با توجه به نوسانات قیمتی، برای استعلام دقیق قیمت محصولات لطفا با کارشناسان الوند تماس حاصل نمایید.

فهرست مطلب

راهنمای خرید پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن ‌های اداری چوبی به عنوان یکی از اجزای اساسی در طراحی داخلی محیط‌های کاری استفاده می‌ شوند. این پارتیشن ‌ها نه تنها به تقسیم فضا کمک می ‌کنند بلکه از نظر زیبایی و استحکام نیز اهمیت دارند. در این راهنما برای افرادی که قصد خرید پارتیشن اداری چوبی دارند به معرفی انواع و مزایا و معایب و بیان مهم ترین نکات خرید پارتیشن اداری چوبی می ‌پردازیم. گروه مبلمان اداری الوند با بیش از نیم قرن سابقه در حوزه مبلمان اداری، تولیدکننده انواع پارتیشن اداری با کیفیت است. شما می توانید برای سفارش پارتیشن اداری، از کارشناسان ما مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید.

آشنایی با پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن‌ اداری چوبی یکی از انواع پارتیشن مورد استفاده در طراحی داخلی محیط ‌های کاری و دفاتر اداری و تجاری است. از پارتیشن ها برای تقسیم و ایجاد فضاهای مناسب و ایجاد حریم شخصی برای کارمندان استفاده می ‌شود. پارتیشن‌هایی که از انواع چوب یا فرآورده های چوبی ساخته می ‌شوند را می توان در دسته پارتیشن های چوبی قرار داد. پارتیشن ها به شکل‌ ها و اندازه ‌های مختلفی در دسترس و قابل سفارش هستند. این ویژگی باعث می شود بدون نگرانی از محدودیت های فضایی، دست به انتخاب بهترین پارتیشن مناسب دفتر کار خود بزنید.

پارتیشن در دفتر کار

انواع پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن ‌های اداری چوبی به عنوان یکی از ابزارهای اساسی در طراحی داخلی فضاهای کاری، علاوه بر ایجاد تقسیم و تنظیم فضا، از لحاظ ظاهری و کارکردی نیز می‌ توانند بسیار مفید و چشم نواز باشند. با انتخاب درست، می‌توانید به دفتر کار خود سروشکلی منظم و زیبا ببخشید. به شرط آنکه در تمام مراحل طراحی تا اجرا، توسط کارشناسان مجرب حوزه مبلمان اداری انجام شود. در ادامه اگر قصد خرید پارتیشن اداری چوبی دارید، می توانید با انواع این نوع پارتیشن آشنا شوید.

مطلب مرتبط  برای خرید بهترین میز اداری این نکات طلایی را فراموش نکنید

پارتیشن اداری ام دی اف

این نوع از پارتیشن ‌ها از جنس MDF یا ورق فیبر فشرده شده ساخته می ‌شوند که جزو مقاوم‌ ترین و اقتصادی ‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند. از مزایای این نوع پارتیشن چوبی می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه، قابلیت پذیرش رنگ‌ها و روکش های مختلف برای تطبیق با دکوراسیون محیط و قیمت مناسب آن اشاره کرد. همچنین پارتیشن ام دی اف از انعطاف پذیری بالایی در طراحی و اجرا برخوردار است.

بزرگترین نقطه ضعف پارتیشن چوبی نیز آسیب پذیری آن در برابر رطوبت است که باعث می شود نتوان از آنها در مناطق مرطوب مانند شمال ایران برای مدت زمان طولانی استفاده کرد.

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن چوبی ملامینه

این نوع از پارتیشن‌ ها از چوب ملامینه ساخته می ‌شوند که مقاومت قابل قبولی دارند. چوب ملامینه کارکردی مشابه با ام دی اف دارد اما با توجه به چگالی کمتر ذرات آن، کمتر دوام می کند.

پارتیشن چوب طبیعی

از انواع چوب های طبیعی مانند چوب روسی، چوب گردو و چوب توسکا می توان پارتیشن اداری تولید کرد. البته باید توجه داشته باشید که قیمت پارتیشن چوبی که در تولید آن از چوب طبیعی استفاده شده ممکن است بسیار بالا باشد. در مقابل، این نوع پارتیشن حس طبیعی و گرمابخشی بسیار بالایی دارد هر چند باز هم در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت آسیب پذیر است.

پارتیشن چوبی

مهم ترین نکات در هنگام خرید پارتیشن اداری چوبی

به عنوان تهیه کننده این راهنما، مهم ترین وظیفه خود را آشنا کردن شما با نکات حساس در هنگام سفارش پارتیشن اداری چوبی می دانیم. بنابراین، به برخی از نکات مهم که هنگام خرید پارتیشن اداری چوبی باید مدنظر قرار دهید را لیست کرده ایم.

مطلب مرتبط  6 مدل دیوارپوش جدید اداری برای فضای کار شما

توجه به ماده اولیه و کیفیت تولید

حتما اطمینان حاصل کنید که پارتیشن از مواد چوبی با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد. موادی مانند MDF یا ورق ملامینه با ضخامت مناسب به این منظور توصیه می شوند.

مقاومت در برابر ضربه و خراشیدگی

انتخاب پارتیشنی که مقاومت خوبی در برابر ضربه و خراش دارد مهم است، به ویژه برای استفاده در محیط‌های پرتردد اداری.

مقاومت در برابر رطوبت

اگر قرار است پارتیشن چوبی در محیطی با شرایط رطوبتی بالا قرار نصب شود، اطمینان حاصل کنید که مقاومت مناسب در برابر رطوبت دارد و یا به فکر خرید پارتیشن آلومینیومی یا سایر نمونه ها باشید.

توجه به طراحی بر اساس سبک فضا

پارتیشنی را انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی و سبک محل مورد نظر شما سازگاری داشته باشد و به زیبایی محیط کمک کند. مثلا برای محیط کاری به سبک دکوراسیون کلاسیک، حتما به دنبال طرح های کلاسیک باشید.

کاربرد پارتیشن چوبی در فضای اداری

توجه به ابعاد و اندازه پارتیشن اداری

ابعاد پارتیشن باید با ابعاد فضای موجود و نیازهای کاری شما سازگار باشد. همچنین به ارتفاع پارتیشن نیز باید توجه شود تا حریم شخصی کاربران حفظ گردد.

قابلیت های نصب و اجرا

حتما بررسی کنید که پارتیشن قابلیت نصب آسان داشته باشد و اگر نیاز به تنظیم ارتفاع یا نوع نصب خاصی دارید، از این امکان برخوردار باشد.

در نظر گرفتن قیمت پارتیشن اداری چوبی

گفتیم که پارتیشن اداری چوبی که از چوب طبیعی تولید شود قیمت بالایی دارد. بنابراین بودجه خود را در نظر بگیرید و پارتیشنی را انتخاب کنید که در محدوده قیمتی شما باشد و در عین حال به نیازهای کاریتان پاسخ دهد.

مطلب مرتبط  مبلمان اداری هوشمند؛ تکنولوژی را به محل کار خود بیاورید

با رعایت این نکات، می ‌توانید پارتیشن اداری چوبی مناسبی را که به نیازهای شما پاسخ دهد، انتخاب کنید و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در کنار پارتیشن اداری اگر تمایل به خرید مبلمان اداری با ارسال فوری دارید، می توانید وارد فروشگاه اینترنتی فستیبل شوید.

پارتیشن چوبی اداری

جمع بندی

انواع پارتیشن‌ اداری چوبی با توجه به مزایا و معایبی که دارند، می توانند یکی از بهترین گزینه‌ ها برای ایجاد فضای کاری مناسب در ادارات و شرکت‌ها باشند. نکته مهم این است که شما با انتخاب درست، می توانید به بهبود فضای کار و استفاده بهینه از محیط دفتر کار خود کمک کنید و به دکوراسیون داخلی شخصیتی ویژه‌ ببخشید. بنابراین باید در تمام مراحل ایده پردازی، طراحی، اجرا و نصب از متخصصین حوزه مبلمان اداری بخواهید تا بهترین گزینه ها را به شما معرفی کنند. گروه مبلمان اداری الوند آماده دریافت انواع سفارش خرید پارتیشن اداری چوبی و اجرای آن در سراسر ایران است.

نقش پارتیشن اداری مدرن در طراحی دکوراسیون اداری 2024

سوالات متداول

  • در تولید پارتیشن اداری چوبی از چه متریالی استفاده می شود؟

ورق ام دی اف، ورق ملامینه و چوب طبیعی به همراه شیشه

  • مهمترین ایراد پارتیشن اداری چوبی چیست؟

حساسیت به رطوبت

  • از پارتیشن چوبی در چه فضاهایی می توان استفاده کرد؟

دفاتر کار تجاری و اداری، امکان اقامتی و پذیرایی و همچنین منازل مسکونی

مجله الوند

اگر علاقمند به مطالعه مطالب بیشتر هستید، از طریق لینک زیر وارد مجله الوند شوید. در مجله الوند، مطالب متنوعی درباره مبلمان اداری منتشر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *