با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

7 تا از بهترین مدل های میز مدیریت

‌در محیط‌های کاری و اداری معمولا تعداد زیادی میز با کاربری‌های مختلف وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به میز منشی، میز کارمندی، میز پیشخوان، کانتر، میز جلو مبلی و… اشاره کرد. در بین تمام میزهای موجود در محیط‌های اداری، میز مدیریتی مهم‌ترین و مجلل‌ترین میز به شمار می‌رود. در همین راستا، مدل‌های مختلفی از میز مدیریت طراحی و تولید شده‌اند که هر کدام با دکوراسیون‌ها و سلیقه‌های متفاوتی سازگاری دارند. بنابراین شما می‌توانید از میان مدل های میز مدیریت ، گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه، به معرفی جذاب‌ترین و بهترین میز مدیریت می‌پردازیم.

تفاوت و مقایسه دیوارکوب MDF و دیوارکوب PVC | مبلمان اداری الوند

آشنایی با انواع میز مدیریت

برای این‌که بتوانید بهترین میز مدیریت را برای دفتر کار خود انتخاب کنید، لازم است که در ابتدا به صورت کامل با این میزها آشنا شوید و سپس برای انتخاب میز مدیریت اقدام کنید. امروزه تنوع بسیار گسترده‌ای در بین میزهای مدیریتی وجود دارد که ممکن است باعث سردرگمی شما در انتخاب از میان آن‌ها شود. به‌صورت کلی، میزهای مدیریتی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می‌شوند. هر کدام از این میزها در تکمیل دکوراسیون سازگار با خود، به‌کار برده‌ می‌شوند و کاربردهای مخصوصی دارند. در ادامه، برخی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین مدل های میز مدیریت را معرفی می‌کنیم.

میز مدیریت چوبی

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های میز مدیریتی، مدل چوبی است. از چوب‌های مختلفی در ساخت میز مدیریتی استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ها مزایای مربوط به خود را داشته و جذابیت‌های ظاهری منحصر به فردی دارند. میزهای چوبی، تنوع بسیار زیادی را در طرح و اندازه شامل می‌شوند. هر شخص می‌تواند بسته‌ به نیاز و سلیقه‌ی خود، از بین آن‌ها بهترین میز مدیریت انتخاب کند. در ساخت میزهای چوبی از متریال چرمی یا فلزی نیز استفاده می‌شود که نتیجه‌ی به مراتب جذاب‌تری خواهد داشت.

مطلب مرتبط  برای خرید صندلی اداری طبی به چه نکاتی توجه کنیم

منبت‌کاری بر روی چوب نیز در مدل های میز مدیریت چوبی به وفور دیده‌ می‌شود. در بیشتر مواقع، میزهای چوبی برای اتاق‌های مدیریتی بزرگ در کنار مبلمان اداری چرمی و کلاسیک استفاد می‌شوند که دکوراسیون اداری فوق‌العاده‌ای را می‌سازند. میزهای چوبی و مجلل، بهترین گزینه برای تکمیل دکوراسیون‌های کلاسیک و نئوکلاسیک محسوب می‌شوند. از همین رو می‌توانند به عنوان بهترین میز مدیریت برای این دکوراسیون انتخاب شوند.

تفاوت و مقایسه دیوارکوب MDF و دیوارکوب PVC | مبلمان اداری الوند

میز مدیریت شیشه‌ای

از دیگر مدل‌های میز مدیریت که در محیط‌های اداری به‌کار برده‌ می‌شود و جلوه‌ی جذابی دارد، می‌توان به میز شیشه‌ای اشاره کرد. میزهای شیشه‌ای جزو جدیدترین نوع میزهای مدیریتی به شمار می‌روند که در زمان کوتاهی توانسته‌اند طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند و در بین کاربران، محبوب واقع شوند. در کنار شیشه از متریال مختلف دیگری مانند چوب، استیل و … نیز استفاده می‌شود. میزهای شیشه‌ای با انواع مبل‌ها و المان‌های موجود در محیط‌های اداری سازگار هستند و می‌توانند بسیار کاربردی واقع شوند. معمولا از میزهای شیشه‌ای برای دکوراسیون اتاق مدیریت در سبک‌های مدرن و مینیمال استفاده می‌شود.

میز مدیریت ام دی اف

از دیگر متریال‌هایی که در ساخت مدل های میز مدیریت مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیار محبوب واقع شده‌اند، ام دی اف است. میزهای ام دی اف نیز امروزه دارای تنوع گسترده‌ای هستند و استحکام و مقاومت بالایی دارند. به صورت کلی ام دی اف جزو متریال‌های باکیفیت و مستحکم در این صنعت است که کاربرد بسیار زیادی دارد. میزهای ام دی اف معمولا دارای کشوها و بخش‌بندی‌های مختلفی هستند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید تمام لوازم خود را به راحتی در آن‌ها قرار دهید.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب صندلی چرم اداری

میز مدیریت فلزی

از دیگر مدل های میز مدیریت، می‌توان به میزهای فلزی اشاره کرد. مدت‌زمان زیادی از ورود میزهای فلزی و استفاده از این دسته متریال‌ها در این صنعت نمی‌گذرد. اما در همین مدت‌زمان کوتاه نیز توانسته‌اند به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. استفاده از استیل و رنگ نقره‌ای فلزات در ساخت‌ میزهای مدیریتی، باعث شده‌ تا این میزها بسیار جذاب و خیره‌کننده‌ به‌نظر برسند. در برخی موارد، استیل در ساخت میزهای چوبی و ام دی اف نیز به‌کار برده‌ می‌شود. فلزات از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای ساخت انواع میز به‌خصوص میزهای مدیریتی باشند.

مدل‌های مختلف میز مدیریت

چنان‌چه برای خرید میز مدیریتی اقدام کنید، بدون شک شاهد انواع مختلف این میزها خواهید بود که می‌توانند انتخاب را برای شما سخت و دشوار کنند. از همین رو، در این قسمت به معرفی چند مدل از انواع بهترین میز مدیریت و محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم تا شما بتوانید انتخاب بهتر و راحت‌تری در زمان خرید محصول موردنظر خود داشته باشید. برای خرید و انتخاب میز مدیریت، حتما به تفاوت میز کارمندی و مدیریت دقت داشته باشید.

Golden nova

یکی از مدل‌هایی که منحصرا توسط گروه الوند تولید شده‌ و طرفداران زیادی دارد، میز مدیریتی golden nova است. این میز دارای پایه‌های فلزی منحصر به‌فردی است که با رنگ‌های کوره‌ای به رنگ مشکی، سفید، طوسی و طلایی درآمده و از این طریق می‌تواند با انواع دکوراسیون‌ها سازگاری داشته باشد. صفحه این میز مدیریتی از ام دی اف بوده‌ و شما می‌توانید بسته‌ به سلیقه‌ی خود از رنگ‌های مختلف برای آن استفاده کنید.

میز مدیریتی طبس

از دیگر مدل های میز مدیریتی ساخته‌ شده‌ توسط گروه الوند، می‌توان‌ به مدل طبس اشاره کرد که جذابیت ظاهری بسیار بالایی دارد. این میز به‌ گونه‌ای طراحی شده‌ است که فایل کشویی و یک کمد ال شکل با در ریلی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید لوازم خود را به‌‌راحتی داخل این بخش‌ها بگذارید. هم‌چنین ابعاد این میز به ‌صورت کاملا استاندارد ساخته‌ شده‌ تا ضمن اشغال فضای محدود، فوق‌العاده کاربردی باشد.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید مبلمان اداری نیلپر

میز میناب

اگر به دنبال میزی هستید که امکان برگزاری جلسات خصوصی و کوچک در اتاقتان را به شما بدهد، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ میز مدیریتی میناب بروید. این میز، طراحی فوق‌العاده‌ای داشته و برای تکمیل انواع دکوراسیون‌های اداری کاربرد دارد. قسمت ال این مدل میز، متحرک بوده و شما می‌توانید آن را در قسمت‌های مختلف اتاق کار خود نیز قرار دهید. میز مدیریتی میناب نیز، قسمت‌های مختلفی برای قرار دادن‌ لوازم و پرونده‌های اداری دارد که باعث می‌شود اتاق کار شما منظم‌تر از هر حالت دیگری به نظر برسد.

جمع‌بندی

بدون شک، اصلی‌ترین المان در اتاق مدیریت مکان‌های اداری، میز مدیریت است. در واقع، میز مدیریت می‌تواند نقطه‌ی کانونی اتاق به‌شمار آمده‌ و اعتبار شما را در حیطه‌ی کاری خود، ارتقا دهد. امروزه تنوع بسیار گسترده‌ای در زمینه طراحی و ساخت انواع میزهای مدیریتی وجود دارد؛ به همین دلیل شما می‌توانید برای تکمیل دکوراسیون‌های مختلف اداری، از این مدل‌ها استفاده کنید. اگر به دنبال خرید‌ بهترین میز مدیریت برای دفتر کار خود هستید، لازم است تا اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا داده‌ و مدل‌های مختلف میز را بشناسید. در قسمت‌های قبلی به ‌صورت کلی، به بررسی مدل های میز مدیریت پرداختیم تا شما بتوانید مناسب‌ترین گزینه را برای خرید میز مدیریت خود انتخاب کنید.

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *