشناسی مدرن

3- میز کنفرانس Patella

میز کنفرانس Patella الوند یک میز مدرن مناسب برای اتاق جلسات و کنفرانس در دفاتر کار مدرن است. این میز ابعادی استاندارد داشته و برای نشستن 4 نفر طراحی شده است. همچنین امکان سفارش آن برای جلسات 6 نفره نیز فراهم است. این میز کنفرانس دارای یک پایه بزرگ در وسط میز و چهار پایه ظریف در گوشه‌های میز است. پایه‌های ظریف میز به لحاظ ظاهری با شکست زاویه‌دار طراحی شده و ایستا و ایمن هستند و ظاهری منحصر به فرد دارند. پایه‌های میز از جنس فلز با روکش کوره‌ای الکترواستاتیک است. صفحه میز هم از ورق ام دی اف ساخته شده و دارای تنوع رنگی است.

مطلب مرتبط  مزایا و کاربرد فایلینگ اداری چیست
میز کنفرانس
میز کنفرانس 4 نفره Patella مدل C190 الوند

4- میز کارگروهی چهارنفره Petra

میز کارگروهی Petra الوند محصولی خوش ساخت، بادوام و بسیار کاربردی است. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، این میز برای استفاده چهار کاربر نفره طراحی شده است. میزهای کارگروهی تعامل بین کاربران را افزایش داده، علاوه بر این باعث استفاده بهینه از فضا می‌شوند. در دو طرف این میز دو فایل مجهز به کشو و کمد بزرگ و جادار تعبیه شده که کاربران می‌توانند برای قرار دادن لوازم خود از آن استفاده کنند. در قسمت وسط میز دو دیواره جداکننده یا دیوایدر قرار دارد که فضایی مجزا را به هر کاربر اختصاص می‌دهد.

فرم پروفیل پایه‌ها در این میز به صورت اختصاصی برای مجموعه الوند طراحی شده که باعث تمایز این محصول از محصولات مشابه گردیده است. پروفیل پایه‌ها به شکل قطعه‌های سنگ طبیعی با لبه‌های قوس‌دار طراحی شده است. در واقع نام پترا که برای این میز انتخاب شده در زبان یونانی به معنی سنگ و صخره بوده و این نام از طراحی و شکل پایه‌های این میز گرفته شده است.

میز کارگروهی و صندلی اداری

جمع بندی

با مطالعه این مقاله حتما متوجه شده اید که خرید بهترین میز اداری کاری بسیار مهم است که ممکن است پیچیده هم باشد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید مبلمان اداری از جمله انواع میز، حتما از نظرات کارشناسان این حوزه بهره مند شوید. کارشناسان گروه مبلمان اداری الوند همراه شما هستند تا بهترین انتخاب را با مناسب ترین بودجه رقم بزنید.

ویژگی های میز اداری مدرن | راهنمای خرید 2024

سوالات متداول

  • مهمترین ویژگی های بهترین میز اداری چیست؟

ابعاد و اندازه مناسب، استفاده از متریال با دوام، کیفیت ساخت بالا، زیبایی، تناسب قیمت با کارایی

  • انواع میز اداری چیست؟

میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز کنفرانس، میز کارگروهی و میز منشی یا میز کانتر (پذیرش)

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *