با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

همه چیز درباره پارتیشن اداری MDF

یکی از پر طرفدارترین انواع پارتیشن در محیط های کاری و تجاری، پارتیشن اداری MDF ام دی اف است. این مدل پارتیشن اداری دارای ظاهر بسیار شیک و جذابی است و دکوراسیون اداری شما را تا حد زیادی شیک می کند. پارتیشن های MDF یکی از بهترین تفکیک کننده ها برای فضاهای اداری هستند و با ایجاد حریم خصوصی، مانع از حواس پرتی کارمندان می شوند. در صورتی که می خواهید با ویژگی های این پارتیشن پرکاربرد بیشتر آشنا شوید، در این مطلب از مجله الوند همراه ما باشید.

پارتیشن اداری MDF چه ویژگی هایی دارد

پارتیشن های ام دی اف در مقایسه با سایر پارتیشن های اداری، قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه ای دارند. به این ترتیب در بسیاری از مراکز اداری و شرکت ها از این مدل پارتیشن استفاده می شود. این پارتیشن اداری با داشتن ویژگی های خاص که به آنها اشاره می کنیم، یکی از بهترین پارتیشن های اداری محسوب می شود.

پارتیشن اداری MDF ام دی اف

  • پارتیشن اداری MDF وزن سبکی دارد و به راحتی می توان آن را حمل کرد.
  • پارتیشن های ام دی اف در طرح ها، مدل ها و با روکش های مختلف قابل سفارش هستند.
  • انواع پارتیشن اداری MDF به راحتی با مبلمان اداری ست می شوند.
  • از ویژگی های منحصر به فرد پارتیشن MDF، می توان به امکان تغییر در ساختار پارتیشن بعد از نصب و تولید اشاره کرد.
  • پارتیشن اداری MDF نصب راحتی دارد و در کوتاه ترین زمان تولید می شود.
  • امکان نصب پنجره روی پارتیشن های اداری ام دی اف امکان پذیر است.
  • پارتیشن های اداری MDF به ویژه مدل های دو جداره، مقاومت و طول عمر بالایی دارند.

تفاوت پارتیشن تک جداره و دوجداره

معرفی مدل های مختلف پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن های اداری ام دی اف در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. بعضی از این پارتیشن ها تمام ام دی اف هستند و بعضی دیگر با ترکیبی از شیشه و ام دی اف ساخته می شوند. پارتیشن هایی که ترکیبی از شیشه و ام دی اف دارند، به عنوان محبوب ترین پارتیشن ها در میان پارتیشن های اداری شناخته می شوند. به طور کلی پارتیشن های اداری MDF به دو دسته تک جداره و دو جداره تولید می شوند. در ادامه هر کدام از این پارتیشنن ها رو به اختصار بررسی می کنیم.

  • پارتیشن تک جداره ام دی اف: اصلی ترین متریال برای ساخت این پارتیشن، ام دی اف است ولی گاهی این پارتیشن با شیشه ترکیب می شود. اندازه این مدل پارتیشن، بنا به درخواست مشتری ممکن است تا سقف یا نیمه دیوار باشد. پارتیشن اداری MDF تک جداره، با توجه به نصب راحتی که دارد، از پرکاربردترین پارتیشن ها برای نصب در فضاهای اداری است.
  • پارتیشن دو جداره ام دی اف: این مدل پارتیشن مانند مدل تک جداره، می تواند از ترکیب ام دی اف و شیشه ساخته شود. در شیشه این پارتیشن ها از شیشه های 4، 6 و 8 میلی متری دو جداره استفاده می شود. پارتیشن MDF عایق حرارتی بسیار خوبی است و در صورت استفاده از فوم در این پارتیشن، به عنوان عایق صدا عمل می کند.
مطلب مرتبط  مبل چسترفیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟

پارتیشن دو جداره ام دی اف (MDF ) لوکس

پارتیشن دو جداره ام دی اف (MDF ) لوکس

پارتیشن دو جداره ام دی اف، یک ابزار بسیار موثر برای ایجاد فضاهای اختصاصی در انواع محیط های کاری است. این نوع پارتیشن از جنس ام دی اف لوکس ساخته می‌شود و با ترکیب یک سری یونیت به هم پیوسته، ساختار مناسبی را ایجاد می‌کند. همچنین، این پارتیشن بر اساس سفارش مشتریان در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و واحد سنجش آن به مترمربع محاسبه می‌شود.

پارتیشن ام دی اف، با امکان تولید در اشکال مختلف، از تمام شیشه با قاب ام دی اف تا ترکیب ام دی اف و شیشه با نسبت های مختلف، قابلیت تنوع بالایی را دارد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به ضخامت ۶ میلی‌متر شیشه برای درو سایر اجزای پارتیشن و امکان استفاده از انواع شیشه‌های ساده، مات، سندبلاست و راه مات اشاره کرد. علاوه بر این، به دلیل دو جداره بودن، می‌توان از موادی نظیر پشم سنگ یا یونولیت برای بهبود ویژگی‌های صوتی پارتیشن استفاده کرد. همچنین، امکان استفاده از پرده در فضای میانی پارتیشن و سهولت دمونتاژ و نصب مجدد آن با هزینه کم، از دیگر مزایای این محصول است.

پارتیشن دو جداره ام دی اف (MDF) معمولی

پارتیشن دو جداره ام دی اف (MDF) معمولی

پارتیشن دو جداره ام دی اف یک راهکار مناسب برای ایجاد فضاهای اختصاصی در محیط‌های کاری مختلف است. این نوع پارتیشن از جنس ام دی اف معمولی ساخته می‌شود و با ترکیب یک سری یونیت به هم متصل، ساختار مناسبی را شکل می‌دهد. بنابر درخواست مشتریان، این پارتیشن در ابعاد مختلف تولید می‌شود و واحد سنجش آن بر اساس مترمربع محاسبه می‌شود. ابعاد یک مترمربع از این نوع پارتیشن به صورت ۱۰۰۱۲۱۰۰ سانتی‌متر (طول-عرض-ارتفاع) است.

مطلب مرتبط  کاربرد پارتیشن چوبی در فضای اداری

پارتیشن ام دی اف با امکان تولید در اشکال مختلف، از تمام شیشه با قاب ام دی اف تا ترکیب ام دی اف و شیشه با نسبت‌های مختلف قابلیت تنوع بسیاری را داراست. این پارتیشن با امکان استفاده از انواع شیشه‌های ساده، مات، سندبلاست و راه مات، گزینه‌های متنوعی را برای مشتریان فراهم می‌کند. همچنین، با توجه به دو جداره بودن، می‌توان با استفاده از موادی نظیر پشم سنگ یا یونولیت، خواص صوتی پارتیشن را بهبود داد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان استفاده از پرده در فضای میانی پارتیشن و راحتی دمونتاژ و نصب مجدد آن با هزینه کم اشاره کرد.

قیمت پارتیشن آلومینیومی تک جداره چگونه محاسبه می‌شود؟

جمع بندی

پارتیشن اداری MDF بنا به درخواست و نیاز ادارات، در دو مدل تک جداره و دو جداره تولید می شود. این پارتیشن ها، دارای سطوح صاف و متراکمی هستند و مشکلات پارتیشن های چوبی را ندارند. پارتیشن های ام دی اف، قابلیت سمباده زنی و ماشین خوری دارند و روسازهای مختلف چوبی و غیر چوبی روی آنها قابل اجرا است.

فروشگاه مبلمان اداری الوند، با ارائه انواع پارتیشن های اداری با کیفیت، بهترین فروشگاه برای خرید پارتیشن های اداری است.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *